شرکت صادرات سیب زمینی ارگانیک صادراتی

سیب زمینی ارگانیک صادراتی یکی از درجه یک‌ترین و بهترین اقلام می‌باشد که در حقیقت دستچینی از تولیدات کشاورزان بوده که از نظر سلامت و کیفیت حد استانداردی داشته و در کشور‌های مختلف خواستار دارد و بخش زیادی از این محصولات صادر می‌شود و سود فراوانی را به دنبال داشته است که منجر به افزایش کارآفرینان و تولیدکنندگان در این حرفه شده است و مصرف کنندگان زیادی از سراسر دنیا این محصول را به عنوان خوراکی مغذی و پرخاصیت استفاده کرده و از خواص آن بهره‌‌مند می‌شوند که در این خصوص اطلاعات کامل‌تری در ادامه مطالب خدمتتان عرض خواهیم کرد.

شرکت صادرات سیب زمینی ارگانیک صادراتی

آشنایی با سیب زمینی ارگانیک صادراتی

آشنایی با سیب زمینی ارگانیک صادراتی سیب زمینی ارگانیک صادراتی یکی از مغذی‌ترین محصولات گیاهی است که در دسته صیفی‌جات قرار گرفته و به دلیل ویژگی‌های ممتازی که دارد، مصارف بسیار بالایی در غذای روزانه و تأمین نیاز‌های انسان خواهد داشت. این محصول بذر متفاوتی داشته که با توجه به منطقه کشت متغیر بوده و به چند دسته زودرس، نیمه زودرس و دیررس تقسیم می‌شود که هر کشاورز با توجه به خاک زمین و آب و هوای منطقه خود، اقدام به کشت این محصول می‌کند.

طعم و مزه سیب زمینی نیز اغلب شیرین بوده و هر چقدر اندازه آن بزرگ‌تر باشد، اندکی از شیرینی آن کاسته می‌شود. این محصول را عمدتاً در هوای نسبتاً خنک پرورش می‌دهند که نور مناسبی نیز از جهات مختلف بر آن تابیده شده و نیاز‌های رشد سیب زمینی را فراهم می‌کند. سرما گزینه خوبی برای از بین بردن حمله حشرات و آفات بوده و برای کشت و پرورش سیب زمینی ارگانیک به محیطی نسبتاً سرد و روشن احتیاج خواهیم داشت.

این محصول منبع غنی از ویتامین‌‌ها و مواد معدنی مانند ویتامین ث، ویتامین ای، ویتامین آ، پتاسیم، سدیم، سلنیم، پروتئین، ویتامین گروه ب و غیره می‌باشد که خواص بسیار بالایی داشته و از آن به عنوان یک ترمیم کننده قوی پوستی در محصولات آرایشی و یک تقویت کننده و درمان کننده در بیماری‌های جسمی و روحی استفاده می‌کنند که نتایج خیلی خوبی نیز در افراد مختلف نشان داده و عملکرد خود را در این مسیر ثابت کرده است.

شکل ظاهری سیب زمینی ارگانیک صادراتی

شکل ظاهری سیب زمینی ارگانیک صادراتی سیب زمینی ارگانیک صادراتی از لحاظ فرم و شکل ظاهری ویژگی‌ها و مشخصه‌هایی دارد که آن را به محصولی خاص و درجه یک تبدیل کرده و از آن در مصارف خوراکی و دارویی استفاده می‌کنند. در این بخش نیز به بازگویی و تشریح شکل و فرم سیب زمینی ارگانیک می‌پردازیم تا به راحتی این محصول را از انواع غیرارگانیک و اقلام بی کیفیت تشخیص دهید و بهترین محصول بازار را خریداری کنید.

این سیب زمینی به علت استفاده از کود‌های طبیعی و سالم و عدم دخالت انسان در نوردهی، سم پاشی، رشد و غیره رشد طبیعی خود را داشته و فاقد نیترات می‌باشد. اکثر سیب زمینی‌های غیر ارگانیک ابعاد بسیار بزرگی داشته که ظاهر آن‌ها بسیار فریبنده بوده و مخاطب را ترغیب به خرید و مصرف آن می‌کند؛ امّا در واقع این محصول با استفاده از سم‌پاشی‌ها و کود‌های شیمیایی قوی رشد کرده که نیترات و مواد مضر زیادی داشته و بسیاری از متخصصین توصیه می‌کنند تا از سیب زمینی‌های کوچک و ارگانیک استفاده شود.

