صادر کننده سیب زمینی آگریا ارزان

یکی از بهترین انواع سیب زمینی موجود در ایران سیب زمینی آگریا می باشد که بخاطر کیفیت بالا در هنگام پخت این محصول و نگهداری آسان آن در هنگام انبار کردن از محبوبیت زیادی برخوردار است. این محصول طعم بسیار خوبی دارد و در تهیه انواع چیپس ها در کارخانه ها مورد استفاده واقع می شود. آیا می دانید با خرید سیب زمینی آگریا ارزان هم باعث حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده تان می شوید و هم اینکه صرفه اقتصادی دارد. مصرف صحیح و به اندازه سیب زمینی در رسیدن به اندام دلخواه به شما کمک زیادی می کند و پروتئین مورد نیاز بدن شما را تامین می سازد و از شل شدن بافت بدن و صورت در هنگام ورزش جلوگیری می کند.

صادر کننده سیب زمینی آگریا ارزان

نکاتی درباره خرید سیب زمینی آگریا

نکاتی درباره خرید سیب زمینی آگریا سیب زمینی آگریا بسیار با کیفیت می باشد گوشته و پوسته سیب زمینی آگریا کاملا زرد است و تقاضای زیادی برای خرید این محصول وجود دارد. شکل سیب زمینی آگریا به شکل بیضی و کشیده می باشد و پوست این محصول تقریبا صاف است سیب زمینی آگریا بافت نیمه خشک دارد از این بابت می توان این محصول را برای مدتی کوتاه انبار نمود.

این محصول پخت و طعم بی نظیری دارد که هم در طبخ بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد و هم اینکه این روزها کارخانه های چیپس سازی از این سیب زمینی برای تهیه انواع چیپس ها استفاده می کنند و از این بابت کشاورزان در کشت این محصول پر خاصیت و پر طرفدار سود می نمایند.

برای خرید سیب زمینی آگریا مرغوب باید به نکاتی توجه نمود تا بتوان سیب زمینی درجه یک و با کیفیت خریداری نمود و حداقل به مدت چند روز این محصول را در منزل نگهداری کرد. به نکات زیر توجه فرمائید:

سیب زمینی سفت

سیب زمینی نباید شل باشد و وقتی با انگشت خود سیب زمینی را فشار می دهید نباید فرو رود نرم و شل شدن سیب زمینی نشانه شروع خراب شدن این محصول است سیب زمینی های سفت را خریداری کنید تا سریع خراب نشود.

سطح سالم

اگر روی سطح سیب زمینی بریدگی وجود داشته باشد می تواند باعث خراب شدن سریع سیب زمینی شود و در این شکاف گرد و خاک و میکروب جمع گردد در هنگام خرید سیب زمینی تمام سطح آن را نگاه کرده تا بریدگی روی پوست این محصول وجود نداشته باشد.

بوی طبیعی

به دلیل این که سیب زمینی داخل خاک رشد می کند باید کمی بوی خاک را بدهد البته بهتر است پوست سیب زمینی خیلی خاکی و گلی نباشد.

نداشتن جوانه

بهتر است سیب زمینی باکیفیت خریداری شده بدون جوانه باشد در انتخاب خود در هنگام خرید دقت فرمائید و اگر جوانه ای دیدید در هنگام مصرف آن را به طور کامل از سیب زمینی جدا کنید.

تازه بودن

اگر پوست سیب زمینی دارای چین و چروک باشد یعنی تازه نیست و یا رطوبت خود را در محیط خیلی گرم از دست داده است بهتر است در هنگام خرید سیب زمینی دقت فرمایید که سطح صاف و برآمده داشته باشد.

رنگ طبیعی

سیب زمینی هایی دارای پوست سبز را خریداری نکنید چون محتوی نوعی سم هستند که برای سلامتی انسان ها خطر دارد سیب زمینی انتخاب شده هر چه قدر رنگ پوست تیره تری داشته باشد خواص زیاد تری دارد.

فاقد لکه

از خرید سیب زمینی های که لکه تیره روی پوست دارند خودداری کنید هم ممکن است بخاطر حمل و نقل نامناسب دچار لک شده باشد و هم بخاطر رشد قارچ در این محصول باشد پس سیب زمینی ها را از لحاظ وجود لکه هم بررسی کنید.

