صادرات انواع سیب زمینی مرغوب

سیب زمینی مرغوب یکی از بهترین و پرکاربردترین چاشنی های طبیعی برای پخت پز غذا است که ما ایرانی ها برای بسیاری از غذا ها از آن استفاده می کنیم،علاوه بر طعم خاص و رنگ زیبای آن، مزه بسیارخوبی به غذا می دهد.

شما عزیزان برای صادرات انواع سیب زمینی مرغوب به دنبال مرجع فروش شناخته شده و قابل اعتماد هستید که از این طریق بتوانند محصول خود را با بهترین مرغوبیت و با قیمتی مناسب تامین کنید از این رو شرکت ما توانسته در زمینه فروشسیب زمینی عمده با بهترین قیمت و با کیفیت ترین نوع ممکن از دیگر رقیب ها این محصول را در بسته بندی متفاوت و در وزن های مختلف در اختیار شما مشتریان محترم بگذارد.

صادرات انواع سیب زمینی مرغوب

بررسی کیفی انواع سیب زمینی مرغوب

بررسی کیفی انواع سیب زمینی مرغوب

سیب زمینی دارای انواع مختلفی می باشد مانند محصول گلخانه ای،زمینی،درختی و.. که در اینجا ما به برسی کیفی سیب زمینی مرغوب که یک منبع غنی آنتی اکسیدان قوی است می پردازیم ، این محصول برای اعصاب و ماهیچه هاضروری است و بهترین منابع غذایی این ویتامین در داخل ان هستند و این محصول مقوی سرشار از ویتامین A (بتا کاروتن) است که بدن شما به ان خیلی نیاز دارد وتا 4 درصد این ویتامین را از مصرف آن به دست می اورد.سایر ویتامین ها و مواد معدنی موجود درسیب زمینی تازه شامل فولات و پتاسیم می باشند که برای بدن ضروری است . مقدار بالای ویتامین d این میوه خشک نه تنها بسیار بالا است بلکه کالری مورد نیاز بدن را تامین می کند و از دیگر فواید آن می توان به وجود مقادیر زیادی پتاسیم ، منیزیم ، روی و کلسیم اشاره کرد که این باعث می شودسیب زمینی ممتاز یکی از غنی ترین مواد غذایی باشد.

در 100 گرم سیب زمینی مرغوب تقریبا : 152 کیلو کالری ، 1.8 گرم پروتئین ، 18.9 گرم کربوهیدرات ، 2.5 گرم چربی ، 28.7 گرم فیبر موجود می باشد. این نوع سیب زمینی می تواند باعث تحریک دستگاه گوارش یا کلیه و همچنین واکنش های ضد آلرژیک شود و مصرف آن در دوران بارداری ، بواسیر ، انسداد روده ، بیماری التهابی حاد روده ، در دوران شیردهی یا در کودکان زیر دوازده سال توصیه می شود اما توجه کنید خواص مراقبت از پوکی استخوان زیادی دارند که به اثبات رسیده است به طوری که مصرف غذایی آن موجب تولید کلسیم برای رشد استخوان می شود.

نحوه تشخیص سیب زمینی مرغوب

نحوه تشخیص سیب زمینی مرغوب

سیب زمینی مرغوب از نظر شکل و طعم انواع مختلفی دارد که هر کدام از این انواع مشتری خود را در بازار دارند، در ایران3 نوع این محصول وجود دارد که تنها تعداد کمی از این سیب ها شناخته شده است که می توان به معروف ترین و بهترین آنها اشاره کرد مانند: سیب زمینی ممتاز، ارگانیک و… اشاره کرد که بهترین آن ها از نظر طعم و مزه سیب زمینی ممتاز می باشد.

این محصول با بهترین ماشین آلات کشاورزی و با بهترین تکنولوژی های روز دنیا تهیه می شود که جزء مرغوب ترین و بهترین سیب زمینی های موجود در بازار ایران به حساب می اید این رقم سیب کروی‌تر و طعم لذیذی نسبت به دیگر رقیب های خود دارد و در مناطق مختلف مختلف ایران می‌ روید که دارای رنگ قهوه ای خوش رنگ و بدون لک می باشند و در برابر نوسانات آب و هوایی بسیار مقاوم است، این نوع محصول را در ایران به دلیل طعم غنی تر و لوکس تری که دارند بیشتر مورد استفاده عموم قرار می گیرند.

تولید کننده انواع سیب زمینی مرغوب

تولید کننده انواع سیب زمینی مرغوب تولید سیب زمینی مرغوب در اکثر مناطق کشورمان به صورت کاشت در زمین و گلخانه ای رواج دارد که موجب می شود این محصول از ایران به دیگر کشور ها صادر شود و در کشورهای همسایه طرفداران زیادی پیدا کند، بازار فروش این محصول بسیار پر رونق می باشد و پس از برداشت محصول به سرعت وارد بازار های کشور می شود که این محصول یکی از پرطرفدارترین نوع صیفی جات در ایران است که دارای شکل اندازه و رنگ متفاوت می باشد که ما توانسته ایم با صادرات عمده این محصول یکی از بهترین تولیدکننده های انواع سیب زمینی مرغوب باشیم.

شما می توانید برای خرید این محصول همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.