عرضه سیب زمینی جلی درجه1

سیب زمینی جِلی یکی از هزاران ارقام سیب زمینی می باشد، که دارای پوست و گوشت زرد رنگ و شکل بیضی است. با این که دیر به بازار عرضه می شود، اما جزو سیب زمینی هایی است، که به دلیل اندازه نسبتا درشت و مقاومت بالا در برابر آفات، کاشت آن سود خوبی را برای تولید کنندگان حاصل می کند و مشتریان زیادی دارد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا تمام نکات لازم برای خرید سیب زمینی جلی درجه1 را برای شما بازگو کنیم.
عرضه سیب زمینی جلی درجه1

رفع نقاط تیره پوست با سیب زمینی

رفع نقاط تیره پوست با سیب زمینی پوست به دلایلی مختلفی هم چون تاثیر نور خورشید، تغذیه نا مناسب، برخی بیماری های پوستی و جمع شدن سلول های مرده و یا رنگ دانه ها، تیره می شود. پوست نواحی مانند آرنج، ساق پا در اثر اصطکاک زیاد تیره تر از دیگر قسمت های بدن است. اما سیب زمینی چگونه به رفع نقاط تیره پوست کمک می کند؟

سیب زمینی دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی مفید می باشد، که در بخش بعدی مفصل در مورد آن بحث می کنیم؛ مصرف سیب زمینی و گنجاندن آن در وعده غذایی تا حد زیادی به داشتن پوست سالم کمک می کند به خصوص وجود خواص آنتی اکسیدانی و ویتامین ث به رفع این موضوع بسیار کمک می کند.

با استفاده از سیب زمینی به تنهایی یا در ترکیب با دیگر مواد، می توان ماسک هایی جهت رفع تیرگی تهیه نمود. آنزیمی به نام کاتکولازا با تاثیر بر رنگ دانه های ملاتونین باعث شفاف شدن و درخشندگی پوست می گردد. آب سیب زمینی نیز به از بین بردن چربی های اضافه روی پوست کمک می کند.

به این منظور می توان برش های نازک سیب زمینی را در محل تیرگی قرار داد و پس از یک ربع آن را شست. یا می توان آب سیب زمینی را با آب لیموترش و زردچوبه مخلوط کرد و یا ترکیب عسل و سیب زمینی رنده شده را، روی لکه ها و تیرگی ها قرار داد و پس از گذشت بیست دقیقه آن را با آب نیمه گرم شست، تا شاهد پوستی صاف و روشن باشیم. این ماسک ها می توانند برای بر طرف کردن تیرگی های اطراف چشم نیز کمک کننده باشند.

بررسی خواص دارویی سیب زمینی

بررسی خواص دارویی سیب زمینی سیب زمینی دارای ویتامین های آ، ب۶، ث و مواد معدنی پتاسیم، آهن، کلسیم، کروهیدرات، فیبر و پروتئین و کالری می باشد. اما بهره مندی از خواص دارویی سیب زمینی به شیوه طبخ آن بستگی دارد. سرخ کردن آن در روغن های ناسالم، چندان برای سلامتی مطلوب نیست. بهترین راه بخار پز یا کباب کردن آن می باشد، تا متضمن سلامتی انسان باشد.

فیبر موجود در سیب زمینی، باعث کاهش کلسترول خون و سلامت قلب و عروق می گردد. پتاسیم نیز باعث کاهش فشار خون بالا می گردد و این کار را با افزایش حجم ادرار و کاهش جریان خون انجام می دهد. هم چنین باعث دفع سنگ کلیه نیز می گردد.

ویتامین ب۶ برای بهبود عملکرد سیستم عصبی بسیار موثر است و به ترشح موادی مانند سروتونین و دوپامین و غیره در مغز، کمک می کند، که هر نقش مهمی در ایجاد آرامش، نشاط، کاهش استرس و افسرگی دارد. ب۶ و ویتامین ث به حذف رادیکال های آزاد شده از واکنش های سلولی کمک می کند. رادیکال های آزاد می توانند، با آسیب به سلول ها باعث ایجاد سرطان و مشکلات دیگر شوند، اما با از بین رفتن آن خطر ابتلا به سرطان کاهش می یابد.

