عرضه مستقیم سیب زمینی ارگانیک صادراتی

این مرکز با عرضه مستقیم سیب زمینی ارگانیک صادراتی توانسته این محصول را با قیمت مناسب به دست مشتریان خود برساند. این محصول گیاهی خواص بسیار زیادی دارد و استفاده صحیح از آن می‌تواند، بسیاری از نیازهای بدن انسان را تامین کند. صادرات این محصول به کشورهای عربی و کشور های دیگر که متقاضی آن هستند، باعث شده تا بتوانند، از این راه نیاز مصرف کنندگان کشور های دیگر را پاسخگو باشند.

عرضه مستقیم سیب زمینی ارگانیک صادراتی

پیشگیری از سرطان با مصرف سیب زمینی

پیشگیری از سرطان با مصرف سیب زمینی سیب زمینی یک محصول گیاهی و محبوب اکثر مردم جهان است که می‌تواند به بهبود سلامت بدن کمک کند. از این جهت مصرف آن به درستی می‌تواند به حفظ سلامتی بدن کمک فراوانی نماید. همچنین مصرف این محصول می‌تواند به جلوگیری از سرطان کمک بسزایی نماید.

سیب زمینی ویتامین C بسیاری دارد و می تواند به سرطان معده کمک زیادی کند. این محصول را می‌توانید به شکل آبپز، سرخ شده، کباب شده و پوره شده مورد استفاده قرار دهید. افرادی که کلسترول بالای دارند باید در مصرف این محصول به صورت سرخ شده دقت زیادی نمایند.

سیب زمینی دارای نشاسته فراوانی است به همین دلیل جز غلات به حساب می‌آید. مصرف این غلات مفید را به هیچ عنوان فراموش نکنید و سعی نمایید در برنامه تغذیه خود آن را قرار دهید. لازم به ذکر است گفته شود که این محصول باعث پیشگیری از سرطان معده و بیماری های دیگر می‌شود.

تمام مواد غذایی که ویتامین C دارند، به ویژه سیب زمینی، به سلول‌های روده و معده در مقابل اضطراب کمک شایانی می‌نمایند و از این جهت سلامت بدن را بالا می‌برند. همچنین مصرف کردن حدود پنجاه گرم ویتامین C، خطر مبتلا شدن به سرطان معده را تا درصد بسیار زیادی کاهش می‌دهد.

سیب زمینی دارای اسید فولیک زیادی است، این ماده در سنتز و بازسازی DNA نقش زیادی دارد و از این جهت از تشکیل انواع سرطان ها جلوگیری می‌کند. فیبر در این ماده، ریسک ابتلا به سرطان روده‌ را کم می‌کند، همچنین سیب زمینی در کاهش التهاب معده و روده بزرگ بسیار موثر است.

ویتامین های موجود در سیب زمینی

ویتامین های موجود در سیب زمینی سیب زمینی اعلا سرشار از ویتامین C، ویتامین B6، کلسیم، آهن و پتاسیم می‌باشد. ویتامین C موجود در این محصول، یک آنتی اکسیدان است بدین جهت از آسیب سلولی جلوگیری می‌نماید یا مبتلا شدن به آن را به تاخیر می‌اندازد. لازم به ذکر است گفته شود که این ویتامین ها به سلامت رگها و قلب، هضم غذا و معده ، فشار خون و دیابت کمک بسزایی می‌کند همچنین از بسیاری از سرطان ها جلوگیری می‌نماید.

ویتامین B6 که در این محصول وجود دارد برای سیستم عصبی بسیار مفید است. این ویتامین مواد شیمیایی مفیدی در مغز تولید می‌کند، در حقیقت این موضوع باعث شده استفاده از این محصول به افرادی که دارای استرس، اضطراب و افسردگی هستند، کمک نماید. کربوهیدرات موجود در سیب زمینی می‌تواند مزایایی برای بدن انسان داشته باشد، از این جهت این ماده می‌تواند از گلوکز خون محافظت نماید که برای عملکرد درست مغز حیاتی است.

تحقیقات نشان دادند افزایش بسیار کم گلوکز، برای تقویت حافظه و بهبود یادگیری بسیار مهم است. همچنین پتاسیم موجود در این غلات از تنگ شدن رگ‌های خونی جلوگیری می‌نماید و همچنین باعث می‌شود مغز برای فرمان دادن ب اعضا های دیگر خون کافی را برای پمپاژ کردن داشته باشد.

ویتامین C موجود در آن به جلوگیری از سرماخوردگی کمک می‌کند، سیب زمینی سرشار از این ویتامین مقوی است و مصرف یک عدد پخته شده آن در روز می‌تواند درصد بسیاری از نیاز روزانه بدن را بر اورده نماید.

سیب زمینی به بازیابی تعادل بدن کمک زیادی می‌کند، از این جهت که پتاسیم و سدیم موجود در پوست سیب زمینی، دو الکترولیت بسیار ضروری برای کارکرد بدن را دارا است. ورزشکاران در هنگام ورزش به علت عرق کردن این دو الکترولیت را از دست می‌دهند از همین جهت این مواد غذایی سودمند، نقش زیادی در رژیم غذایی ورزشکاران دارد.

این ماده غذایی سرشار از فیبر است، از این رو باعث می‌شود قلب سالم تری داشته باشید، همچنین فیبر باعث از بین بردن کلسترول از رگ‌های خونی می‌شود. ویتامین C، ویتامین B6، کلسیم، آهن و پتاسیم موجود در این غلات به پوست کمک کند تا شاداب و سالم باشد، همچنین این مواد مفید همگی در این ماده یافت می‌شوند.

شاخصه های بارز سیب زمینی ارگانیک صادراتی

شاخصه های بارز سیب زمینی ارگانیک صادراتی شاخصه های بارز سیب زمینی صادراتی ارگانیک:

  • باید سفت باشد، وقتی که با دست آن را فشار می‌دهید، نباید فرو رود از این جهت که نرم بودن، نشانه پوسیده شدن سیب زمینی می‌باشد.
  • روی پوست آن نباید بریدگی داشته باشد، به این دلیل که بریدگی و خراش باعث فاسد شدن زود هنگام سیب زمینی می‌شود. همچنین محلی برای ورود باکتری‌ها، میکروب ها و گل به لایه های داخلی سیب زمینی می‌شود. موقع خرید باید همه جای آن را بررسی کنید تا خراش روی پوست آن نباشد. در صورتی که بریدگی های کوچک در روی آن باشد، با جدا کردن قسمت‌های از آن می‌توانید از سیب زمینی استفده نمایید و از هدر رفتن آن جلوگیری کنید. اما با خرید سیب زمینی سالم، نیازی به این کار نیست و هم از نظر اقتصادی بهتر است.
  • قبل از خرید آن را حتما بو کنید، سیب زمینی در خاک می‌روید،به همین دلیل باید کمی بوی خاک بدهد ولی نباید خیلی گلی و خیس باشد.
  • حتما وقتی می‌خواهید این محصول را زود مصرف کنید، سیب زمینی جوانه زده بخرید. قبل از مصرف سیب زمینی باید با چاقو قسمت‌های جوانه زده را از سطح و عمق سیب زمینی ببرید ولی تا جایی که می‌توانید از خرید محصول جوانه زده خودداری نمایید.

با دقت به این نکات کاربردی می‌توانید محصولی مناسب را برای خود تهیه نمایید.

مراکز فروش سیب زمینی ارگانیک صادراتی

مراکز فروش سیب زمینی ارگانیک صادراتی وقتی برای خرید، به مراکز فروش سیب زمینی صادراتی مراجعه می‌کنید، می‌توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. این نمایندگی های فروش همیشه توجه زیادی به کیفیت و قیمت محصول خود داشته‌اند. از همین جهت خرید سیب زمینی از این مراکز بسیار راحت و مقرون به صرفه است.

مراکز فروش سیب زمینی سعی دارند در فروش انواع این محصول، بتواند تقاضا و نیاز مشتریان و مصرف کنندگان را به خوبی برطرف نماید و این محصول را در اختیار آنها قرار دهد. قطعا توجه به سیب زمینی ارگانیک بسیار زیاد است و بسیاری از خریداران، تقاضای این نوع سیب زمینی را می‌نمایند، به این دلیل که معمولا محصولات صادراتی از کیفیت بیش تری برخوردار هستند.

در ایران هر سال مقدار زیادی سیب زمینی برداشت می‌شود، که معمولا دویست هزار تن از این مقدار به کشورهای خارجی صادر می‌گردد.

  • تبلیغات: 
    1. فروشگاه اینترنتی کیوی هایوارد طلایی
    2. قیمت خرید فلفل قرمز مرغوب
    3. خیار گلخانه ای گالاردو صادراتی + مشخصات بسته بندی عمده فله
    4. قیمت عرضه انواع گیلاس باغی