سفارش کلی سیب زمینی ارگانیک آگریا

این وب سایت مرکز فروش سیب زمینی آگریا بوده و این محصول را برای خریداران عمده به صورت کلی و با کمترین میزان قیمت در بازار به فروش می رساند. برای ثبت سفارش کلی و خرید این محصول با تناژ بالا از این فروشنده سیب زمینی می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید و یا به صورت حضوری اقدام به ثبت سفارش نمایید. همچنین سفارشات مشتریان به صورت اینترنتی نیز قابل انجام بوده و نیاز به مراجعه حضوری ندارد.سفارش کلی سیب زمینی ارگانیک آگریا

میزان فیبر موجود در 100 گرم سیب زمینی

میزان فیبر موجود در 100 گرم سیب زمینیسیب زمینی اسپریت یکی از انواع سبزیجات بسیار مفید بوده و پزشکان تغذیه آن را یک منبع عالی و غنی برای تامین فیبر مورد نیاز در رژیم غذایی روزانه معرفی می نمایند. فیبر موجود در این محصول از انواع فیبر های نامحلول و یا غیر قابل حل می باشد که این نوع فیبر برای بهبود فرآیند هضم غذا در معده و روده ها بسیار مفید و موثر می باشد.

یکی از روش های طبخ سیب زمینی که مرسوم بوده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است پخت سیب زمینی به همراه پوست آن است. این موضوع به این دلیل است که اگر پوست سیب زمینی گرفته شود چیزی در حدود ۳۵ درصد از فیبر موجود در سیب زمینی حذف می شود. بنابراین برای استفاده هر چه بیشتر این ماده بایستی سیب زمینی را به همراه پوست آن مصرف نمود.

اگر بخواهیم به طور دقیق میزان فیبر موجود در سیب زمینی را بیان کنیم باید بگوییم که در ۱۰۰ گرم از این ماده خوراکی حدود ۲ گرم فیبر وجود دارد و این میزان برای دریافت فیبر مورد نیاز روزانه از یکی از اقلام مصرفی در رژیم غذایی بسیار مناسب به نظر می رسد. زیرا کارشناسان تغذیه و پزشکان متخصص بر این باور هستند که برای هر ۱۰۰۰ کالری که از مواد غذایی به دست می آورید باید به میزان ۱۴ گرم فیبر در رژیم غذایی خود بگنجانید.

عواملی که بر کیفیت سیب زمینی آگریا تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت سیب زمینی آگریا تاثیر دارد سیب زمینی آگریا یکی از محبوب ترین انواع سیب زمینی برای مصرف کنندگان و حتی کشاورزان می باشد. زیرا این نوع سیب زمینی برای پخت انواع غذا و تولید چیپس بسیار مناسب بوده و استقبال از آن خیلی بیشتر از ارقام دیگر سیب زمینی می باشد. این نوع سیب زمینی دارا گوشت زرد رنگ و طعم بسیار مطلوبی است و از نظر ظاهری نیز شکل بیضی مانندی دارد.

یکی از عوامل موثر بر کیفیت سیب زمینی و همچنین میزان ارزش غذایی این ماده این است که سیب زمینی را در مزارع بدون استفاده از کودها و سم های شیمیایی پرورش داده باشند. زیرا تاثیر این مواد شیمیایی بر سیب زمینی هم روی طعم آن نا مطلوب بوده و هم برای سلامتی بدن بسیار مضر است. بنابراین ارگانیک بودن محصول یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کیفیت این محصول می باشد.

نکته دیگری که در مورد کیفیت سیب زمینی می توان به آن اشاره داشت این است که سیب زمینی آگریا یکی از ارقام سیب زمینی می باشد که میزان قابلیت انبار داری آن بسیار بالا است و در انبار به خوبی کیفیت خود را حفظ می کند. اما شرایط محیطی انبار نیز برای حفظ کیفیت این محصول اهمیت زیادی دارد و انباری که برای نگهداری این محصول استفاده می شود باید به لحاظ تهویه و تنظیم دمای محیطی در حد مطلوب باشد.

