عرضه مستقیم سیب زمینی ارگانیک ممتاز

یکی از انواع سیفیجات که مصرف زیادی در آشپزخانه دارد و حتی به عنوان یک غذای کامل نیز شناخته میشود سیب زمینی است به ویژه سیب زمینی ارگانیک،ارگانیک به معنی هر محصولی که طبیعی و بدون مواد شیمیایی باشد.

امروزه عرضه مستقیم سیب زمینی ارگانیک معمولا سر زمین های کشاورزی که برداشت میشود انجام میشود وبه دست مصرف کننده ها میرسد.

عرضه مستقیم سیب زمینی ارگانیک ممتاز

ویتامین های موجود در سیب زمینی ارگانیک

ویتامین های موجود در سیب زمینی ارگانیک سیب زمینی از جمله غذاهایی است که سرشار از کالری و فواید زیادی است به گونه ای که میتوانید از سیب زمینی ارگانیک ممتاز به عنوان یک غذای کامل استفاده کنید.

سیب زمینی را میتوان به صورت پوره،آب پز و سرخ شده استفاده کرد که بهترین نوع استفاد از سیب زمینی حالت پوره و آب پز است،چرا که سرخ کردن سیب زمینی نه تنها فواید ندارد بلکه باعث بیماری های خطرناکی مثل بیماری قلبی،افزایش چربی،افزایش وزن میشود.

همچنان باید توجه کنید که سیب زمینی پخته شده را هم نباید با چربی،پنیر آب شده استفعده کنید چرا که در این صورت بازهم به ضرر بدنتان میشود.

بهترین روش خوردن سیب زمینی فقط پخته شده آن بدون اضافه کردن چربی است،بنابراین فواید سیب زمینی عبارتند از:

1.کالری زیادی به فرد میدهد و باعث میشود انرژی از دست داده به بدن برگردد به ویژه برای افرادی که ورزشکار هستند و میخواهند به صورت طبیعی وزن کم کنند.

2.کودکانی که کاهش وزن دارند میتوانید هر روز صبح یک عدد سیب زمینی پخته به او بدهید تا وزن گیریش به صورت طبیعی بالا رود.

3.بهترین ماسک طبیعی برای مقابله با چین و چروک های صورت و پف زیر چشم است.

4.سیب زمینی دارای ویتامین cو مواد مغذی فراوانی است که فرد را از ابتلا به بیماری های قلبی،گوارشی،سرطان جلوگیری میکند.

سیب زمینی برای درمان چین و چروک

سیب زمینی برای درمان چین و چروک خانم ها از دیر باز روی پوست صورتشان حساس بوده اند و همیشه دنبال راهکاری بوده اند تا هم صورتشان تیره نشود و هم چین و چروک نداشته باشد.

البته امروزه کرم های ضد چروک،ضد جوش و سفیدکننده های پوستی زیادی تولید شده اند که متاسفانه همه ی آنها شیمیایی هستند و در برخی موارد نه تنها پوست را بهتر نمیکنند بلکه باعث حوش و چروک بیشتر هم میشوند.

بنابراین ما یک راهکار طبیعی برای خانم ها معرفی میکنیم و آن این است که از سیب زمینی برای پوستتان استفاده کنید،سیب زمینی حاوی ویتامینcو نشاسته فراوان است و همچنین یک سفید کننده طبیعی به شمار میرود.

بدین گونه که خانم ها میتوانند هم از ماسک سیب زمینی و هم خود سیب زمینی را نصف کنند و به مدت یک ربع روی صورتشان بگذارند تا تاثیر خوب سیب زمینی را روی صورتشان ببینند.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که سیب زمینی به دلیل نشاسته فراوان ممکن است برای بعضی پوستها مناسب نباشد و حساسیت ایجاددکند(مثل خارش،التهاب) بنابراین قبل اینکه ماسک سیب زمینی را کامل روی صورتتان بگذارید اول مقداری از آن را روی دستتان تست کنید و بعد استفاده کنید.

نکته بعدی اینکه آفتاب یکی از عوامل اصلی چین و چروک ،تیرگی و لکه ی پوست است پس تا حد امکان از تابش مستقیم آفتاب به پوستتان جلوگیری کنید به ویژه خانم های سن بالا.

مراکز فروش سیب زمینی ارگانیک تازه

مراکز فروش سیب زمینی ارگانیک تازه سیب زمینی ارگانیک تازه مانند هر محصولی دیگر هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم به فروش میرسد.

امروزه به دلیل آلودگی هوا و هزینه های زیاد رفت و آمد و ترافیک معمولا خرید مستقیم زیاد به صرفه نیست و نمیشود به هر فروشنده ای اعتماد کرد که سیب زمینی ارگانیک را به فروش برساند.

بنابراین خرید غیر مستقیم بهترین راه برای گرفتن محصولات ارگانیک است،یکی از روش های غیر مستقیم ورود به سایت های فروش سیب زمینی ارگانیک است.

مجموعه سایت ما از جمله سایتهایی است که به صورت 24ساعته آماده ارائه خدمات به مشریان است،بدین گونه که شما با ورد با سایت ما میتوانید هم قیمت ها را مقایسه کنید و هم محصولات تازه و ارگانیک را به صورت کاملا بهداشتی و بسته بندی شده خریداری کنید.