صادر کننده سیب زمینی ارگانیک جلی

مراکز خرید سیب زمینی ارگانیک جلی این محصول را به مشتریان خود عرضه می کنند. این نوع سیب زمینی در ایران مورد توجه کشاورزان بوده است. سیب زمینی در شرایط مطلوب تولید شده است. این سیب زمینی به دلیل کیفیت مناسبی که دارد به خارج از کشور نیز صادر می شود. این سیب زمینی در مناطق خشک بیشتر کشت می شود و برای تولید فصل بهاره از این گونه استفاده می کنند.

صادر کننده سیب زمینی ارگانیک جلی

انواع فواید سیب زمینی جلی

انواع فواید سیب زمینی جلی

مشخصات سیب زمینی درجه یک به این صورت است که این گونه به صورت بذر در سطح زمین های کشاورزی کشت می شود سیب زمینی آگریا دیررس می باشد این سیب زمینی در داخل کشور بیشترین کشت را به خود اختصاص داده است معمولا بذر این سیب زمینی دارای مقاومت بیشتری می باشد مقاومت این گونه در برابر بیماری و ویروس های بوده است. عمل کردش این سیب زمینی در سطح بالا بوده است.

از سیب زمینی آگریا برای کشت بهاره در داخل کشور استفاده می کنند. رنگ گوشتی این سیب زمین زرد پر رنگ بوده است و به دلیل کیفیت خوبی که دارد برای مصارف سرخ کردنی و خلال بیشتر به کار می رود

. دوره خواب این سیب زمینی بیشتر بوده است این ویژگی باعث می شود تا کشاورز این سیب زمین را دیر وقت برداشت کند برگ های این سیب زمینی به صورت باریک می باشند تعداد گل های این سیب زمینی بیشتر بوده است و رنگ آن نیز سفید می باشد.

رنگ پوست و گوشت این سیب زمینی زرد بوده است و به صورت یکنواخت خود را نشان می دهد شکل گونه مورد نظر به صورت بیضی بوده است. بعد از کاشت 90 تا 100 روز زمان نیاز دارد تا بتوان آن را برداشت کرد. این محصول قابلیت انبار داری بلند مدت را هم دارد برای بیشتر مصارف از این گونه در سطح کشور استفاده می کنند. این سیب زمینی عملکرد بالایی را از خود نشان داده است. کیفیت این سیب زمینی با گذشت زمان تغییر نمی کند.

کاهش فشار خون با مصرف سیب زمینی

کاهش فشار خون با مصرف سیب زمینی

سیب زمینی جلی لوکس سرشار از ویتامین ث، ب، کلسیم، آهن، منیزیم، پتاسیم و… می باشد. این سبزی از فیبر غذایی، کارتنوئید و آنتی اکسیدان ها سرشار بوده که هر یک از آن ها خواص ویژه‌ ای دارند.

از ارزش غذایی ۱۰۰ گرم سیب زمینی می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • انرژی: 78 کیلو کالری
  • چربی: 0/1 گرم
  • کلسترول: 0
  • پروتئین: 2/87 گرم
  • کربوهیدرات 17/21 گرم
  • فیبر غذایی: 3/3 گرم
  • سدیم: 14 میلی گرم
  • پتاسیم: 407 میلی گرم
  • کلسیم: 45 میلی گرم
  • آهن: 6/07 میلی گرم

استفاده درست از سیب زمینی برای کودکان بسیار خوب است. اگر کودکان شما دارای بیماری های التهابی روده و یا یبوست هستند، فیبر موجود در سیب زمینی می تواند در رفع مشکلات آن ها بسیار موثر باشد. سیب زمینی می تواند از سرطان دستگاه گوارش جلوگیری نماید؛ چرا که سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی است. به اینصورت که می‌ تواند رادیکال‌ های آزاد موجود در بدن را که عامل اصلی ابتلا به سرطان اند از بین ببرد.

