صادرکنندگان سیب زمینی جلی ریز

شرکت های تولیدی انواع سیب زمینی را در بهترین کیفیت و نیز مناسب ترین قیمت روانه بازارهای جهانی می نمایند که اغلب این شرکت ها سیب زمینی جلی ریز را به صورت مستقیم و عمده به اکثر کشورهای دنیا صادر می کنند تا با حذف دلالان آن را به قیمت منصفانه تری در اختیار مشتریان و مصرف کننده قرار دهند. هدف کلی از صادرات این نوع محصول غذایی با ارزش رقابت بین شرکت های تولید کننده و نیز افزایش صیفی جات بیشتر و همچنین تولید با کیفیت عالی و برتر می باشد که از لحاظ اقتصادی برای کشور بسیار ارزشمند می باشد.

صادرکنندگان سیب زمینی جلی ریز

جلوگیری از سرطان با مصرف سیب زمینی

جلوگیری از سرطان با مصرف سیب زمینی سیب زمینی از جمله صیفی های پر خاصیت به شمار می رود که به حفظ سلامت بدن و پوست کمک شایانی می کند. از این خواص می توان به تقویت بدن ورزشکاران و بدن سازان اشاره کرد. افراد زیادی هستند که از اضافه وزن رنج می برند و برای درمان بیماری خود به سراغ بدنسازی می روند. این گونه افراد در کنار ورزش کردن می توانند با مصرف سیب زمینی به خود کمک کنند و چربی های بدن خود را بسوزانند. سیب زمینی چربی سوزی بسیار قوی می باشد و در کنار آن کمک می کند تا آب بدن از بین نرود.

سیب زمینی سرشار از آنتی اکسیدان می باشد، این ماده از ایجاد سرطان و التهابات جلوگیری می کند و سیستم ایمنی بدن را در برابر انواع بیماری های مختلف تقویت می کند‌. املاح و مواد مغذی متعددی در سیب زمینی وجود دارد که بدنسازان با مصرف آن می توانند این مواد را به بدن خود رسانده تا بدن آنها عملکرد بهتری را از خود نشان بدهد. انواع سیب زمینی وجود دارد که از این نمونه ها می توان به سیب زمینی آگریا، سیب زمینی جلی درشت و سیب زمینی جلی ریز اشاره کرد که هر یک از نظر شکل ظاهری، طعم و مزه و حتی رنگ شباهت های زیادی با یکدیگر دارند.‌

مزایای استفاده از سیب زمینی

مزایای استفاده از سیب زمینی

سیب زمینی یکی از رایج ترین و مهم ترین منابع غذایی روی کره زمین است و ممکن است حاوی فواید فراوانی باشد که باعث می شود در رژیم های غذایی در سراسر جهان بیشتر مورد توجه قرار گیرد. این فواید سلامتی ممکن است شامل توانایی آنها در بهبود هضم، کاهش سطح کلسترول، تقویت قلب و محافظت از پولیپ باشد. آنها ممکن است سیستم ایمنی بدن را تقویت کنند، علائم پیری را کاهش دهند، از پوست، گردش خون را افزایش دهند، فشار خون را کاهش دهند، تعادل مایعات را حفظ کنند و بی خوابی را کاهش دهند.

سیب زمینی مملو از آنتی اکسیدان ها است. ترکیباتی که با رادیکال های آزاد تا به سلول های شما آسیب وارد کنند. رژیم غذایی سرشار از میوه ها و سبزیجات سرشار از آنتی اکسیدان خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان را کاهش می دهد. برای استفاده بیشتر از سیب زمینی، پوست آن را جدا نکنید و انواع رنگارنگ مانند سیب زمینی زرد را انتخاب کنید. هر چه رنگ سیب زمینی بیشتر باشد، آنتی اکسیدان بیشتری دارد. علاوه بر این، پوست سیب زمینی می تواند تا 12 برابر بیشتر از گوشت آن آنتی اکسیدان داشته باشد. بنابراین، از خوردن پوست سیب زمینی خود نترسید.

پوست سیب زمینی پخته منبع خوبی از پتاسیم و منیزیم است. وقتی پتاسیم کافی در رژیم غذایی خود ندارید، بدن شما سدیم اضافی را حفظ می کند و سدیم بیش از حد باعث افزایش فشار خون می شود. یک رژیم غذایی غنی از پتاسیم می تواند به کاهش فشار خون، محافظت از قلب و کاهش خطر سکته کمک کند.