فواید مصرف سیب زمینی در بارداری

فواید مصرف سیب زمینی در بارداری سیب زمینی به عنوان یکی از سبزیجات پر مصرف خواص بسیار زیادی هم دارد که برای حفظ سلامتی بدن بسیار مفید است و اگر به طور صحیح مصرف شود احتمال ابتلا به بیماری های گوناگون را کاهش می دهد. زنان باردار هم در دوران بارداری می توانند از این محصول بسیار پر خواص استفاده نمایند و هم مادر و هم جنین از این خواص بهره مند شوند.

سیب زمینی به علت داشتن ویتامین ث باعث تقویت سیستم ایمنی بدن مادران باردار شده و در برابر ابتلا به بیماری ها پیروز شده و یا با توان بدنی خوب بیماری ها را شکست می دهد. سیب زمینی حاوی مواد معدنی زیادی مانند آهن، کلسیم، پتاسیم، و منیزیم است که به رشد خوب جنین در رحم مادر بسیار کمک می کند.

سیب زمینی به دلیل اینکه پتاسیم زیادی دارد خطر مبتلا شدن به بیماری های قلب و عروق را کاهش می دهد و از ابتلا به فشارخون بالا جلوگیری می کند.

سیب زمینی به دلیل اینکه غنی از فولات است در تشکیل لوله های عصبی جنین نقش زیادی دارد و به سلامت مغز و نخاع جنین کمک می کند و باعث می شود از سقط جنین نیز جلوگیری شود.

زنان باردار به دلیل اینکه اکثر آن ها دچار مشکلات گوارشی می شوند می توانند با مصرف به اندازه و صحیح سیب زمینی آبپز اسید معده خود را کاهش دهند و ترش کردن معده و درد معده در امان باشند.

سیب زمینی سرشار از ویتامین B6

سیب زمینی سرشار از ویتامین B6 از خواص این ماده غذایی ارزشمند هرچه گفته شود کم است سیب زمینی سرشار از ویتامین B6 می باشد که برای حفظ سلامتی بدن بسیار مفید است این ویتامین برای بدن بسیار ارزشمند است که می توان با مصرف سیب زمینی نیاز بدن به این ویتامین را تامین نمود.

این ویتامین محلول در آب است که به عملکرد سیستم ایمنی بدن بسیار کمک می کند و برای سوخت و ساز بدن و تولید گلبول قرمز خون بسیار مفید است بنابراین با مصرف سیب زمینی از ابتلا به کم خونی جلوگیری می شود. ویتامین B6 موجود در سیب زمینی سلامت قلب افراد را تضمین می کند. و باعث پایین آمدن احتمال سکته قلبی می شود.

سیب زمینی علاوه بر داشتن ویتامین ب سرشار از فیبر و پروتئین است مصرف سیب زمینی به افراد مبتلا به یبوست بسیار توصیه شده است تا پاکسازی سموم از بدن در اسرع وقت انجام شود. در زژیم غذایی افراد ورزشکار سیب زمینی به خاطر پروتئین بالا و نقش آن در عضله سازی حتما به چشم می خورد.

قیمت سیب زمینی آگریا ارزان

قیمت سیب زمینی آگریا ارزان مراکز عرضه سیب زمینی با کیفیت ترین سیب زمینی آگریا را با قیمتی مناسب تر از بازار به صورت عمده به فروش می رساند. دلیل قیمت پایین تر این محصول نسبت به بازار حذف دلالان و واسطه ها از این بازار می باشد و محصول با قیمت دست اول در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

جهت خرید انواع سیب زمینی با شماره های درج شده در قسمت اطلاعات تماس ارتباط برقرار کنید و پس از مشورت با کارشناسان فروش این مرکز و اطمینان از قیمت بی نظیر این محصول خرید خود را نهایی کنید. محصولات خریداری شده را در اسرع وقت تحویل بگیرید و جز مشتریان همیشگی مرکز ما شوید.

این مرکز در جهت تامین سیب زمینی با کیفیت بسیار موفق عمل نموده است و رضایت کامل مشتریان را جذب کرده است.