مورد دیگری که بر روی کیفیت این محصول اثر دارد نحوه کشت و انتخاب جوانه برای این محصول می باشد و اکثر کشاورزان با تجربه می دانند که برای به دست آوردن محصول درجه یک از نوع آگریا باید جوانه هایی را انتخاب نمایند که دارای پرز و کرک بیشتری بوده و شکل ظاهری آن به صورت استوانه ای باشد. در مورد رنگ این جوانه ها نیز باید دقت شود که قسمت بالایی و نوک آن به رنگ بنفش در آمده باشد.

به لحاظ ظاهری این نوع سیب زمینی بسیار خوش فرم بوده و ظاهر بازار پسندی دارد و اگر بخواهید کیفیت آن را از روی ظاهر آن تشخیص دهید به این نکته دقت کنید که سیب زمین فرو رفتگی های زیادی نداشته باشد.

تفاوت سیب زمینی جلی با آگریا

تفاوت سیب زمینی جلی با آگریا سیب زمینی جلی و آگریا هر دو از نمونه های درجه یک سیب زمینی در کشور هستند که برای مصرف تازه خوری دارای بافت بسیار مطلوبی بوده و مورد علاقه سر آشپزهای حرفه ای می باشند. گوشت هر دوی این نوع سیب زمینی ها زرد رنگ است اما سیب زمینی جلی رنگ تیره تری داشته و درجه زردی آن کمی بیشتر است.

از لحاظ ظاهری نیز هر دو دارای شکل بیضی هستند اما در مورد سیب زمینی های نژاد اگریا می توان گفت که این سیب زمین کمی درشت تر و بزرگ تر از سیب زمینی جلی می باشد. نکته دیگری که برای کشاورزان بسیار با اهمیت است این است که سیب زمینی جلی در طول رشد و بازدهی دارای شاخ و برگ های بلند و بزرگی می شود که جای زیادی را در مزرعه اشغال می کند اما سیب زمینی آگریا دارای شاخ و برگ متوسطی بوده و جای کمتری اشغال می کند.

در مورد دوره رشد این نوع محصولات نیز می توان گفت که سیب زمینی آگریا دوره رشد متفاوتی داشته و ارقام مختلفی از آن وجود دارد که برخی از آن ها زود رس بوده و برخی دیگر نیمه دیر رس می باشد که در مورد سیب زمینی جلی تنها یک مورد نیمه دیر رس دیده می شود که البته این نوع بذر و محصول تقریبا در تمام ایام سال در بازار دیده می شود.

صادرکنندگان سیب زمینی ارگانیک آگریا

صادرکنندگان سیب زمینی ارگانیک آگریا سیب زمینی از محصولاتی است که برای طبخ انواع غذاهای سنتی و مدرن و حتی فست فود در تمام دنیا به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جایی که کیفیت سیب زمینی تاثیر بسیار زیادی روی طعم و کیفیت غذا دارد مصرف کنندگان تمایل دارند از بهترین نوع سیب زمنیی برای طبخ غذا استفاده کنند. این مرکز بهترین نوع سیب زمینی آگریا تازه را به صورت عمده و کلی به فروش می رساند.

تولید و فروش سیب زمینی آگریا عمده با توجه به کیفیت آن مسیری برای صادرات این محصول باز نموده است و صادر کنندگان سیب زمینی ارگانیک آگریا این محصول را برای کشور های همسایه به خصوص روسیه و ترکیه تامین می نمایند. محصولات این مرکز از طریق پایگاه اینترنتی نیز قابل سفارش و خرید است و خرید این محصول به صورت عمده با هر میزان سفارش را می توانید از طریق همین فروشگاه مجازی انجام دهید.

  • تبلیغات: 
    1. تجارت انبه درجه یک پاکستان
    2. خواص و مضرات دارویی و درمانی میوه زرشک
    3. بازار خرید پرتقال جنوب
    4. بهترین ترشی خیار شور در یخچال