اگر دچار فشار خون بالا هستید، یکی از مهم‌ ترین مواد غذایی برای رفع این مشکل، استفاده از سیب زمینی است؛ چرا که سرشار از کلسیم، پتاسیم و منیزیم است. سیب زمینی تا حد زیادی به درمان آفتاب سوختگی کمک می کند. برای این کار می توانید سیب زمینی را به صورت رنده شده و یا حالت ورقه ای بر روی قسمت سوختگی خود قرار دهید.

بهبود سلامت قلب با استفاده از سیب زمینی

بهبود سلامت قلب با استفاده از سیب زمینی

محصولات غذایی که در کشور تولید می شوند هر کدام دارای ارزش غذایی مخصوص به خود می باشند که با دارا بودن آنها از خواص و فواید زیادی نیز بهره‌ مند خواهند شد، سیب‌ زمینی که یکی از تولیدات مهم می ‌باشد و در صنایع غذایی از کاربردهای بسیار زیادی نیز برخوردار است دارای ویتامین‌ های زیادی بوده که هر کدام نقش مفید و مؤثری در سلامتی بدن برعهده دارند.

  • ویتامین های سیب زمینی شامل مواردی از قبیل ویتامین C، آهن، پتاسیم، فسفر، روی و موارد مختلف زیاد می باشد که هر کدام بر ارزش غذایی و خواص و فواید این محصول افزوده است.
  • ویتامین C موجود در سیب‌ زمینی آن را به یک ماده غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن تبدیل کرده است و از آنجایی ‌که این محصول سرشار از ویتامین مذکور می باشد سبب شده که برای تقویت قلب و عروق و همچنین استحکام لثه و دندان نیز بسیار مناسب باشد.
  • سیب زمینی حاوی ویتامین C ، آنتی اکسیدان و پروتئین زیاد می‌ باشد که مصرف آن برای افراد جهت کسب انرژی روزانه به خصوص برای ورزشکاران جهت عضله سازی بسیار مناسب می‌ باشد.
  • سیب ‌زمینی علاوه بر ویتامین‌ های ذکر شده دارای آب درون بافتی و نشاسته بسیار زیادی می‌ باشد که سبب شده به‌ عنوان یک منبع غذایی مهم و کامل برای افراد محسوب شود.

این ‌ماده غذایی دارای خواص و فواید بسیار زیادی می‌ باشد که از مهمترین آنها می‌ توان به سلامت دستگاه گوارش، درمان اسهال، درمان ناراحتی های پوستی، حفظ شادابی پوست و… اشاره کرد.

توزیع کننده سیب زمینی ارگانیک جلی

توزیع کننده سیب زمینی ارگانیک جلی

توزیع کننده سیب زمینی تازه فله این محصول را به مشتریان خود در داخل کشور عرضه می دهد. مشتریان این سیب زمینی را با روش های متعددی می توانند تهیه کنند که یکی از این روش ها سفارش مستقیم بوده است که در این صورت با هزینه مناسبی تامین می شود.

روش دیگر برای به دست آوردن سیب زمینی آگریا سفارش عمده بوده است که این روش نیز برای مصرف کننده مقرون به صرفه بوده است. توزیع سیب زمینی بهتر است که به صورت کلی و بدون واسطه بوده باشد. در این صورت سیب زمینی با هزینه ارزان به دست مصرف کننده می رسد.

پخش سیب زمینی ارزان توسط واحد پخش ‌کننده و فروشنده این ماده غذایی انجام می ‌شود و از آنجایی که سیب‌ زمینی در سبد غذایی خانوارها دارای ارزش بسیار بالا و جایگاه خوبی می باشد سبب شده تا بسیاری از افراد نسبت به خرید و تهیه آن اقدام کنند به همین علت واحد پخش و عرضه کننده آن را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در اختیار سایر واحدهای فروشنده قرار می‌ دهد و آن را با قیمتی ارزان به فروش می‌ رساند.

پخش ‌کننده سیب ‌زمینی ارزان، با عرضه و پخش گسترده این محصول در سراسر کشور زمینه خرید آن را برای مشتریان و متقاضیان فراهم نموده است و با ارائه محصولات ارزان قیمت سبب شده تا خریدار، با توجه به شرایط اقتصادی موجود،آن را با قیمت مناسب خریداری کند.