تامین انرژی، تقویت سیستم ایمنی، کاهش التهابات و تسکیت درد های مفصلی، تقویت استخوان ها، سلامت پوست و مو، کاهش چین و چروک، کاهش ابتلا به آلزایمر از دیگر فواید مصرف سیب زمینی می باشد. لازم به ذکر است که برای بهره مندی بیشتر از این خواص، سیب زمینی را پوست آن مصرف نماییم که سرشار از ویتامین و مواد مغذی است.

کنترل وزن با مصرف سیب زمینی

کنترل وزن با مصرف سیب زمینی سیب زمینی هم باعث چاق شدن فرد می گردد و هم به کاهش وزن کمک می کند. طبیعتاً مصرف سیب زمینی سرخ کرده به همراه سس به افزایش وزن منجر می شود و دلیل این امر کربوهیدرات و نشاسته موجود در سیب زمینی به همراه چربی فراوان می باشد. تجزیه کربوهیدرات در بدن منجر به افزایش سطح انسولین و گلوگز می شود و با تاثیر بر اشتها باعث پرخوری در فرد می گردد.

از طرفی سیب زمینی حاوی فیبر فراوان است. فیبر ماده مورد نیاز بدن نیست، اما به بهبود عملکرد قسمت های مختلف بدن کمک می کند. مصرف فیبر در رژیم لاغری باعث پر شدن فضای معده می گردد، که این عامل حس سیری و عدم تمایل به مصرف غذا را موجب می گردد. از طرفی فیبر با ایجاد حرکات منظم روده علاوه بر جذب و هضم مواد مغذی از طریق روده، به دفع مواد زائد از صفرا کمک می کند.

پروتئاز موجود در سیب زمینی، به عدم جذب مواد غذایی کمک می کند و مانع از افزایش وزن می گردد. در یک جمع بندی کلی می توان گفت مصرف صحیح سیب زمینی نه باعث افزایش و نه باعث کاهش وزن می گردد، به شرط آن که به اندازه نیاز مصرف شود و سالم طبخ گردد. طبیعت سیب زمینی خود سیستم تعدیل گر دارد؛ یعنی به ازای کربوهیدرات فراوان که عامل افزایش وزن است، وجود فیبر بازدارنده آن است. به همین دلیل هم می توان برای افزایش وزن از آن بهره گرفت و هم برای رژیم های لاغری و تناسب اندام به خصوص برای وزشکاران.

فروشندگان سیب زمینی جلی درجه1

فروشندگان سیب زمینی جلی درجه1 سیب زمینی درجه یک، ظاهری کاملأ سالم دارد. بدون هیچ گونه زدگی و خراش و لکه های تیره و همچنین بدون برجستگی و فرو رفتگی عمیق است. پوست آن یکدست بوده و عاری از قسمت های سبز رنگ و سمی می باشد، پوسیدگی ندارد و گل و لای به آن چسبیده نیست.

مرجع خرید سیب زمینی با عرضه و فروش سیب زمینی های مختلف، به طور مستقیم، قیمت مناسب تری را برای خرید مشتریان فراهم می آورد. دریافت مقرون به صرفه محصول در کنار کیفیت بالا از دغدغه بسیاری از افراد می باشد.

فروش اینترنتی سیب زمینی جلی عمده و سیب زمینی بذری آگریا، با حذف واسطه و هزینه های انبار داری و حمل و نقل، منجر به کاهش بهای تمام شده محصول می گردد. مشتریان از این طریق می توانند به راحتی به ثبت سفارش سیب زمینی، به میزان مورد نیاز بپردازند و در عین حال از کیفیت و مرغوبیت محصول و درجه یک بودن آن اطمینان خاطر داشته باشند.