صادرات سیب زمینی درشت درجه یک

سیب زمینی از جمله مواد اولیه است، که در پایه بیشتر غذا های ایرانی و بین المللی به کاربرد می شود. و در بسیاری از رستوران ها و انواع مراکز پخش و فروش غذا در حجم بسیار بالایی به فروش می رسد. و بهترین انتخاب برای این مراکز خرید سیب زمینی درشت می باشد. تا حجم بیشتری از غذاهایی که با این غلات ساخته می شوند،سود بیشتری از کسب و کار خود بدست بیاورند.

فروشگاه اینترنتی ما در کنار فروش سیب زمینی در داخل کشور به صادرات سیب زمینی درشت درجه یک می پردازد. تا این محصول با کیفیت در قسمت های مختلف و برای همه مردم قابل عرضه و خریدن باشد. برای تهیه این محصول در هر حجم و مقدار قابل قبولی که دوس دارید، می توانید به سایت مراجعه کرده و خریداری کنید.

صادرات سیب زمینی درشت درجه یک

ویژگی های سیب زمینی سالم چیست؟

ویژگی های سیب زمینی سالم چیست؟ اصولا یک سیب زمینی درشت باکیفیت و سالم ویژگی هایی دارد که آن را از سایر محصولات یا سیب زمینی های غیر قابل قبول جدا می کند و در این جا به مهم ترین این نکات در این جا اشاره می کنیم.

  1. پوست سیب زمینی: پوست این محصول خوراکی باید شفاف و نازک بنظر برسد تا بتوان به عنوان یک سیب زمینی سالم و با کیفیت در نظر گرفته شود.
  2. لکه های سبز و بنفش: در یک سیب زمینی سالم هیچ اثری از لکه های سبز و بنفش نیست، زیرا این لکه نشان دهنده این نکته قابل توجه و مهم هستند که سمی که برای دفع حشرات در فرآیند رشد سیب زمینی به آن داده شده و به خورد خود محصول رفته و آن را غیرقابل استفاده کرده است. و مصرف کردن سیب زمینی با این مشخصات موجب انواع مسمومیت ها خواهد شد.
  3. پوسیدگی سیب زمینی: یک سشیب زمینی سالم نباید هیچ قسمتی از آن دوچادر پوسیدگی، خرابی ، یا کرم خوردگی باشد. زیرا در صورت استفاده از این نوع سیب زمنی حتی با برطرق کردن قسمت پوسیده شده باز هم امکان مسمومیت وجود دارد.

فواید سیب زمینی برای پوست چیست ؟

فواید سیب زمینی برای پوست چیست ؟ نقش سیب زمینی به عنوان مهم ترین مواد اولیه در انواع مختلفی از مواد غذایی انکار ناپذیر می باشد. و به نوعی مهم ترین مواد اولیه بشمار می رود. اما سیب زمینی به علت دارا بودن ویتامین C و حجم بسیار بالایی از نشاسته برای طراوت وشادابی پوست بسیار کاربردی و مفید می باشد. و در این جا به مهم ترین این فواید اشاره می کنیم.

فواید سیب زمینی برای پوست:

  • اگر این محصول را بصورت ماسک بر روی صورت خود قرار دهیم سبب خواهد شد،لکه ها و جوش های روی پوست از بینگ برود، التهاب و ورم صورت به علت تنش زیاد یا جای خارش و کیودی را کاهش می دهد، و هم چنین پف چشم ها را تا حدودی کم می کند و از پیری زودرس پوست جلو گیری خواهد کرد، از آنتی اکسیدان هایی برخوردار می باشد که از پوست در برابر انواع آلودگی و آفتاب سوختگی جلو گیری خواهد کرد. موجبه روشن شدن پوست و کاهش خشکی پوست خواهد شد.
  • از جمله ماسک های سیب زمینی که توانیم به آن اشاره کنیم، مخلوط کرده یک عدد سیب زمینی پخته با دو قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین و زیتون و قاشق غذا خوری شیر خام می باشد. که این ماسک موجب خواهد شد تمام خاصیتی که سیب برای پوست دارد چند برابر شده و زودتر به نتیجه دلخواه برسیم.
  • لازم به گفتن این نکته است که تنها با استفاده از یک یا دوبار از این ماسک و سیب زمینی به دنبال نتیجه نباشید، بلکه بصورت مکرر باید مورد استفاده قرار گیردو

تولید کننده سیب زمینی درشت باکیفیت

تولید کننده سیب زمینی درشت باکیفیت شرکت ما یکی از با سابقه ترین تولید کننده سیب زمینی درشت با کیفیت است. که جهت افزایش تولید سیب زمینی به ویژه سیب زمینی های درشت شروع به صادرات و تاسیس فروشگاه اینترنتی کرده است. تا هر قشر از مردم ار تاجران تا خرده فروش ها این محصولات را مستقیم از تولید کننده با کمترین هزینه تهیه کنند. جهت تهیه این محصول به سایت ما مراجعه کرده و سفارش دهید.