صادرات عمده سیب زمینی جلی درجه یک

سیب زمینی جلی ، از خانواده صیفی جات بوده که می توان به صورت مستقیم از خود کشاورزانی که آن را کشت می کنند یا میدان های میوه و تره بار تهیه کرد. سیب زمینی جلی درجه یک ، یکی از انواع سیب زمینی ها که توسط کشاورزان در شرایط اقلیمی مناسب کشت می شود. همچنین می توان گفت این محصول طرفداران زیادی دارد و لازم به ذکر است این محصول با وجود دیررس بودن به کشت آن می پردازند.

صادرات عمده سیب زمینی جلی درجه یک

عواملی که بر قیمت سیب زمینی جلی تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت سیب زمینی جلی تاثیر دارد آنچه که بر روی قیمت سیب زمینی جلی تاثیر دارد، اندازه ، کیفیت و تازه بودن آن نیز می تواند باشد. در واقع سیب زمینی جلی که اندازه بزرگتر داشته باشد گران تر بوده، همچنین در صورتی که این سیب زمینی های گرد یا بیضی شکل، رنگ پوست و گوشته آن زرد باشد و عاری از لکه های سبز رنگ و سیاه باشد، روی سطح آن آثاری از گندیدگی نباشد، پوست صاف داشته و پوست آن نیز سست و پلاسیده نباشد قیمت بالا تری دارند.

همچنین هر چه غده های آن بزرگتر باشد و عمق چشم های آن کمتر باشد و هنگام پوست گرفتن و قاچ کردن آن ها اثراتی از لکه های سفید رنگ و رگه های قهوه ای رنگ نداشته باشد، سیب زمینی جلی تازه تر و مرغوب تری بوده ، از این رو گران تر نیز خواهد بود. همچنین نرخ دلار بر قیمت آن ها نیز تاثیر دارد. اگر این سیب زمینی ها را به صورت عمده خریداری شود، قطعا قیمتی ارزان تر نسبت به حجم کمتر نیز خواهد داشت.

روش های تشخیص سیب زمینی جلی درجه یک

روش های تشخیص سیب زمینی جلی درجه یک همان طور که قبلاً هم ذکر شد، سیب زمینی جلی، که تازه تر باشد مرغوب تر و نیز درجه یک خواهد بود. یک سیب زمینی درجه یک جلی، دارای رنگ پوست و گوشته زرد رنگ بوده، و سطح آن عاری از لکه های سبز و سیاه بوده، و همچنین با پوست گرفتن و برش دادن آن ها، نیز آثاری از لکه های سفید و قهوه ای رنگ نبوده، و یکدست و نیز، زرد رنگ هستند.

سیب زمینی جلی درجه یک، دارای غده های متوسط رو به بزرگ می باشد و عمق چشم ها آن کم بوده و از این رو طرفداران بسیاری داشته، که یکی از آن ها، کارخانه های تولید چیپس است که از این سیب زمینی ها بیشتر استفاده می کنند. مرغوب ترین و درجه یک ترین این نوع سیب زمینی ها ، دارای پوست نازک بوده و زیاد ضخیم نیست و گوشته بیشتری را دارا هستند.

آرامش اعصاب با مصرف سیب زمینی

آرامش اعصاب با مصرف سیب زمینی کمبود ویتامین ها، و مواد معدنی باعث انواع بیماری نیز می شود و درنتیجه باعث ضعف سیستم عصبی هم خواهد شد، سیب زمینی، در صورتی که درست پخت شود ، یک غذای کامل بوده، که سرشار از ریز مغذی و درشت مغذی های می باشد ، که باعث سلامت بدن و آرامش عصبی می شود. سیب زمینی ، با خواص مفیدی که آن ها ، را ذکر خواهیم کرد، باعث سلامت سیستم کلی بدن می شود و با داشتن بدن سالم ، آرامش اعصاب هم حاصل خواهد شد، از جمله خواص سیب زمینی برای بدن ، می توان موارد زیر را یاد کرد.

سیب زمینی، سرشار از فیبر است. فیبر ماده ای که در بدن قابل هضم نیست و آب را به خود جذب می کند و باعث کمک به هضم غذا و عملکرد بهتر دستگاه گوارش می شود. باید در رژیم غذایی مواد غذایی مانند سیب زمینی، را که سرشار از فیبر است قرار دهیم زیرا فیبرها فواید فیزیولوژیک در بدن دارند. که باعث کاهش احتمال بیماری هایی مانند سرطان کولون ، دیابت و بیماری های قلبی، و تقویت سیستم عصبی می شوند. فیبر های نامحلول چون می توانند 20 برابر خود آب جذب کنند پس با مصرف مواد غذایی حاوی آن ها می توان از یبوست و سرطان روده دور ماند.

سیب زمینی نیز سرشار از آهن است که باعث تولید و سلامت گلبول های قرمز شده، همچنین باعث اکسیژن رسانی به اعضای بدن از جمله مغز می شود، ودر نتیجه تقویت اعصاب هم می شود و افراد که کم خونی دارند می توانند با مصرف آن به رفع مشکل کم خونی خود کمک کنند. افرادی که کم خونی دارند ، سیستم عصبی ضعیفی دارند. و با رفع کم خونی، باعث تقویت و آرامش اعصاب آن ها نیز می شود. همچنین به دلیل داشتن منیزیم و پتاسیم، برای بهبود عملکرد قلب و درمان بیماری های قلبی و تقویت سیستم عصبی و آرامش اعصاب، هم مناسب است.

مصرف سیب زمینی، باعث تقویت بنیه و انرژی بدن می شود و افراد با مصرف منظم از آن، می توانند انرژی لازم، برای انجام کار روزانه خود تامین کنند و کار های خود را با تمرکز و آرامش اعصاب بیشتری، نیز انجام دهند. سیب زمینی ، همچنین دارای روی و کروم بوده که به ترتیب برای سلامت پوست ، مو و … و تنظیم قند خون بدن ، لازم هستند و با تنظیم قند خون نیز، شرایط سیستم عصبی بهتر عمل خواهد کرد.

فروش کلی سیب زمینی جلی درجه یک

فروش کلی سیب زمینی جلی درجه یک انواع سیب زمینی درجه یک، مثل سیب زمینی آگریا مرغوب و سیب زمینی جلی، به خاطر ویژگی های خوبی که دارند، کشاورزان این نوع سیب زمینی ها بیشتر کشت می کنند و بازار عرضه و تقاضای پر رونقی دارند که باعث سود آوری هرچه بیشتری، برای کشاورزانی است که آن را کشت می کنند. از ویژگی های ظاهری این نوع سیب زمینی می توان موارد زیر را نام برد. سیب زمینی جلی ، بیضی شکل است و تقریبا اندازه ای متوسط تا بزرگ دارد، رنگ پوست و گوشته آن نیز زرد است، بعد کشت شاخه و برگ وسیعی خواهد داشت. اندازه چشم ها در آن کم عمق است.

سیب زمینی جلی ، معمولا دیر به بازار عرضه می شود چون که دوره خواب طولانی دارد و دیررس می باشد. اما یکی از سیب زمینی های مرغوبی است که عملکردی خوبی داشته و میزان برداشت از آن بالا است. از طرفداران آن ها، کارخانه های تولید کننده چیپس است، از این رو برای کشاورز سود آور است. سیب زمینی تازه را می توان بدون وجود واسطه از کشاورزان ، با قیمت مناسب تر نیز خریداری کرد، یا می توان آن ها را از میدان های تره بار ، نیز با قیمتی گران تر خریداری کرد، این سیب زمینی ها که، پوست و گوشته زرد رنگ دارند ، طرفداران بسیاری داشته، از این رو باعث رونق کسب و کار کشاورزان و همچنین در صورت صادرات آن ها به کشورهای تقاضا کننده، باعث رونق اقتصادی کشور نیز خواهد شد. تهیه ای سیب زمینی ها به صورت عمده، نیز مقرون به صرفه تر خواهد بود.