صادرات سیب زمینی درشت مرغوب

سیب زمینی مرغوب یکی از بهترین نوع غلات می باشد که در هرم غذایی نیز جایگاه بسیار ویژه دارد، و به دلیل استفاده این محصول در فرآیند پخت غذاهای ایرانی و فرنگی باعث شده است که امروزه صادرات سیب زمینی درشت و مرغوب نیز مورد استقبال قرار بگیرد، قطعاً مرکز صادر کننده حتما باید کیفیت سیب زمینی را نیز افزایش بدهد تا بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند، این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز صادرات و پخش سیب زمینی درشت ممتاز سعی نموده کیفیت را افزایش بدهد، و از این طریق مشتریان بیشماری را در منطقه خلیج فارس جذب نموده از جمله کشورهایی که به صورت مداوم و ثابت سیب زمینی درشت مرغوب را از ایران تهیه می‌کنند می‌توان به کشور قطر اشاره نموده با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره سیب زمینی درشت بیشتر کسب کنید.

صادرات سیب زمینی درشت مرغوب

5 ویژگی مهم سیب زمینی درشت مرغوب

5 ویژگی مهم سیب زمینی درشت مرغوب سیب زمینی درشت ارگانیک یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع مواد غذایی می باشد که طعم عالی و بی نظیر آن باعث شده است بیشتر افراد در هنگام پخت غذا از آن استفاده کنند البته این محصول خواص دارویی بیشماری دارد؛

  1. استفاده از سیب زمینی سایز درشت باعث افزایش سرعت پخت غذاها می‌شود و شما می‌توانید در زمان کمتری پوست سیب‌زمینی و جدا سازی نمایید.
  2. سیب زمینی هایی که سایز درشت تری دارند،عموما طول عمر بیشتری نیز دارند، شما می توانید پس از خرید مدت زمان طولانی تر از آنها استفاده کنید.
  3. سیب زمینی منبع بسیار خوبی از آنتی اکسیدان می باشد که مصرف آن به صورت آب پز از تاثیر بسیار عالی برای جلوگیری از ابتلا به بیماری سرطان دارد و به راحتی می توانید از این طریق باعث از بین رفتن تومورهای سرطانی نیز بشوید و افرادی که شیمی درمانی می کنند می توانند برای سرعت بخشیدن به درمان این بیماری استفاده کنند.
  4. همچنین سیب زمینی یکی از بهترین مواد غذایی شناخته شده می‌باشد که مصرف آن تاثیر بسیار عالی برای کاهش وزن و همچنین افزایش عضلات بدن دارد که بیشتر ورزشکاران نیز از این محصول استفاده می کنند.
  5. جالب است بدانید که استفاده از سیب‌زمینی تأثیر بسیاری زیادی بر تقویت عملکرد دستگاه گوارش دارد و همچنین باعث جلوگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند زخم معده نیز می شود.

نکات مهم در انتخاب سیب زمینی درشت مرغوب

نکات مهم در انتخاب سیب زمینی درشت مرغوب در هنگام تهیه و خرید سیب‌زمینی ابتدا باید به نیاز خود توجه داشته باشید همانطور که می دانید سیب زمینی ماده گیاهی می باشد و هرچه در فرآیند تهیه و تولید این محصول به نکات ارگانیک توجه شود کیفیت سیب زمینی نیز بالاتر خواهد بود.

اما به طور کلی سیب زمینی ها پس از برداشت به چند دسته تقسیم می شوند و برخی از آنها بافت بی‌کیفیتی دارند همچنین برخی دیگر نیز بافت سبز رنگی دارند، که از مصرف این ماده غذایی احتمال ابتلا به سرطان ها را نیز افزایش می دهد پزشکان بر این باور می باشند که مصرف سیب زمینی که بافت سبزی دارد باعث ابتلا به بیماری سرطان و همچنین ابتلا به بیماری‌های گوارشی را افزایش می دهد.

