عرضه مستقیم سیب زمینی آگریا

سیب زمینی کبابی آگریا نوعی سیب زمینی با منشاء آلمانی است و از تلاقی انواع کوارتا و سملو به دست می آید و با اندازه متوسط، به شکل بیضی یا بیضی دراز است و پوست و بافت آن زرد است و عمدتاً در صنایع غذایی به دلیل ویژگی های ارگانولپتیک و حفاظتی و همچنین برای سرخ کردن چوب استفاده می شود و به دلیل خواص ارگانولپتیکی که در هیچ مواد دیگری به این اندازه نیست، پر استفاده ترین و محبوب ترین گونه برای استفاده در سرخ کردن است.

عرضه مستقیم سیب زمینی آگریا

پنج ویژگی مهم سیب زمینی آگریا

پنج ویژگی مهم سیب زمینی آگریا

سیب زمینی عمده آگریا حاوی ویتامین C، پتاسیم، کلسیم، فسفر و منیزیم است که عناصر مهمی برای سلامتی بدن ما هستند و عمدتاً در صنایع کشاورزی و غذایی و در تهیه غذا استفاده می شود زیرا به خوبی برای حفاظت از آن استفاده می شود و همچنین در مصارف خانگی بسیار پر طرفدار است و همچنین استفاده از آنها سریع است و همچنین آنها را می توان مستقیماً در زمین کاشت و همچنین آنها سومین منبع مهم کربوهیدرات ها برای همه بشریت هستند.

همچنین این نوع سیب زمینی نسبتا سفت، مناسب برای همه مصارف مناسب می باشد و همچنین طعم لطیف، کمی آردی و نه خیلی مرطوب دارد و همچنین به عنوان سیب زمینی سالاد بسیار خوب است، پخته و سرخ شده عالی است اما برای تهیه گنوکی و برای پوره سیب زمینی عالی نیست و همچنین سیب زمینی دارای مقدار زیادی ماده خشک است که باعث می شود سیب زمینی با ویژگی های بهینه و بی نظیر برای سرخ کردن مناسب باشد.

به طور خلاصه

78.5 درصد سیب زمینی، آب است ، 18 درصد وزن را محتوای کربوهیدرات ،16 درصد نشاسته ، 0.4 درصد قندهای محلول و 1.6 درصد بقیه را فیبر تشکیل می دهد، به همین دلیل، سیب زمینی به عنوان یک غذای بسیار کالری دار با میزان گلیسمی بالا در نظر گرفته می شود با این حال، سیب زمینی را می توان جایگزینی عالی برای بسیاری از غذاهای دیگر در نظر گرفت

عوامل موثر در کیفیت سیب زمینی آگریا

عوامل موثر در کیفیت سیب زمینی آگریا

باید گفت که سیب‌زمینی‌ها همه یکسان نیستند و طیف بی‌نهایتی از انواع مختلف وجود دارد که با جنبه‌های مختلف، از بهره‌وری گرفته تا طعم و رنگ، مشخص می‌شوند و همچنین برای انتخاب سیب زمینی مناسب باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت که در این مقاله به آنها اشاره می شود.

1-سیب زمینی ارگانیک که با روش های ارگانیک کشت می شوند بهتر هستند، زیرا در برابر برخی بیماری های مکرر مانند آلترناریا و سفیدک کرکی مقاوم هستند.

2-گونه های سیب زمینی را در صورت امکان محلی انتخاب کنید که در طول سال ها با شرایط آب و هوایی منطقه ما سازگار شده و اغلب در برابر بیماری ها مقاوم هستند .

3-توجه به انتخاب های مدرن که می تواند ویژگی های جالبی داشته باشد، و همچنین سازگار خلق و خوی منطقه است.

4-با توجه به استفاده در آشپزخانه انتخاب کنید لذا برخی از سیب زمینی ها بافتی مناسب تر برای گنوکی دارند، برخی دیگر به ویژه سرخ شده خوب هستند.

5-گونه هایی را با حفاظت خوب انتخاب کنید لذا سیب‌زمینی‌هایی وجود دارند که برای مصرف تازه مناسب‌تر هستند، در حالی که سایرین می‌توانند برای مدت طولانی نگهداری شوند .

مرجع پخش سیب زمینی آگریا صادراتی

مرجع پخش سیب زمینی آگریا صادراتی

یکی از ویژگی مجموعه ما این است که توانست با حذف دستگاه برگی سیب زمینی، قبل از برداشت، اقدامی تعیین کننده کند که تأثیر آشکاری بر عملکرد بازار، کیفیت محصول و همچنین بر ماندگاری غده ها دارد که این باعث شد که سیب زمینی کیفیت و ماندگاری بیشتری داشته باشد و ما تلاش می کنیم که بتوانیم در زمینه عرضه سیب زمینی صادراتی بیشترین راندمان را داشته باشیم.

هنگام خرید سیب زمینی باید سفت و عاری از ضایعات پوستی و جوانه یا سبز شدن انتخاب شود و علاوه بر ذائقه شخصی، می توان بر اساس محتوای نشاسته آنها بین گونه ها جهت گیری کرد و همچنین ما و کارکنان مجموعه همواره در تلاش بودیم که بتوانیم محصولات خود را بدون واسطه و بصورت عمده عرضه کنیم.

  • تبلیغات: 
    1. خیار خاردار بوته ای گلخانه ای درختی
    2. تجارت اینترنتی هویج شیرین
    3. صادرات میوه جنگلی فیسالیس به عراق
    4. لیمو ترش خارکل صادراتی