صادرات کلی سیب زمینی استانبولی

مصرف سیب زمینی به دلیل ارزش غذایی بسیار زیادی که به همراه دارد، در بین افراد در سراسر دنیا از اهمیت بالایی برخوردار بوده، از این رو تولیدکنندگان بسیاری در کشور ما به تولید انواع سیب زمینی به صورت عمده می پردازند،که یکی از آنها سیب زمینی استانبولی بوده که علاوه بر عرضه داخلی به صادرات این نوع سیب زمینی مرغوب ریز نیز می پردازند.صادرات کلی سیب زمینی استانبولی

تنظیم سوخت و ساز با مصرف سیب زمینی

تنظیم سوخت و ساز با مصرف سیب زمینی

همانطور که میدانید محصول سیب زمینی دارای ارزش غذایی بسیار بالایی بوده، به طوری که انواع مواد معدنی و ویتامین هایی چون، کلسیم، آهن، روی، پتاسیم، منیزیم و ویتامین های A, B, C, D, E را در خود جای داده لذا افراد با مصرف این محصول می توانند تمامی املاح معدنی موجود در ان را جذب بدن کرده و از خاصیت های بیشماری که به همراه دارد بهره مند شوند.

در واقع امروزه بیشترین مصرف سیب زمینی را در مراکز فست فودی و یا افراد ورزش کار به خود اختصاص داده اند، از این رو سیب زمینی به دلیل دارای بودن منبع غنی فیبر و سایر املاح معدنی، برای تنظیم سوخت و ساز بدن بسیار مناسب و مفید بوده، به همین علت ورزشکاران نیز برای کاهش و یا افزایش وزن خود به مصرف محصول سیب زمینی به صورت بخارپز، کبابی و یا سرخ کرده می پردازند.

محصول سیب زمینی امروزه یکی از مواد اولیه پرطرفداری بوده که به دلیل خاصیت های فراوانی که به همراه دارد، ر بیشتر غذاها از آن استفاده می کنند، لذا کشاورزان نیز برای تامین نیاز بازار به تولید و پرورش انواع سیب زمینی به روش های مختلف، که نوع سیب زمینی بذری بهترین روش شناخته شده، می پردازند.

درمان سرماخوردگی با مصرف سیب زمینی

درمان سرماخوردگی با مصرف سیب زمینی

همانطور که گفتیم محصول سیب زمینی دارای ارزش غذایی زیادی بوده که فواید بی شماری را برای بدن به همراه می آورد، از این رو برخی از مهم ترین خاصیت های این نوع مواد خوراکی شامل:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تقویت پوست و مو
  • روشن کننده پوست
  • تقویت قلب و عروق
  • مناسب برای تنظیم سوخت و ساز بدن
  • کاهش کلسترول
  • کنترل فشار خون

همچنین محصول سیب زمینی به دلیل دارای بودن منبع غنی آنتی اکسیدان و مواد معدنی چون پتاسیم و همچنین انواع ویتامین ها، برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری های ویروسی همچون سرماخوردگی بسیار مفید بوده و افرادی که دچار این نوع ویروس می شوند، می توانند به صورت بخار پز و یا آب پز به مصرف سیب زمینی بپردازند.

امروزه مشتریان با خرید سیب زمینی بذری باکیفیت این محصول را در تهیه انواع غذاهای ایرانی همچون، استانبولی پلو، پوره سیب زمینی، سیب زمینی سرخ شده و غیره استفاده می کنند.

علاوه بر آن محصول سیب زمینی به دلیل دارا بودن منبع غنی آنتی اکسیدان برای پیشگیری بسیاری از بیماری های سرطانی مفید بوده و علاوه بر آن به دلیل دارا بودن منبع غنی کلسیم، موجب تقویت و رشد استخوان ها در افراد می شود.

فروش ویژه سیب زمینی استانبولی

فروش ویژه سیب زمینی استانبولی

در حال حاضر در کشور ما مناطق حاصلخیز بسیاری وجود دارد که دارای آب و هوای مناسبی بوده، لذا در این مناطق افراد زیادی هستند که به تولید و پرورش سیب زمینی بذری در انواع گونه های مختلفی می پردازند و این محصول را پس از تولید عمده، برداشت کرده و سپس به صورت بسته بندی های گونی شکل و یا کیسه ای در سراسر کشور عرضه می کنند.

از این رو میزان فروش سیب زمینی استانبولی ریز نیز در کشور ما به دلیل استفاده بسیار و همچنین تقاضای بالای مصرف کنندگان افزایش یافته، لذا تولیدکنندگان در کشور نیز میزان تولیدات این نوع محصول سیب زمینی ریز را افزایش داده اند.

همچنین برخی از تولیدکنندگان و کشاورزان پس از برداشت و بسته بندی محصول سیب زمینی، بخش عمده ای از این محصول را توسط نمایندگی ها و بازرگانان معتبر به کشورهای دیگر نیز صادر کرده و با صادرات این محصول علاوه بر کسب سود و درآمد، نقش بسیار مهمی را در روند رشد و پیشرفت اقتصادی کشور و همچنین کاهش نرخ بیکاری در کشور ایفا می سازند.