در هنگام انتخاب و خرید سیب‌زمینی باید به رنگ آن توجه داشته باشید هرچه سیب‌زمینی زردتر باشد، کیفیت آن نیز بالاتر خواهد بود و ارزش خرید آن نیز بیشتر خواهد بود و از سوی دیگر طبع سیب زمینی زرد بسیار عالی می باشد و در پخت غذاهای مختلف باعث بهتر شدن طعم غذا می‌شود، که بیشترین رستوران ها و آشپزان در سراسر دنیا به دنبال خرید سیب‌زمینی سایز درشت و همچنین رنگ زرد می باشند.

به طور کلی در هنگام تهیه و انتخاب سیب زمینی درشت باید به نکات زیر توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع محصول را تهیه کنید.

  1. رنگ سیب زمینی هرچه زرد تر باشد ارزش خرید آن بیشتر خواهد بود.
  2. در فرایند تهیه و تولید سیب زمینی به روش های ارگانی توجه شود بنابراین تمام آن نیز بهتر می باشد و ارزش غذایی سیب زمینی بالاتر خواهد بود.
  3. مهمترین نکته در هنگام انتخاب سیب زمینی در نظر گرفتن پوست این محصول می باشد قطعاً هر چه پوست سبز می نازک تر باشد باعث جلوگیری از هدر رفت، سیب‌زمینی نیز می شود.

موارد استفاده سیب زمینی درشت مرغوب

موارد استفاده سیب زمینی درشت مرغوب سیب زمینی درشت،پرفروش ترین نوع سیب زمینی در بازار داخلی و خارجی می باشد که بیشتر خانواده ها تمایل به خرید سیب‌زمینی سایز درشت را دارند، تقریبا می‌توان گفت این محصول در فرآیند پخت غذاهای مختلف از جمله سوپ و همچنین پوره سیب زمینی کاربرد بسیار زیادی دارد و بیشتر خانواده‌ها در فصل پاییز و زمستان از سوپ سبزیجات به همراه سیب زمینی استفاده می‌کنند که باعث تقویت سیستم دفاعی بدن می شود.

همچنین چیپس یکی از بهترین تنقلات می باشد که طرفداران بسیار زیادی در گروه‌های سنی مختلف دارد کارخانه‌های تولیدکننده به دنبال تهیه و خرید سیب‌زمینی سایز درشت می باشند تا بتوانند،بهترین محصولات با کیفیت را برای مشتریان خود ارائه بدهند ،البته اگر سیب زمینی تولید شده به روش ارگانیک باشد طعم چیپس تولید شده نیز بهتر خواهد بود از این رو بیشتر کارخانه ها به دنبال خرید سیب‌زمینی سنتی و کشاورزان اصیل ایرانی می باشد.

با توجه به افزایش مشغله های روزانه زندگی بشر امروزه بیشتر زنان و مردان تایم طولانی را در محیط کار خود به سر می‌برند، کارخانه های تولیدکننده سعی نموده با تهیه و تولید سیب زمینی خلالی نیمه آماده باعث کاهش اتلاف وقت مصرف‌کنندگان بشوند، کارخانه های تولید کننده سیب زمینی نیز به دنبال خرید و تهیه سیب زمینی های سایز درشت و مرغوب میباشد.

پخش کننده سیب زمینی درشت مرغوب

پخش کننده سیب زمینی درشت مرغوب پخش سیب زمینی در این مجموعه به صورت مستقیم از زمین های کشاورزی می باشد در زمان گذشته استفاده از سیب زمینی تازه در فصل زمستان امکان پذیر نبوده و این افراد از سیب زمینی گلخانه استفاده می نموده اند اما امروزه با پیشرفته کشاورزان و همکاری مهندسان کشاورزی توانستند در تمام فصول سال سیب زمینی را درون گلخانه با شرایط ویژه و همچنین دستگاه‌های تهویه هوا تولیدکنند.

کیفیت این محصول بسیار بالا می باشد و پس از تولید سیب‌زمینی آن را مستقیماً پخش می کنیم تا قیمت فروش و پخش بسیار مناسب و ارزان باشد همچنین در زمینه حمل و نقل و جابجایی نیز از بهترین بسته بندی های کاملا مستحکم استفاده نموده تا بافت سیب زمینی دچار تغییر حالت نشود.

شما می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و از مرکز پخش کننده سیب زمینی این محصول را به صورت عمده و فله سفارش بدهید. پخش سیب زمینی برای مشتریان داخلی و خارجی می باشد که می تواند از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوند.