شرکت صادرات سیب زمینی درشت فله

سیب زمینی از گیاهان خوراکی پر کاربرد است که در آشپزی ایرانی و فرنگی به وفور استفاده می شود. این گیاه خوراکی دارای مواد مغذی همچون پروتئین و کلسیم بوده و همچنین حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین C و B6 می باشد. سیب زمینی به دلیل خواص آن از جمله وجود پروتئین و تولید انرژی بالا، اغلب در رژیم های غذایی ورزشکاران توصیه می گردد.

سیب زمینی درشت فله معمولا توسط رستوران ها و فست فود ها و انواع صنایع خوراکی خریداری می شود و میزان مصرف بالایی دارد. همچنین انواع سیب زمینی درشت فله درجه یک ایرانی به کشور های مختلف دنیا نیز صادر می گردد.

شرکت صادرات سیب زمینی درشت فله

مشخصات سیب زمینی خوب چیست؟

مشخصات سیب زمینی خوب چیست؟

جهت تشخیص سیب زمینی خوب باید به ظاهر و رنگ و‌ بوی سیب زمینی توجه داشته باشیم. استفاده از سیب زمینی ممتاز و با کیفیت، در طعم و‌ رنگ غذا و همچنین سلامت آن اهمیت زیادی دارد.

سیب زمینی عمده خوب باید سفت باشد. آن را با دست فشار دهید اگر نرم باشد و فرو برود در آستانه خراب شدن است. روی سیب زمینی نباید خراش، بریدگی و لکه های سیاه وجود داشته باشد. بریدگی می تواند باعث فاسد شدن و ورود باکتری ها به داخل سیب زمینی گردد. لکه های تیره نیز ممکن است ناشی از فساد قارچی باشند.

همچنین بوی سیب زمینی می تواند در تشخیص کیفیت آن به شما کمک کند. هنگام خرید سیب زمینی بهتر است آن را بو کنید که باید بوی سیب زمینی تازه و کمی نیز بوی خاک بدهد.

ضمن آن که بهتر است از خرید سیب زمینی های دارای جوانه و یا اصطلاحا چشم سیب زمینی خودداری کنید. این سیب زمینی ها نیز در آستانه خراب شدن هستند و باید به سرعت و در عرض نهایتا یک تا دو روز مصرف شوند.

همچنین باید به رنگ سیب زمینی نیز در هنگام خرید توجه داشته باشید. سیب زمینی به طور معمول دارای رنگ زرد است و انواع سبز رنگ آن حاوی ماده سولانین می باشد. سولانین نوعی ماده شیمیایی است که باعث اختلالات گوارشی می گردد.

راهنمای خرید سیب زمینی درشت فله

راهنمای خرید سیب زمینی درشت فله

سیب زمینی پشندی در کشور ما در انواع و گونه های مختلف و همچنین اندازه های متنوع کشت شده و به فروش می رسد. معمولا سیب زمینی درشت فله ای مناسب رستوران داران و فست فود ها است که اغلب به انواع درشت برای تهیه سیب زمینی سرخ کرده احتیاج دارند. بدیهی است که خرید این محصول به صورت فله، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد.

جهت خرید سیب زمینی فله درشت، انواع کاملا سالم و اندازه های متوسط به بالا را انتخاب کرده و به شکل و‌ ظاهر آن توجه کافی داشته باشید. سیب زمینی های مرغوب دارای پوست سالم و رنگ و بوی طبیعی سیب زمینی تازه می باشند.

توزیع سیب زمینی درشت فله

توزیع سیب زمینی درشت فله

امروزه با توجه به بازار پر رونق انواع محصولان خوراکی از جمله سیب زمینی، تولید کنندگان و عرضه کنندگان بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند. کشت و توزیع سیب زمینی معمولا در تمام استان های کشور صورت می گیرد و نیاز مشتریان را فراهم می سازد. معمولا رستوران های ایرانی و فرنگی و همچنین فست فودها مشتریان اصلی سیب زمینی درشت فله بوده و این محصول در شکل های مختلف آن و روش های طبخ گوناگون از جمله به صورت سرخ شده، کبابی، بخار پز، ترکیب با انواع پنیر و غیره؛ در منوی اغلب رستوران ها جایگاه ویژه دارد. در عین حال مصرف خانگی سیب زمینی نیز بسیار بالا بوده و در بیشتر غذاهای خانگی به طور روزمره استفاده می شود.

جهت خرید سیب زمینی با کیفیت و درجه یک می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با محصولات ما و اطلاع از لیست قیمت، از مشاوره خرید با کارشناسان مجرب ما نیز بهرمند گردید. همچنین امکان خرید غیر حضوری و آنلاین نیز از طریق این وب سایت جهت رفاه حال مشتریان، فراهم است.

ضمن آن که می توانید از خرید به صورت عمده و فله ای با قیمت مناسب نیز برخوردار گردید که این امر به خصوص برای رستوران داران، تولید کنندگان انواع چیپس سیب زمینی و سایر صنایع خوراکی؛ بسیار حائز اهمیت می باشد.

  • تبلیغات: 
    1. آخرین قیمت خرید خیار سالادی
    2. خرید انواع کلم بروکلی سبز
    3. فروشنده انواع فلفل دلمه ای زرد فله
    4. عمده فروشی سیب زمینی آگریا صنعتی