رنگ پوست و گوشت داخلی سیب زمینی ارگانیک کاملاً زرد رنگ بوده و هیچ گونه سبزی و لکه در اغلب آن‌ها وجود ندارد. از لحاظ فرمی نیز بیضی شکل بوده که سطح صافی داشته و در برخی از آن‌ها شاهد دانه‌های تیره رنگ خواهیم بود که کاملاً طبیعی می‌باشد و جای هیچ گونه نگرانی از بابت سلامت محصول وجود ندارد. از ویژگی‌های ظاهری این محصول قبل از برداشت نیز می‌توان به برگ‌های بریده و مرکبی شکل آن اشاره کرد که گل‌های زیبایی به رنگ سفید، زرد و بنفش دارد و طبیعیتی خاص و جذاب را در مزرعه به وجود می‌آورد.

شرایط نگهداری سیب زمینی ارگانیک

شرایط نگهداری سیب زمینی ارگانیک سیب زمینی تازه را به راحتی می‌توان در محیطی مناسب قرار داد و برای زمان طولانی بدون نگرانی از خرابی و فاسد شدن محصول، استفاده کرد و از خواص اعجاب انگیز آن بهره گرفت. ما در این قسمت شرایط مناسب جهت نگهداری سیب زمینی ارگانیک را خدمتتان خواهیم گفت تا با رعایت این اصول بتوانید محصول خود را تازه نگه دارید. دقت داشته باشید که تمام نکات گفته شده را باید انجام داده و عدم توجه به حتی یک مورد از این مسائل، می‌تواند محصولتان را به خطر انداخته و از بین ببرد.

نور، اولین مسئله‌ای است که حائز اهمیت می‌باشد و باید سیب زمینی را از آن دور کرد. این محصول به نور حساس بوده و تنها تا زمان رشد و رسیدن به نور خوشید احتیاج دارد و پس از آن برای ماندگاری باید در محیطی تاریک قرار بگیرد. زمانی که نور به پوست سیب زمینی می‌تابد رنگ آن تغییر کرده و از حالت زرد و کرم رنگی که دارد، به سبز تمایل پیدا می‌کند. در واقع زمانی که نور خوشید به گیاهان می‌تابد به دلیل ایجاد کلروفیل رنگ آن را سبز کرده؛ ولی این موضوع در سیب زمینی اتفاق خوبی نبوده و تولید سمی به نام سولانین می‌کند که مضرات زیادی برای انسان داشته و زمینه ساز بیماری سرطان خواهد بود.

علاوه بر دور بودن از نور خورشید، دمای محیط نیز مهم می‌باشد و برای سالم ماندن سیب زمینی محیط خنک مناسب است. به هیچ عنوان نیازی به قراردهی این محصول در فریزر و یخ زدگی سیب زمینی وجود ندارد و در دمای اتاق و یا طبقات متوسط یخچال می‌توان برای زمان طولانی نگهداری کرد. هر چقدر محیط قراردهی آن خنک‌تر باشد، مدت بیشتری تازه خواهد ماند و باید آن را در مکانی قرار دهید که هوا به خوبی در آن گردش داشته باشد. در گذشته و اکثر روستاها از سبد‌های حصیری جهت نگهداری طولانی مدت سیب زمینی استفاده می‌کردند که امروزه جای خالی آن احساس شده و بسیاری از تولیدکنندگان سعی در احیا آن دارند.

توزیع سیب زمینی ارگانیک صادراتی

توزیع سیب زمینی ارگانیک صادراتی سیب زمینی کیلویی ارگانیک صادراتی از جمله محصولات ویژه و دستچین شده شرکت است که جهت رضایت هر چه تمام‌تر مصرف کنندگان به بازار عرضه شده است. همچنین جهت تأمین و توزیع سیب زمینی در سراسر کشور، فروش اینترنتی نیز فراهم شده است و خریدارن و مشتریان می‌توانند این محصول را بدون مراجعه حضوری از تولید کننده اصلی خریداری کنند. از مزایا خرید مستقیم از فروشنده اصلی می‌توان به قیمت پایین‌تر و همچنین اطمینان از صحت اطلاعات محصول اشاره کرد؛ زیرا بسیاری از واسطه گران خود آگاهی کافی از محصول نداشته و احتمال غلط بودن گفته‌ها وجود دارد.

  • تبلیغات: 
    1. تجارت انبه درجه یک پاکستان
    2. خواص و مضرات دارویی و درمانی میوه زرشک
    3. بازار خرید پرتقال جنوب
    4. بهترین ترشی خیار شور در یخچال