عرضه بهترین سیب زمینی زودرس

تولید سیب زمینی خام زودرس و عرضه هر چه باکیفیت تر آن به بازار مصرف نیاز به بررسی دقیق شرایط آب و هوایی و تهیه بهترین نوع بذر این محصول دارد. با توجه به مساعد بودن تمامی شرایط مورد نیاز برای کشت بهترین ارقام سیب زمینی در استان های مختلف کشور، شاهد افزایش سطح زیرکشت تولید آن هستیم. برای عرضه و فروش سیب زمینی عمده با حاشیه سود رقابتی چه راهکاری مناسب می باشد؟

عرضه بهترین سیب زمینی زودرس

نخوه تولید سیب زمینی زودرس

نخوه تولید سیب زمینی زودرس کاشت سیب زمینی در گلخانه راهکاری مطمئن و در عین حال سودآور نسبت به شیوه های سنتی است. در این شیوه آماده سازی زیر ساخت های لازم مانند خاک مناسب، گلخانه استاندارد، انواع کودهای ارگانیک و آب کافی در طول دوره رشد بوته ها اهمیت بسزایی دارد. امروزه بهره گیری از شیوه های نوین و استفاده از دستگاه های جدید جهت برداشت سیب زمینی منجر به کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت این محصول شده اند.

به طور کلی تولید سیب زمینی اسپریت زودرس به صورت گلخانه ای یا در زمین های زراعی مراحل مختلفی دارد که اولین و مهمترین آنها انتخاب بذر مناسب است. به این معنی که باید متناسب با شرایط آب و هوایی و همچنین فصل کاشت، بذر باکیفیت و پرثمر انتخاب و خریداری شود. بذرهایی نظیر مارفونا، سانته، فرسکو و اینوا چند نمونه از بذرهای سیب زمینی زودرس هستند که شرایط لازم جهت کاشت در کشور را دارند.

تهیه خاک مناسب با هدف آماده سازی بستر کاملاً استاندارد برای رشد و جوانه زنی بذرها مرحله ای بسیار مهم در فرآیند تولید سیب زمینی است که نباید نادیده گرفته شود. استفاده از کودهایی مانند هیومیک اسید نیز می تواند در تسریع رشد جوانه و بوته ها تاثیرگذار باشد. البته باید خاطر نشان کنیم که تولید بهترین سیب زمینی نیاز به آنالیز کاملاً دقیق کلیه شرایط رشد سیب زمینی و جلوگیری از حمله آفات به مزرعه است.

صادرات کلی سیب زمینی گلخانه ای

صادرات کلی سیب زمینی گلخانه ای سیب زمینی گلخانه ای معمولاً از نظر کیفیت، سایز و حتی مزه کیفیت بهترین نسبت به ارقام کشت شده در مزارع روباز دارند. یکسان بودن دمای محیط و کنترل آبدهی بوته ها در تمام طول دوره رشد از جمله دلایل تاثیرگذار در این روند هستند. همین ویژگی ها سبب شده تا میزان تقاضا برای خرید این نوع سیب زمینی طی سالهای اخیر افزایش چشمگیری داشته باشد.

همانطور که می دانید مازاد مصرف داخلی این محصول خوراکی به کشورهای مختلف صادر می شود. روسیه، تاجیکستان، سوریه، افغانستان، کشورهای اروپایی و … از جمله بازارهای محبوب برای صادرکنندگان در حوزه انواع سیب زمینی به شمار می آیند. خرید مستقیم انواع سیب زمینی گلخانه ای و سورت کردن آنها با کمترین هزینه می تواند در جلب رضایت مشتریان خارجی و کاهش هزینه های جانبی نقش زیادی داشته باشند.

  • تبلیغات: 
    1. تجارت اینترنتی فلفل قرمز شیرین
    2. بازار خرید گوجه پوست کنده
    3. سیر درمانی برای جوش و کبد چرب
    4. فروش عمده کیوی در گیلان