سفارش عمده سیب زمینی جلی ریز

 

یکی از مواد اصلی برای تهیه غذا سیب زمینی جلی ریز است. پس باید به سالم بودن آن دقت زیادی کرد. اردبیل و همدان و اصفهان، سه شهری هستند که تولید سیب زمینی آگریا عمده می کنند. سیب زمینی آگریا ریز همدان مرغوبیت زیادی را داراست. فصل برداشت آن از وسط تیر ماه شروع می شود.

ماندگاری سیب زمینی در پاییز خیلی بهتر است به طوری که اگر در انبار سرد نگهداری کنیم ماه ها باقی می ماند. کشت پاییزه آن در همدان، در شهرستان بهار صورت می گیرد. سیب زمینی عمده را جهت فروش در بسته بندی های گونی و توری می توان به کشورهای دیگر صادر کرد.

سفارش عمده سیب زمینی جلی ریز

مقایسه سیب زمینی جلی با آگریا

مقایسه سیب زمینی جلی با آگریا همانطور که می دانید سیب زمینی از موارد پر مصرف در همه خانه های ایرانی است و این طور که متوجه شدید یکی از ارقام پرفروش است که در ایران به دلیل خاک حاصل خیز شرایط خوبی برای صادرات و فروش دارد. در ادامه با بیان همه خصوصیات دو نوع سیب زمینی جلی ریز و سیب زمینی آگریا شما را بیشتر با انواع سیب زمینی آشنا می کنیم. سیب زمینی جلی:

بهترین سیب زمینی جلی از ارقام نیمه دیررس سیب زمینی بوده که امروزه در استان خراسان به مقدار زیادی کشت و تولید می گردد. دوره خواب این رقم از سیب زمینی بالا و طولانی است و دارای شکل غده بیضی بوده و از گسترش شاخ و برگ زیادی برخوردار می باشد.

اندازه غده های سیب زمینی جلی متوسط تا بزرگ بوده و رنگ پوست و گوشت زرد رنگ است. شایان ذکر است که سیب زمینی جلی غالبا مصرف تازه خوری داشته و می تواند حتی به شکل خلال و یا کبابی هم مورد استفاده قرار گیرد.

سیب زمینی اگریا نیز یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین سیب زمینی هایی است که طرفداران بیشماری را به خود اختصاص داده است و بیشتر زمین های کشاورزی از این نمونه سیب زمینی کاشته شده است که از آنها در جهت صادرات نیز به کار گرفته می شود که سود اقتصادی بالایی دارند. طعم و مزه این نمونه از سیب زمینی ها عالی است و دوره کاشت طولانی دارند.

حجم این گیاه متوسط می باشد و برگ های آن بلند است، ساقه های نیمه ایستاده دارد، تعداد گل های بالایی دارد، گلهایی به رنگ سفید دارد، رنگ برگ های آن سبز تیره است. این سیب زمینی با توجه به ویژگی ها و ضخامتی و رنگی که دارد توجه کشاورزان را به سمت خود جلب کرده است و امروزه شاهد تولید حجم بالایی از آنها هستیم که از نظر کیفیت در درجه عالی قرار دارند و توانسته اند رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کنند.

به این ترتیب می توان فهمید که سیب زمینی جلی بیشتر برای مصارف تازه خوری و کباب کردن در بیرون به کار می رود ولی سیب زمینی آگریا را می توان در دراز مدت استفاده کرد و آن را در خانه به مدت طولانی تری نسبت به سیب زمینی جلی یا سیب زمینی درشت محلی نگهداری کرد و دوام بیشتری نسبت به سایر سیب زمینی دارد.

سیب زمینی جلی هم مناسب مصارف تازه خوری و خلال بوده و از ارقام نیمه دیر رس سیب زمینی به شمار می آید و استان خراسان را می تواند از مهم ترین مناطق کشت این رقم از سیب زمینی معرفی کرد. در مقابل سیب زمینی رقم آگریا دوره رشد نیمه دیر رس دارد و نوع مصرف آن را فرنچ فرایز معرفی نموده اند.

هر آنچه که باید درباره سیب زمینی جلی بدانیم

هر آنچه که باید درباره سیب زمینی جلی بدانیم

چند تا از علائم اینکه چگونه بفهمیم سیب زمینی جلی با کیفیت است یا نه را ذکر می کنیم: سیب زمین با کیفیت نباید شل باشد، در واقع وقتی انگشت رویش می زنیم انگشتمان فرو نرود. خراش نداشته باشد، چون باعث می شود باکتری داخل آن شده و زود خراب و فاسد شود. بوی خاک بدهد، از آنجا که این محصول درون خاک است اگر بوی آن را بدهد معلوم می شود تازه است.

