شرکت صادرات سیب زمینی عمده درجه 1

سیب زمینی ارقام بسیار متعددی دارد و با نام و رنگ پوست، طعم و مزه و شکل مشخصی شناخته می شود. منبعی سرشار از نشاسته و دیگر مواد مغذی و ویتامین ها است که به صورت های بخار پز، سرخ شده، تنوری و غیره در غذاهای مختلف مصرف می گردد و جز مواد غذایی پر مصرف در جهان می باشد. در این مطلب قصد داریم به نکات مهم در تهیه سیب زمینی عمده درجه 1 و شرکت صادرات آن بیشتر بپردازیم.

شرکت صادرات سیب زمینی عمده درجه 1

چند نکته مهم در خصوص تشخیص سیب زمینی

چند نکته مهم در خصوص تشخیص سیب زمینی برای خرید سیب زمینی مرغوب باید نکاتی را در نظر بگیریم.

  • اول باید بدانیم چه نوع سیب زمینی می خواهیم. بعضی سیب زمینی ها برای سرخ کردن و چیپس شدن مناسب نیستند و بعضی مخصوص خام خوری و پخت و پز است.
  • ویژگی های نوع درجه یک هر نوع سیب زمینی را بشناسیم. بعضی گونه ها با رنگ زرد، بعضی دیگر با رنگ های قهوه ای، طلایی و قرمز و گوشت زرد و آب دار مرغوب شناخته می شود.
  • سیب زمینی خوب و تازه باید سفت باشد. کافی است آن را کمی با انگشت فشار دهیم اگر نرم بود مناسب نیست.
  • ظاهر آن باید بدون چروکیدگی و همواره و یکدست باشد.
  • بدون بریدگی و تو رفتگی هایی که زمینه رشد میکروب و ورود گل و لای را فراهم می نماید.
  • پوست تمیز و بدون گل و لای و همراه با بوی خاک
  • چشم های سیب زمینی در حال رشد و جوانه زدن نباشد.
  • رنگ پوست در تمام قسمت ها یک رنگ باشد. تیرگی و کبودی نشانه عفونت قارچی است.
  • از خریدن سیب زمینی های سبز شده که منبع سولانین و سمی است خودداری کنیم چرا که در موقع طبخ طعم و مزه نا مطلوبی خواهد داشت.
  • در خرید عمده کمترین ضایعات را داشته باشد و حتی الامکان یکدست و هم اندازه باشد.
  • در شرایط مناسب انبار و به دور از گرما نگهداری شده باشد.

سه مزیت مهم استفاده سیب زمینی ارگانیک

سه مزیت مهم استفاده سیب زمینی ارگانیک سیب زمینی ارگانیک سیب زمینی است که تمامی مراحل فرایند کاشت تا برداشت و هم چنین بسته بندی آن کاملا سالم و به دور از آفت کش ها، حشره کش ها و کودهای شیمیایی مضر باشد. برای تغذیه خاک از کودهای طبیعی بدون ضرر استفاده می گردد. این نوع سیب زمینی ها گرچه ظاهر خیلی درشت ندارند اما سالم بودن آن مزیت عمده آن محسوب می گردد. سه مزیت مهم استفاده از سیب زمینی ارگانیک به شرح زیر می باشد:

  1. این سیب زمینی ها سالم هستند و هیچ گونه مواد شیمیایی مضر وارد بافت آن نشده است و ژن های آن نیز دچار دست کاری نشده است. در نتیجه برای سلامتی انسان بی خطر است و موجب بروز جهش های سرطانی نمی گردد.
  2. سیب زمینی ارگانیک برای محیط زیست سازگار و بی ضرر است. در روش غیرارگانیک، سموم و مواد شیمیایی مضر در هنگام آبیاری وارد چرخه آب های زیر زمینی می گردد و تمام آب ها را برای آلوده می نماید.
  3. سایر حیوانات و پرندگان با مصرف محصولات ارگانیک دچار آسیب و مرگ و میر نمی شوند و باعث حفظ چرخه بقا می گردد.

خرید کلی سیب زمینی عمده درجه 1

خرید کلی سیب زمینی عمده درجه 1 شرکت های زیادی در زمینه فروش و صادرات سیب زمینی فعال هستند و انواع سیب زمینی ها را از نوع درجه یک آن صادر می نمایند که کاملأ یک دست و سالم و بدون ضایعات هستند. چرا که بسیاری از کشورهای اروپایی کیفیت گرا هستند و مرغوبیت سیب زمینی بیش از تناژ بالا برایشان اهمیت دارد.

.مصرف کنندگان داخلی نیز می توانند برای تهیه سیب زمینی عمده و با قیمت مناسب به این شرکت ها مراجعه نمایند. فروش بی واسطه و مستقیم و حذف هزینه های نگهداری و حمل و نقل باعث کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کننده می گردد. دسترسی راحت به تامین کنندگان و نمایندگان فروش از طریق فروشگاه های اینترنتی به خوبی میسر می گردد. مشتریان می توانند از کیفیت بار از نظر ضایعات بسیار کم مطمئن باشند.