عرضه مستقیم سیب زمینی درشت مرغوب

سیب زمینی درشت مرغوب و باکیفیت در سراسر تره بار‌ها و مراکز فروش عرضه می‌شود که توسط کشاورزان ماهر و زبردست کشت شده و از آن در مصارف مختلفی در منازل، رستوران‌ها، کارخانجات تولید چیپس، ماسک‌های آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود که در حال حاضر بسیاری از این کشاورزان و تولیدکنندگان زیر مجموعه یک شرکت واحد در آمده‌اند که باعث کاهش قیمت و عرضه مستقیم این محصول در کشور شده است که در مورد سیب زمینی‌های درشت و املاح و ساختار آن اطلاعاتی خدمتتان عرض خواهیم کرد.

عرضه مستقیم سیب زمینی درشت مرغوب

اطلاعاتی درباره سیب زمینی درشت مرغوب

اطلاعاتی درباره سیب زمینی درشت مرغوب سیب زمینی دارای انواع و اقسام مختلفی می‌باشد که هرکدام دارای ویژگی‌ها و مشخصه‌هایی است که دانستن آن خالی از لطف نیست و به شناخت بهتر ما هنگام خرید سیب زمینی کمک می‌کند. در این میان سیب زمینی درشت دارای طرفداران بیشتری است و در مصارف مختلف کاربرد بیشتری دارد. بسیاری از افراد عقیده دارند که سیب زمینی‌های بزرگ به دلیل داشتن نیترات بیشتر، مناسب نمی‌باشند؛ امّا این موضوع در مورد تعدادی از سیب زمینی‌ها صدق می‌کند و محصولاتی که جنس و ذات بزرگی دارند، شامل این موضوع نمی‌شوند. تنها سیب زمینی‌هایی مانند آگریا که به طور معمول سایز کوچکی دارد، بهتر است از سایز‌های بزرگش استفاده کم‌تری شود و جنس و کیفیت دیگر محصولات قبل از خرید بررسی شود.

این محصول دارای رنگبندی متفاوتی است که معمول‌ترین و معروف‌ترین آن رنگ زرد و قهوه‌ای آن است که در کشور به صورت گسترده کشت می‌شود و مصارف خانگی بسیار بالایی دارد. نگهداری از این محصول بسیار راحت است و تنها باید در مکانی به دور از نور خوشید و گرما قرار بگیرد. هر میزان که نور کم‌تری به سیب زمینی برسد، ماندگاری محصول بالاتر رفته و از طرفی از سبز شدن آن جلوگیری می‌شود. رنگ سبز روی برخی از سیب زمینی‌ها به دلیل تولید سولانین برای پوشاندن و محافظت از محصول در برابر تابش نور ایجاد می‌شود که دارای مضرات زیادی برای استفاده انسانی و حیوانی است و منجر به بروز بیماری‌های صعب العلاج مانند سرطان می‌شود که بهتر است از مصرف آن اجتناب کنید و در هنگام مصرف قسمت‌های سبز شده آن را با دقت جدا کنید و دور بریزید.

از سمتی دیگر، توصیه می‌شود از سیب زمینی ارگانیک استفاده کنید و از خرید محصولاتی که دارای کود‌ شیمیایی و سم پاشی است خودداری کنید؛ زیرا بخشی از این مواد شیمیایی به داخل محصول نفوذ کرده و در حین مصرف به بدن منتقل می‌شوند. به طور معمول سیب زمینی مرغوب، مراحل رشد خود را به صورت طبیعی در مزرعه و یا گلخانه طی می‌کند و فاقد هرگونه مواد شیمیایی و یا لکه‌های رنگی متفاوت می‌باشد.

املاح موجود در سیب زمینی

املاح موجود در سیب زمینی سیب زمینی دارای املاح و مواد معدنی فراوانی است که وجود آن بر ارزش غذا‌ها می‌افزاید و می‌تواند فواید بسیار زیادی برای بدن و پوستمان داشته باشد که در این راستا به معرفی املاح موجود در سیب زمینی و نحوه عملکرد تعدادی از آن‌ها بر بدن می‌پردازیم.

این محصول دارای مواد معدنی از جمله کلسیم، پتاسیم، فیبر، آهن، فسفر، سدیم، روی، مس، منگنز و سلنیم می‌باشد که هر کدام از این مواد با توجه به درصد بالایی که دارند، نقش ویژه و مؤثری در بدن ایفا می‌کنند. به طور مثال 421 میلی گرم از حجم یک تکه سیب زمینی صد گرمی را پتاسیم تشکیل داده است که در عملکرد صحیح قلب و عروق و همچنین قسمت‌های دیگر بدن مانند کبد و کلیه بسیار کمک کننده می‌باشد و می‌تواند با پاکسازی و اصلاح روند غذایی، این اعضا را از بیماری‌ها و مشکلات گوناگون در امان نگاه دارد.

همچینی این محصول با داشتن آهن فراوان به خون رسانی بدن کمک شایانی کرده و از ریزش مو و بسیاری از مشکلات پوستی پیشگیری می‌کند. بسیاری از افراد این محصول را با مواد دیگر مانند ماست، روغن زیتون، خاک رس و غیره ترکیب می‌کنند و توانسته‌اند ماسک‌های خاص و منحصربفرد درست کنند و از پوستشان در برابر آلودگی‌ها و عوامل پیر کننده پوست محافظت کنند.

مراکز فروش سیب زمینی درشت مرغوب

مراکز فروش سیب زمینی درشت مرغوب در حال حاضر مرکزی بزرگ برای تولیدکنندگان سیب زمینی وجود دارد که محصولاتی متنوع و با کیفیت را به فروش می‌رسانند. خریداران و مصرف کنندگان عمده می‌توانند به مرکز فروش سیب زمینی مراجعه کرده و این محصول را با کیفیتی ممتاز و عالی خریداری کنند. همچنین مشتریان همیشگی و خریداران غیر حضوری نیز می‌توانند از طریق سایت این نهاد با ما در ارتباط بوده و محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم خریداری کنند.