صادرکننده سیب زمینی درشت مرغوب

تولید کننده عمده سیب زمینی درشت مرغوب ،سیب زمینی مرغوب را به سالم ترین و بهداشتی ترین روش ،برداشت می کند و محصول خود را روانه بازار می سازد و به دست مشتریان می رساند.سیب زمینی از خرید و فروش خوبی برخوردار است و همه مردم از خاصیت آن آگاه هستند و در اکثر غذاهای ایرانی نیز کاربرد دارد.انواع مختلفی از سیب زمینی وجود دارد که باعث به وجود آمدن خانواده ای سیب زمینی،در سطح جهانی شده است

صادرکننده سیب زمینی درشت مرغوب

خواص سیب زمینی برای درمان افسردگی

خواص سیب زمینی برای درمان افسردگی

بسیاری از افراد که وارد پاییز می شوند به افسردگی فصلی و تغییرات خلق و خو دچار می شوند.کاهش انرژی،بی تحرکی و پایین آمدن عملکرد و… از علائم افسردگی فصلی است.راه های درمان این افسردگی که می تواند تا حدودی در درمان بیماری تاثیر گذار باشند استفاده از سیب زمینی شیرین،چای بابونه،موز ،شکلات تلخ،زردچوبه،دارچین،تخم کدوتنبل،بادمجان وسیب است.

سیب زمینی سرشار از آنتی اکسیدان ، ویتامین ث ،ویتامین B6 ،پتاسیم و… است که برای مبارزه با افسردگی و اضطراب مفید است.همچنین مصرف سیب زمینی،خاصیت ضدمیکروبی دارد و التهابات بدن را کاهش می دهد.آنتوسیانین موجود در سیب زمینی، به کاهش بیماری هایی مانند سرطان،بیماری های عصبی و قلبی_عروقی و دیابت کمک می کند.

بررسی کیفیت سیب زمینی درشت مرغوب

بررسی کیفیت سیب زمینی درشت مرغوب
برای خرید سیب زمینی اعلا و با کیفیت باید به چند نکته توجه کرد.از جمله اینکه سیب زمینی مرغوب باید سفت باشد.نرم بودن سیب زمینی به معنی خراب شدن آن است.بر روی سیب زمینی نباید بریدگی و خراش وجود داشته باشد چرا که؛ محلی برای ورود گل و لای و باکتری ها به درون سیب زمینی خواهد بود.
سیب زمینی تازه باید کمی بوی خاک بدهد ولی نه آنقدر که خاکی و گلی باشد.از خرید سیب زمینی هایی که در حال جوانه زدن هستند باید پرهیز کرد مگر اینکه مصرف این گونه سیب زمینی ها،در یکی دو روز آینده انجام شود.سیب زمینی باید یکدست و هموار باشد و از خرید سیب زمینی های چروکیده خودداری کنید.
سیب زمینی ها به دلیل محل نگهداری خیلی گرم و یا حمل و نقل نامناسب، چروکیده می شوند.خرید سیب زمینی با پوست سبز رنگ،باعث دور ریختن مقدار زیادی از سیب زمینی ، اختلالات گوارشی ،اسهال و توهم می شود .از خرید سیب زمینی با لکه های تیره و کبود خودداری شود زیرا ممکن است ناشی از عفونت های قارچی باشد‌.
رنگ سیب زمینی نیز در انتخاب و خرید آن مهم است؛هرچقدر که پوست آن تیره تر باشد مواد مغذی بیشتری دارد و اگر زرد رنگ باشد از خواص کمتری بهره مند است.پس از ذرت،گندم و برنج،سیب زمینی چهارمین محصول کشت شده در جهان است که نشاسته زیادی دارد و بسیار پر مصرف است.

توزیع مستقیم سیب زمینی درشت مرغوب

توزیع مستقیم سیب زمینی درشت مرغوب

سیب زمینی اولین بار توسط جان ملکم،در زمان پادشاهی فتحعلی شاه قاجار به ایران آورده شده و اولین بار در روستای پشند از استان البرز،کشت شده بود.و به همین علت هم، سیب زمینی پشندی در کشورمان معروف است.در سال ۲۰۱۸،چین بزرگ ترین تولید کننده سیب زمینی در جهان بود و بعد از آن: هند ، روسیه ، اوکراین و ایالات متحده در ردیف های بعدی قرار گرفتند‌.

کشت سیب زمینی در مناطقی با زمستان های سرد، که باعث ازبین رفتن آفات سیب زمینی می شود و تابستان های گرم صورت می پذیرد.سیب زمینی داری ترکیبات سمی از جمله سولانین و چاکونین می باشد.پوست سبز رنگ سیب زمینی سم سولانین دارد که مصرف آن باعث تهوع،گلودرد و تعریق شدید و… می شود و بهتر است سیب زمینی در جای خنک و تاریک نگهداری شود.

توزیع کنندگان سیب زمینی از درآمد فروش محصول خود راضی اند و چیزی که برای مصرف کننده مهم بوده، کیفیت این محصول است‌.انواع سیب زمینی درشت در بازار وجود دارد که مشتریان می توانند تهیه و خریداری کنند.سیب زمینی صادراتی انواعی مانند آگریا،آجیبا ،آریندا و آلمرا می باشد که ویژگی های خاص خود را دارند.

توزیع سیب زمینی به صورت عمده و کلی بوده و مشتریان می توانند به طور مستقیم از تولید کنندگان سیب زمینی خرید کنند تا از لحاظ اقتصادی نیز، خریدی باصرفه انجام دهند.مشتریان برای صرفه جویی در بسیاری از موارد،خرید اینترنتی هم می توانند داشته باشند.بسیاری از این محصول باکیفیت در بسته بندی های مناسب، به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.