صادرکننده انواع سیب زمینی اردبیل

سیب زمینی از جمله مهمترین محصولات کشاورزی به حساب می آید که نقش مهمی در زندگی مردم کشورهای مختلف دنیا به عنوان یک ماده غذایی دارد. سیب زمینی اردبیل از با کیفیت ترین انواع این محصول است که اندازه درشت و طعم دلپذیری در مقایسه با محصولات کشت شده در دیگر مناطق کشورمان دارد. صادرکننده انواع سیب زمینی اردبیل با ارائه محصولاتی سورت بندی شده و تازه در اوزان مختلف و بصورت بسته بندی و فله، همراه با قیمتهای مناسب، در حال فعالیت می باشد.

صادرکننده انواع سیب زمینی اردبیل

زمان آغاز برداشت سیب زمینی در اردبیل

زمان آغاز برداشت سیب زمینی در اردبیل استان اردبیل با توجه به شرایط اقلیمی مناسبی که دارد، حدود بیست درصد از تولید سیب زمینی مورد نیاز کشور را به عهده دارد. کشاورزان مجرب این منطقه، با استفاده از بهترین انواع بذر و کودهای طبیعی، اقدام به کشت و تولید این محصول می نمایند. از اوایل فروردین ماه، کشت این محصول انجام می گردد و از اواسط تابستان تا ابتدای پاییز، برداشت آن صورت می گیرد. آب و هوای خنک و مطبوع اردبیل باعث می گردد که محصول تولید شده از میزان رطوبت استاندارد و کافی برخوردار بوده و هنگام برداشت از اندازه درشتی بهره ببرد. سیب زمینی مرغوب اردبیل در مقایسه با دیگر محصولات مشابه از پوست نازکتر و طعم شیرین تری برخوردار بوده و رنگ زردی دارد. به همین علت نیز در زمره محصولات صادراتی و پرفروش کشاورزی به حساب می آید و بسیار مورد توجه شرکت های بازرگانی و تجار قرار دارد. جالب است بدانید که برداشت سیب زمینی در بیشتر زمین های زراعی اردبیل، توسط دستگاههای مکانیزه مدرن انجام می شود که این موضوع به افزایش کیفیت محصول منجر می گردد. متاسفانه در بسیاری از مناطق کشور، برداشت سیب زمینی با روش سنتی انجام می شود و این باعث صدمه دیدن محصول بر اثر اصابت بیل و اجسام نوک تیز مانند کلنگ خواهد شد.

بررسی کیفیت سیب زمینی اردبیل

بررسی کیفیت سیب زمینی اردبیل سیب زمینی های کشت شده در منطقه اردبیل در انواع آگریا، جلی، فونتانه، بانبا، کایزر، میلوا، اسپریت و ساتینا می باشند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب این منطقه و خاک حاصل خیزی که دارد، سیب زمینی های تولید شده از کیفیت مناسبی بهره مند هستند. این محصولات از پوستی زرد رنگ و نازک برخوردار بوده و طعم بسیار لذیذی دارند که آنها را از دیگر محصولات مشابه متمایز می کند. اندازه این محصولات نیز درشت بوده و اغلب بصورت یکدست و سورت بندی شده تهیه و به بازار عرضه می شوند. این ماده غذایی خوش طعم، سرشار از مواد معدنی مفید و ویتامین های مختلف است و مصرف آن باعث افزایش سطح سلامتی انسان می گردد. با استفاده از این ماده خوراکی، می توان غذاهای مختلفی مانند انواع خوراک و خورشت و فست فود را تهیه کرد و از مصرف آنها لذت برد. این نوع سیب زمینی درشت و خوشمزه در مدت زمان کوتاهی پخته می شود و به همین دلیل نیز برای تهیه غذاهای مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد. به دلایل ذکر شده نیز این محصول کشاورزی از سطح فروش بسیار بالایی در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار می باشد.

توزیع مستقیم سیب زمینی اردبیل

توزیع مستقیم سیب زمینی اردبیل توزیع سیب زمینی اردبیل توسط مرکز اصلی فروش آن و بصورت مستقیم و بی واسطه از طریق همین سایت اینترنتی انجام می شود. این مجموعه معتبر، محصولاتی با کیفیت و تازه را که بصورت ارگانیک تهیه شده اند را در بازارهای داخلی و خارجی ارائه می کند. این مرکز با حذف واسطه ها از چرخه توزیع توانسته شرایطی را فراهم کند که مشتریان با قیمت های ارزان به خرید این محصول پرمصرف بپردازند. بدین ترتیب خریداران می توانند با مراجعه به این سامانه فروش، اقدام به ثبت آنلاین سفارشات خود نموده و آنها را در هر نقطه از کشورمان تحویل بگیرند. به دلایل ذکر شده، مشتریان خارجی بسیار زیادی نیز به تهیه این محصول از این طریق می پردازند.