یک سیب زمینی بدون پوست این موارد را فراهم می کند:

  • بیش از 40 درصد از مقدار توصیه شده روزانه ویتامین C
  • حدود نیمی از ویتامین B6 مورد نیاز در روز
  • بیشتر پتاسیم از موز
  • سیب زمینی همچنین منبع خوبی از کلسیم ، منیزیم و فولات است.
  • یک سیب زمینی متوسط ​​حاوی: کالری: 265 گرم، پروتئین: 6 گرم

ویتامین c موجود در سیب زمینی

ویتامین c موجود در سیب زمینی جلوگیری از رادیکال های آزاد با سیب زمینی برای فهمیدن چگونگی جلوگیری از رادیکال های آزاد با سیب زمینی ابتدا لازم است به شکل مختصر با خواص و ویژگی های سیب زمینی آشنایی پیدا کنید. سیب زمینی علاوه بر اینکه منبع غنی فیبر و کربوهیدارت محسوب می شود، سرشار از انواع ویتامین ها می باشد، مصرف روزانه سیب زمینی در تامین ویتامینهای روزانه بدن نقش مفیدی ایفا می کند.

از دیگر فواید این صیفی ارزشمند می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن و دفاع سلولی، بهبود و افزایش کارآیی چشم و اندام بینایی، کمک به از بین بردن کور رنگی و شب کوری، سلامت دستگاه عصبی و مغز، بهبود کارآیی حافظه، سلامت دستگاه گردش خون، بهبود بیماری های دستگاه گوارش و روده بزرگ و همچنین درمان دیابت اشاره داشت. حال که درباره خواص و ویژگی های بسیار مثبت سیب زمینی آشنایی پیدا کردید لازم است به بررسی و توضیح بپردازیم:

  • رادیکال های آزاد و همچنین استرس می تواند باعث بروز بیماری های زیادی مانند، بیماریهای مربوط به دستگاه بینایی و چشم، آلزایمر، سرطان و همچنین بیماری های قلبی و عروقی شود.
  • به طور کلی آنتی اکسیدان ها می توانند باعث خنثی و بی اثر شدن رادیکال های آزاد گردند.
  • علاوه بر آنتی اکسیدانها، ویتامین های آ و ث در از بین بردن رادیکالهای آزاد نقش بسیار مهمی دارند.
  • در سیب زمینی ماده ای به اسم لیکوپن وجود دارد که این ماده در از بین بردن و جلوگیری از گسترش رادیکالهای آزاد بسیار مفید می باشد.
  • همانطور که گفته شد سیب زمینی به سبب داشتن ویتامین های بسیار و همچنین آنتی اکسیدان فراوان بهترین گزینه برای سلامتی و جلوگیری از رادیکال های آزاد به شمار می رود.
  • مصرف روزانه سیب زمینی احتمال مبتلا شدن به بسیاری از بیماریها را به شکل چشمگیری کاهش می دهد.

عرضه کننده سیب زمینی جلی ریز

عرضه کننده سیب زمینی جلی ریز امروزه عرضه انواع سیب زمینی جلی مرغوب به صورت مستقیم انجام می شود که هم برای مشتریان و هم برای تولید کنندگان مزیت های فراوانی را به همراه دارد. با فروش مستقیم هم مشتریان دائمی تولید کننده بیشتر می شود و هم خریدار می تواند محصول با کیفیت و مرغوب را با قیمت های استثنایی خریداری نماید. امروزه پیشرفت تکنولوژی و علم و از همه مهمتر پیدایش لوازم ارتباطی جدید باعث شده تا فروش های مستقیم به صورت آنلاین هم انجام شوند که این سایت در آنها نقش اساسی دارد.

عرضه و فروش سیب زمینی جلی درجه 1 به صورت مستقیم و عمده امکان پذیر است زیرا این مرکز موظف به فروش بهترین و با کیفیت ترین انواع سیب زمینی با قیمت مناسب بدون واسطه می باشد تا بتواند بر فروش خود افزوده و نیز از سود زیادی برخوردار شود. ضمنا فروش سیب زمینی جلی به روش مستقیم و نیز بدون واسطه برای فروشندگان و خریداران سبب جذب مشتری زیاد و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد.