عرضه بی واسطه سیب زمینی درشت

به طور کلی می‌ توان گفت در ایران هم کشت و کار سیب زمینی درشت و هم مصرف آن به علت آب و هوای مطلوبی که دارد بسیار فراوان است و مصرفی هر خانواده ایرانی و غذا های متنوع نیز می باشد.

هم چنین جهت عرضه بی‌ واسطه آن می‌ توان به طور مستقیم از کشاورز که تولید کننده سیب زمینی است بدون این که هزینه دلال و واسطه ای در میان باشد خریداری نمود که هم ارزان‌ تر و هم مقرون به صرفه تر نیز می باشد.

عرضه بی واسطه سیب زمینی درشت

چند نکته مهم درباره سیب زمینی درشت

چند نکته مهم درباره سیب زمینی درشت

سیب زمینی از جمله صیفی جاتی است که بیشتر از هزار سال پیش کشت شده و در اکثر کشور ها از جمله ایران مصرف بسیار بالایی دارد.

همان طور که مستحضر هستید سیب زمینی درشت مضراتی را به همراه دارد باید از مصرف بالای سیب‌ زمینی خودداری شود هنگام خرید سیب زمینی از کوچک آن استفاده کنیم.

سیب زمینی درشت باعث افزایش وزن افزایش، فشار خون و بالا رفتن قند خون نیز می شود علتش هم نشاسته فراوانی که در آن موجود است.

باید بدانید که قسمت های سبز رنگ روی سیب زمینی سم بوده و از خوردن آن باید جلو گیری شود هم چنین اشاره کنیم به سیب زمینی گلخانه ای اعلا که دارای کیفیتی بسیار عالی خواص بی نظیری نیز می باشد.

قیمت آن مناسب است و به همین علت صادرات آن به تمام نقاط کشور چه داخلی و چه خارجی امکان‌ پذیر نیز می باشد.

خواص سیب زمینی برای لاغری

خواص سیب زمینی برای لاغری

به طور یقین سیب زمینی یکی از صیفی جاتی است که روزانه در سبد غذایی به کار برده می شود و اگر از خواص آن بگوییم به علت کالری کم و فیبر بالایی که دارد به کم شدن اشتها کمک کرده و می‌ توان برای رژیم غذایی و لاغری از آن استفاده کرد.

باید اظهار نمود که خوردن سیب زمینی خواص های دیگری هم دارد هم چون خواص سیب زمینی جهت درمان افسردگی خواص سیب زمینی جهت درمان روماتیسم و هم چنین خواص بی نظیر سیب زمینی که دارای ویتامین C و B و A است نشاسته هم در آن موجود است و دارای مواد معدنی هم چون پتاسیم, کلسیم, آهن, منیزیم و مس نیز می‌ باشد

ضمن این که سیب زمینی رنده شده استفاده از آن آرام شدن درد سوختگی و خراشیدگی پوست و بدن انسان کمک می کند جالب است بدانید ویتامین B6 سیب زمینی پخته شده برای زیاد شدن اسپرم در مردان مفید می باشد.

نا گفته نماند که می‌ توان در مورد سیب زمینی استانبولی ریز اشاره ای کرد که دارای آب زیاد و املاح معدنی فراوان می‌ باشد و به درمان اسهال و ورم معده نیز کمک زیادی می کند.

شایان ذکر است سیب زمینی درشت می‌ توان گفت به تقویت استخوان ها کمک می کند فشار خون را تنظیم کرده جلو گیری از سرطان می شود کمک زیادی به هضم غذا و کنترل وزن می کند.

سوخت و ساز بدن را تنظیم می کند سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و از پوست محافظت می کند و هم چنین دارای سدیم، فیبر و انتی اکسیدان بالای نیز می باشد.

مرجع فروش سیب زمینی درشت

مرجع فروش سیب زمینی درشت

همان طور که می دانید سیب زمینی یک نوع محصول پر خاصیت و پرطرف دار است که این صیفی جات خوش مزه کاملا ارگانیک می باشد.

لازم به یاد آوری می باشد که سیب زمینی مرغوب درشت علاوه بر مصرف بالا و خواص بی نظیری که دارد به همین منظور فروش آن هم بالا است.

بنابر این جهت تهیه و توزیع و مرجع فروش و بخش این صیفی جات با ارزش و پرخاصیت را از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز سطح شهر و هم چنین از میوه فروشی ها و یا از تره بار فروشی ها به صورت عمده و یا به صورت کیلویی می‌ توان خریداری نمود که قاعدتاً خرید عمده سیب زمینی درشت باصرفه تر و ارزان تر نیز می باشد.