سیب زمینی جوانه زده زودتر از بقیه خراب می شود. پوست آن سبز نباشد. شل و چروکیده نباشد. رویش اثری از لکه و کبودی نباشد. اگر دقت کنیم و به علائمی که گفته شد توجه کنیم، خرید مناسبی انجام خواهیم داد. آن رادر جای سرد و تاریک نگه داریم تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

بد نیست بدانید که انواع ارقام گوناگون سیب زمینی برای مصارف گوناگون تازه خوری و یا خلال مناسب می باشند. نکته ی مهمی که پیرامون سیب زمینی رقم جلی وجود داشته این است که از آن هم برای خلال درست کردن و هم برای مصارف تازه خوری استفاده می کنند.

سیب زمینی رقم جلی به همین سبب است که رقم جلی از ارقام پرطرفدار و محبوب سیب زمینی در بازار ایران می باشد. در حال حاضر خراسان یکی از مناطق عمده در کشت سیب زمینی جلی است که نقش بسزایی در اقتصاد و صادرات خراسان دارد. این رقم از سیب زمینی دوره رشد نیمه دیر رس داشته و رنگ گوشت آن هم زرد رنگ می باشد.

درمان فشار خون با سیب زمینی

درمان فشار خون با سیب زمینی سیب زمینی نوعی خوراکی است که سال هاست تمامی مردم دنیا از آن استفاده می کنند. سیب زمینی خوراکی نسبتا ارزانی بوده که حاوی مواد مغذی فراوان مانند فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و … می باشد. وجود ویتامین هایی همچون A و C در سیب زمینی ارگانیک، تأثیر فراوانی در تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش فشار خون داشته اند. همچنین سیب زمینی به دلیل دارا بودن کربوهیدرات کافی، برای رژیم غذایی ورزشکاران نیز مفید می باشد.

یک سیب زمینی خوب، عاری از گونه یخ زدگی، کرم خوردگی و خرابی می ‌باشد. محصول نباید تغییر رنگ داده و درون آن به قهوه ای گراییده باشد. سفتی سیب زمینی بسیار مهم است و برای امتحان می توانید، اندکی آن را با انگشتان‌ تان فشار دهید. یک محصول خوب، بریدگی ندارد. خراش و برش ها سبب می شوند تا میکروب ها از خاک به دورن محصول رسوخ کنند.

سیب زمینی در دسته سبزیجات قرار می گیرد و دارای خواص بسیاری نیز می باشد که از جمله آن می توان به ویتامین هایB6,C, اشاره نمود. ویتامین ب 6 که در ساخت گویچه های قرمز نقش دارد و مانع افزایش و کاهش فشار خون می شود در سیب زمینی نیز به این شکل عمل می کند که در کنترل فشار خون موثر است.

سیب زمینی انرژی مناسبی دارد و برای التهاب در بیماری سرطان و رماتیسم مفید واقع شده است. این محصول پتاسیم قابل ملاحظه ای را دارد و پتاسیم ادرار آور هست. این محصول کاهنده فشار خون و از قلب محافظت می کند. همچنین کلسترول خون را کم می کند و از سرطان معده و روده پیشگیری می کند.

سیب زمینی دارای انواع مختلفی از جمله اگر یا جلی,اسپریت , مارفونا , بامبا که هرکدام با توجه ویژگی خاص خود در محدوده مشخصی بهتر رشد می نمایند. باید توجه داشت در هنگام خرید سیب زمینی پوسته رویی آن سبز نباشد چراکه سیب زمینی در این حالت هنوز کال است و مزه آن به تلخی میزند.

فروش سیب زمینی جلی ریز

فروش سیب زمینی جلی ریز فروش سیب زمینی جلی ریز با کیفیت بالا، سالم و اندازه ی مرغوب هم اکنون توسط مراکز عمده فروشی و صادرات ارقام گوناگون سیب زمینی با قیمت خوبی انجام می گیرد. خریداران عمده سیب زمینی جلی با غده مرغوب و درجه یک می توانند بدون نیاز به هزینه اضافی و اتلاف وقت، سفارش خرید خود را به شکل آنلاین ثبت کنند و محصول مد نظر را درب منزل خودشان تحویل بگیرند.

  • تبلیغات: 
    1. تجارت انبه درجه یک پاکستان
    2. خواص و مضرات دارویی و درمانی میوه زرشک
    3. بازار خرید پرتقال جنوب
    4. بهترین ترشی خیار شور در یخچال