شرکت فروش انواع سیب زمینی ارگانیک

همه ما با محصولات ارگانیک آشناییت داریم و میدانیم چقدر در سلامت بدن ما مفید هستند، با توجه به اینکه سیب زمینی چهارمین ماده غذایی پر مصرف در جهان است پس باید به کیفیت آن اهمیت دهیم، استفاده از سیب زمینی ارگانیک ما را در داشتن تغذیه سالم کمک می کند به همین سبب باید در هنگام خرید سیب زمینی به ویژگی های ظاهری آن از لحاظ کیفیت و سلامت آن دقت کافی داشته باشیم.

شرکت فروش انواع سیب زمینی ارگانیک

سیب زمینی برای درمان آفتاب سوختگی

سیب زمینی برای درمان آفتاب سوختگی سیب زمینی برای اولین بار توسط فتحعلی شاه قاجار به ایران اورده شد و در زمین های استان البرز، روستای پشند به صورت وسیع کاشته شد. معروفیت سیب زمینی پشند به دلیل قدمت طولانی آن است.

سیب زمینی عضو جدانشدنی در آشپزخانه هاست و از آن به طریق مختلفی استفاده می شود که هر شیوه پختن آن طعم مخصوص به خود را دارد.سیب زمینی آبپز و سرخ شده بیشترین کاربرد را دارد ،اما نباید از لذت خوردن سیب زمینی کباب شده یا آتیشی غافل شویم. سیب زمینی از جمله مواد غذایی است که انسان نمیتواند از آن به صورت خام بهره ببرد چرا که نشاسته آن در بدنمان هضم نمی شود.

تا الان به کاربرد غذایی سیب زمینی اشاره شد اما سیب زمینی مختص استفاده به صورت خوراکی نیست و جنبه درمانی نیز دارد به طوری که متخصصان طب سنتی در بهبود سیستم گوارش ، درمان مشکلات پوستی از جمله آفتاب سوختگی ها، سلامت روده به استفاده از آن توصیه می کنند.

سیب زمینی ارگانیک درجه یک را باید از مراکز تروبار و فروشگاه های عرضه میوه و سبزیجات تهیه کنید شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که سیب زمینی ارگانیک دارای چه ویژگی هایی است؟!

نشانه بارز ارگانیک بودن و سلامت سیب زمینی نداشتن هیچ گونه پوسیدگی و خراش و همچنین نبود جوانه و سطح سبز رنگ در آن است. در خاک سیب زمینی های ارگانیک هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نشده است و به همین دلیل است که واژه ارگانیک برای آن به کار برده شده است.

محیط کشت سیب زمینی باید عاری از آلودگی و بیماری ها باشد که اگر اینگونه نباشد سیب زمینی به عمل نمی آید. در فصل برداشت باید توزیع سیب زمینی به روش اصولی و استاندارد انجام گیرد تا از مشکلاتی نظیر چروکیده شدن در اثر گرما و کم آبی و خراشیده شدن جلوگیری شود و محصول سالم و با کیفیت به دست خریداران برسد.

اگر سیب زمینی دارای جوانه باشد باید به سرعت مصرف و جوانه ها از آن جدا شده و دور ریخته شود، در صورت مشاهده سطح سبز رنگ در سیب زمینی حتما از مصرف آن خودداری شود زیرا آن قسمت سبز دارای سمی است که برای بدن مضر می باشد.

سیب زمینی برای کمک به روشن کردن پوست

سیب زمینی برای کمک به روشن کردن پوست اگر از تیرگی پوست خود رنج می برید سیب زمینی چاره کار است که به صورت رنده شده در نقاط تیره پوست گذاشته و بعد ۱۵ دقیقه شسته شود تغییر رنگ مطلوب را مشاهده خواهید کرد. ترکیب پوره سیب زمینی با خیار برای طراوت و سفید شدن پوست موثر است.

در مواقع آفتاب سوختگی ورقه های نازک سیب زمینی را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی محل آسیب دیده گذاشته و معجزه آن را در کاهش التهاب و قرمزی ببینید.

توزیع سیب زمینی ارگانیک درجه یک

توزیع سیب زمینی ارگانیک درجه یک تولیدکنندگان پس از برداشت سیب زمینی محصول خود را به بازار عرضه می کنند .امروزه محصولات ارگانیک محبوبیت ویژه ای در بین استفاده کنندگان پیدا کرده اند چراکه مردم به خوبی مضراب مواد شیمیایی را درک کرده اند و سطح دانش و آگاهی بالارفته است.

سیب زمینی ارگانیک کمک زیادی در داشتن تغذیه سالم و مفید میکند زیرا سیب زمینی عضو ثابت سبد خرید انسانها است. تولید کنندگان محصولات خود را به سراسر ایران ارسال میکنند. سیب زمینی ایران علاوه بر بازار های داخلی در بین کشور های همسایه نیز طرفدار دارد و بخشی از تولیدات این محصول جهت صادرات به کشور های متقاضی فرستاده می شود.

  • تبلیغات: 
    1. توزیع عمده به لیمو ارگانیک بسته بندی
    2. آخرین نرخ بالنگ خشک مرغوب
    3. عرضه کنندگان خیارشور قلمی درجه یک
    4. خرید عمده زرشک