صادرکننده سیب زمینی جلی درجه یک

سیب زمینی جلی درجه یک آنتی اکسیدان های مختلفی دارد که ممکن است به محافظت در برابر انواع خاصی از سرطان کمک کند . آنتوسیانین ها گروهی از آنتی اکسیدان های موجود در سیب زمینی در مطالعات لوله آزمایش نشان داده اند که رشد انواع خاصی از سلول های سرطانی از جمله مثانه، روده بزرگ، معده و سینه را کاهش می دهند.

صادرکننده سیب زمینی جلی درجه یک

چرا تولید سیب زمینی درجه یک مهم است؟

چرا تولید سیب زمینی درجه یک مهم است؟ سیب زمینی در نیمه دوم قرن شانزدهم توسط اسپانیایی ها از قاره آمریکا به اروپا و آسیا وارد شد. امروزه آنها یک غذای اصلی در بسیاری از نقاط جهان و بخشی جدایی ناپذیر از بسیاری از منابع غذایی جهان هستند . از سال 2014، سیب زمینی چهارمین محصول غذایی بزرگ جهان پس از ذرت (ذرت)، گندم و برنج بود .

به همین دلیل تولید سیب زمینی درجه یک پر اهمیت است . پس از هزاران پرورش انتخابی ، اکنون بیش از 5000 نوع مختلف سیب زمینی وجود دارد . بیش از 99 درصد از سیب زمینی هایی که در حال حاضر در سرتاسر جهان کشت می شوند، از گونه هایی هستند که از مناطق پست جنوب مرکزی شیلی منشاء می گیرند .

سیب زمینی جلی کیلویی به عنوان یک منبع غذایی و مواد پایه تشکیل دهنده غذایی در منطقه بسیار پر اهمیت است. این یک محصول ضروری در آسیا به ویژه در ایران است .جایی که تولید سرانه هنوز بالاترین میزان در جهان است، در حالی که سریع ترین رشد تولید در چند دهه گذشته در جنوب و شرق آسیا ، با چین و هند رخ داده است.

تا سال 2018 در تولید سیب زمینی پیشتاز بودند . بخش های رویشی و باردهی از سیب زمینی حاوی سم سولانین است که برای مصرف انسان خطرناک است. غده‌های سیب‌زمینی معمولی که به‌درستی رشد و نگهداری شده‌اند، گلیکوآلکالوئیدهایی تولید می‌کنند که به اندازه کافی برای سلامتی انسان مفید است ، اما اگر بخش‌های سبز گیاه (یعنی جوانه‌ها و پوست) در معرض نور قرار گیرند، غده می‌تواند غلظت بالایی از غده را جمع کند. گلیکوآلکالوئیدها بر سلامت انسان تأثیر می گذارد.

چه ارقامی از سیب زمینی در ایران برداشت می شود؟

چه ارقامی از سیب زمینی در ایران برداشت می شود؟ انواع سیب زمینی در ایران کشت میشود که سیب زمینی جلی فله نوعی از آن است فیبر و آنتی اکسیدان های موجود در سیب زمینی برای سلامت روده مفید هستند.این سیب زمینی های شیرین حاوی دو نوع فیبر هستند: محلول و نامحلول. بدن شما نمی تواند هر دو نوع را هضم کند. بنابراین، فیبر در دستگاه گوارش شما باقی می ماند و انواع مختلفی از مزایای سلامتی مرتبط با روده را فراهم می کند.

انواع خاصی از فیبر محلول که به عنوان فیبرهای چسبناک شناخته می شوند آب را جذب می کند. از سوی دیگر، فیبر غیر چسبناک و نامحلول آب را جذب نمی‌کنند و حجم آن را افزایش می‌دهند. برخی از فیبرهای محلول و نامحلول نیز می توانند توسط باکتری های موجود در روده بزرگ تخمیر شوند و ترکیباتی به نام اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه ایجاد کنند که سوخت سلول های پوشش روده شما را تامین می کند و آنها را سالم و قوی نگه می دارد.

رژیم غذایی غنی از فیبر حاوی 20 تا 33 گرم در روز با کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ و حرکات منظم روده مرتبط است. مطالعات لوله آزمایش نشان داده است که آنتی اکسیدان های موجود در سیب زمینی باعث رشد باکتری های سالم روده ، از جمله گونه های خاص بیفیدوباکتریوم و لاکتوباسیلوس می شود.

مقادیر بیشتر این نوع باکتری ها در روده ها با سلامت بهتر روده و کاهش خطر ابتلا به بیماری هایی مانند سندرم روده تحریک پذیر و اسهال عفونی مرتبط است.

آشنایی با سیب زمینی رقم جلی

آشنایی با سیب زمینی رقم جلی سیب زمینی جلی منبع عالی فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است.این سیب زمینی سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که از بدن شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. رادیکال های آزاد مولکول های ناپایداری هستند که می توانند به DNA آسیب برسانند و باعث التهاب شوند. آسیب رادیکال های آزاد با بیماری های مزمن مانند سرطان، بیماری قلبی و پیری مرتبط است. بنابراین، خوردن غذاهای غنی از آنتی اکسیدان رادیکال ها را کاهش می دهد .

یک ترکیب گیاهی که در بدن شما به ویتامین A تبدیل می شود. ویتامین A برای یک سیستم ایمنی سالم حیاتی است و سطوح پایین خون با کاهش ایمنی مرتبط است. همچنین برای حفظ سلامت غشاهای مخاطی، به ویژه در پوشش روده، کلیدی است. روده جایی است که بدن شما در معرض بسیاری از پاتوژن های بالقوه بیماری زا قرار می گیرد. بنابراین، روده سالم بخش مهمی از یک سیستم ایمنی سالم است.

مطالعات نشان داده اند که کمبود ویتامین A التهاب روده را افزایش می دهد و توانایی سیستم ایمنی بدن را برای پاسخ مناسب به تهدیدات احتمالی کاهش می دهد. هیچ مطالعه‌ای برای تعیین اینکه آیا سیب‌زمینی شیرین به‌ویژه تأثیری بر سیستم ایمنی بدن دارد، انجام نشده است، اما خوردن منظم آن می‌تواند به جلوگیری از کمبود ویتامین A کمک کند.

سیب زمینی شیرین به طور باورنکردنی سرشار از بتاکاروتن است، آنتی اکسیدانی که مسئول رنگ نارنجی روشن سبزیجات است. در واقع، یک فنجان (200 گرم) سیب زمینی پخته شده با پوست، بیش از هفت برابر میزان بتاکاروتن مورد نیاز یک بزرگسال در روز را تامین می کند. بتاکاروتن در بدن شما به ویتامین A تبدیل می شود و برای تشکیل گیرنده های تشخیص نور در داخل چشم استفاده می شود.

کمبود شدید ویتامین A در کشورهای در حال توسعه نگران کننده است و می تواند منجر به نوع خاصی از نابینایی به نام خشکی دهان شود. خوردن غذاهای غنی از بتاکاروتن، مانند سیب زمینی جلی ، ممکن است به پیشگیری از این بیماری کمک کند.به نظر می رسد سیب زمینی جلی باکیفیت فوایدی بر بینایی نیز دارد. مطالعات نشان داده است که آنتوسیانین در سیب زمینی می تواند سلول های چشم را از آسیب محافظت کند، که ممکن است به طور کلی سلامت چشم را تامین کند.

توزیع مستقیم سیب زمینی جلی

توزیع مستقیم سیب زمینی جلی مطالعات حیوانی نشان داده است که آنتوسیانین موجود در سیب زمینی شیرین بنفش می تواند با کاهش التهاب و جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد از مغز محافظت کند. نشان داده شده است که مکمل عصاره سیب زمینی جلی غنی از آنتوسیانین ، احتمالاً به دلیل خواص آنتی اکسیدانی آن، یادگیری و حافظه را بهبود می بخشد. به طور کلی، رژیم های غذایی غنی از میوه ها، سبزیجات و آنتی اکسیدان ها با 13 درصد کاهش خطر زوال ذهنی و زوال عقل همراه است.

توزیع سیب زمینی جلی از طریق سایت ما امکان پذیر است می توانید با ورود به سایت و پر کردن فیلد های خرید آن را به طوری فله و کیلویی سفارش دهید.