شرکت صادرات سیب زمینی باکیفیت

شرکت صادرات سیب زمینی باکیفیت در سطح کشور از میزان رونق و درآمد خوبی برخوردار می باشد زیرا توانسته است در زمینه صادرات سیب زمینی به کشور های خارجی به موفقیت های زیادی دست یابد از این رو سالیانه حجم زیادی از سیب زمینی مرغوب را در بسته بندی های با وزن مختلف به اکثر نقاط در کشور های دیگر ارسال و صادر کند. محصولاتی که این شرکت صادر می کند از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد که این امر سبب شده است تا محصولات آن هابا استقبال زیادی رو به رو شود.

شرکت صادرات سیب زمینی باکیفیت

آشنایی با انواع گونه های سیب زمینی

آشنایی با انواع گونه های سیب زمینی سیب زمینی در گونه های مختلفی وجود دارد که یکی از این انواع، سیب زمینی پوست قهوه ای است که دارای پوسته ای با رنگ قهوه ای و بافت درونی سفید رنگی است این نوع سیب زمینی جهت مصارفی چون سرخ کردن، گزینه مناسبی می باشد چون بعد از حرارت دیدن، شکل و حالت خود را حفظ می کند و له نمی شود. از لحاظ ظاهر نیز دا ای شکل کشیده ای است.

سیب زمینی طلایی نیز یکی از گونه های مهم این خانواده است که دارای پوست بسیار نازک و بافت زرد مانندی است. این نوع سیب زمینی به دلیل بافت درونی نرمی که دارد بیشتر در تهیه غذا هایی چون پوره مورد استفاده قرار می گیرد و از لحاظ شکل ظاهری کاملا گرد مانند است.

از دیگر انواع گونه های سیب زمینی، نوع قرمز آن است که دارای رنگ قرنز نی باشد این نوع رنگ بیشتر به دلیل وجود مقادیر زیاد نوعی آنتی اکسیدان است که در پوسته آن وجود دارد و خواص و فواید سیب زمینی را دو چندان کرده است. این نوع سیب را بیشتر در مواردی چون آب پز و بخار پز نمودن مورد استفاده قرار می دهند.

چند نکته برای خرید سیب زمینی باکیفیت

چند نکته برای خرید سیب زمینی باکیفیت سیب زمینی یکی از محصولات کشاورزی مهم و پر کاربرد در زندگی است که در تهیه بسیاری از غذا ها نقش اساسی دارد. سیب زمینی از لحاظ ارزش غذایی، منبع مهمی از نشاسته به حساب می آید که مصرف آن جهت حفظ سلامتی ضروری می باشد از این رو باید در نوع با کیفیت و مرغوب تهیه شود تا بتواند خواص مطلوب خود را در بر داشته باشد.

در هنگام خرید سیب زمینی باید هموراه نکاتی را مد نظر داشته باشیم از جمله این نکات، توجه به شکل ظاهری سیب زمینی است که باید کاملا سالم و بدون لکه باشد. چنان چه سیب زمینی دارای لکه و خال سیاه رنگ باشد از کیفیت لازم برخوردار نخواهد بود و طعم و مزه فاسد شدنی خواهد داشت. علاوه بر این سیب زنینی باید دارای رنگ زرد شفاف و پوست نازکی باشد چون وجود چنین مشخصاتی در سیب زمینی حاوی از بافت نرم و مرغوب آن است که توجه به این مشخصه بسیار مهم می باشد.

پخش کلی سیب زمینی باکیفیت اعلا

پخش کلی سیب زمینی باکیفیت اعلا شرکت ها و نمایندگی های زیادی در سطح کشور وجود دارد که در زمینه پخش و توزیع سیب زمینی با کیفیت اعلا در حجم وسیع و گسترده ای فعالیت می کنند و سیب زمینی اعلا را به صورت بسته بندی بین بازار کلیه استان ها پخش می کنند در واقع این واحد ها از این طریق کسب درآمد می کنند. به طور معمول پخش کلی سیب زمینی با قیمت مناسب و ارزان تری همراه است چون کلیه هزینه های مربوط به فرایند تولید آن، بر حجم بیشتری از محصولات تقسیم می شود از این رو سیب زمینی ها قیمت کم تری به خود می گیرند.

علاوه بر این پخش کلی سیب زمینی، از طریق سایت های آنلاین اینترنتی نیز امکان پذیر می باشد که در این روش پخش به صورت آنلاین شکل می گیرد و واحد پخش کننده به طور مستقیم و غیر حضوری، سفارش سیب زمینی را دریافت و پس از اخذ وجه آن، محصول سفارش داده شده را به نشانی خریدار ارسال می کند در واقع از این طریق کار پخش سیب زمینی را انجام می دهد.