سفارش عمده سیب زمینی اسپریت

سیب زمینی کبابی یکی از محصولات کشاورزی پرمصرف در جهان است، که در اغلب مواد غذایی یا به طور کلی در غذا های پخته شده و خانگی از آن استفاده می شود، علاوه بر آن در صنایع نشاسته گیری نیز از سیب زمینی اسپریت استفاده می شود، از این رو سیب زمینی از تولید زیاد در دنیا برخوردار است، و در بازار عرضه با کیفیت حداکثری و انواع گونه ها، چون سیب زمینی اسپریت تازه به صورت سفارش عمده فروش می رسد.

سفارش عمده سیب زمینی اسپریت

پیشگیری از پوکی استخوان با مصرف سیب زمینی

پیشگیری از پوکی استخوان با مصرف سیب زمینی همان طور که می دانید سیب زمینی عمده انواع مختلف دارد که شامل نژاد های مختلف و مکانهای جغرافیایی که در آن کشت می شود، متغیر می باشد از جمله این سیب زمینی ها، سیب زمینی گلخانه ای، شیرین، آمریکایی و سیب زمینی ساتینا، سیب زمینی اسپونتا، سیب زمینی جلی،آگریا، اسپریت می باشد، سیب زمینی با توجه به انواع خود در غذا های متنوع و آشپزی های ملل مختلف به کار می آید که دارای ارزش غذایی بالایی نیز می باشد که در ادامه به چند مورد از آنها پرداخته می شود :

  • سیب زمینی سرشار از ویتامین سی و کلسیم می باشد که یکی از آنتی اکسیدان و مواد معدنی مفید برای التهابات بدن،چون التهاب مفاصل می باشد و مقابله با پوکی استخوان می باشد.
  • سیب زمینی دارای املاحی چون پتاسیم و فیبر می باشد که این دو باعث، افزایش کارایی سیستم گوارش بدن، و هضم بهتر مواد غذایی و از سوی دیگر تنظیم فشار خون می شود.
  • ویتامین B6 موجود در سیب زمینی، به کاهش کلسترول خون کمک می کند که در نتیجه آن به جلوگیری از انواع بیماری های قلب و عروقی کمک شایانی می کند. سیب زمینی عمده دارای درصد زیادی از نشاسته است که به عنوان قابض روده تلقی می شود، که در کودکان مبتلا به اسهال حاد توصیه می شود در رژیم غذایی خود از سیب زمینی آبپز استفاده نمایند.
  • منیزیم یک مواد معدنی می باشد که به وفور در سیب زمینی یافت می شود، این ماده ی معدنی باعث بهبود عملکرد سیستم عصبی مغز و جلوگیری از انواع بیماری ها همچون پوکی استخوان در دراز مدت در کودکان نیز می شود. سیب زمینی اسپریت درشت همان طور که می دانید حاوی کربوهیدرات بالا می باشد که مصرف مقدار کمی از آن می تواند شما را در طول روز سیر نگه دارد، که با توجه به این نکته می تواند جزء لاغرکننده ها نیز محسوب شود.

آنچه باید درباره سیب زمینی گلخانه ای بدانیم

آنچه باید درباره سیب زمینی گلخانه ای بدانیم سیب زمینی گلخانه ای از جمله سیب زمینی هایی با کشت عمده در کشور ایران می باشد، این نوع سیب زمینی به دلیل مزایای زیادی که در هنگام کشت و حتی پخت و مصرف آن دارد، بسیار مورد توجه است.

سیب زمینی گلخانه ای بیش از بیست درصد کشت سیب زمینی از انواع سیب زمینی را در ایران به خود اختصاص می دهد. این نوع سیب زمینی در هنگام برداشت دارای بوته ی کوچک و برگهای بزرگ است و ریشه های آن به صورت خوشه ای دارای سیب زمینی های درشت می باشد. رنگ پوست این نوع سیب زمینی دارای زرد ملایم است و پوست آن شفاف و زرد مایل به قهوه ای است، زیرا همان طور که می دانید رنگ زرد سیب زمینی از کیفیت بالای آن حکایت می کند، که این مورد در گوشت سیب زمینی نیز صدق می کند.

سطح پوست سیب زمینی گلخانه ای صاف می باشد و دارای چند غده بزرگ می باشد که این غده ها یکی از مزیتهای این سیب زمینی برای کشاورزان می باشد، می توانند به عنوان بذر نیز از آن استفاده نمود. این سیب زمینی از طعم مطلوب و تردی برخوردار است که باعث پرفروشی آن در سطح بازار شده است.

با توجه به اینکه این سیب زمینی ها در محیطهای گلخانه ای و با روش های کشاورزی مدرن کشت وبرداشت می شوند اغلب از کیفیت بالا نسبت به سیب زمینی معمولی دارند.

عرضه مستقیم سیب زمینی اسپریت

عرضه مستقیم سیب زمینی اسپریت کشور ایران یکی از چند کشور برتر به عنوان تولیدکننده و از صادرکنندگان سیب زمینی گلخانه ای باکیفیت، در حجم زیاد است؛ از این رو این مرکز با توزیع سیب زمینی اسپریت، همواره در تلاش برای خرید بهترین سیب زمینی از کشاورزان با مناسب ترین قیمت سیب زمینی کیلویی در سطح کشور و یا فراتر از آن در سطح دنیا هستند، تا نیاز داخلی وخارجی به این محصول را تامین کرده باشند.

بازار توزیع سیب زمینی نیز به دلیل مصرف زیاد این محصول کشاورزی، همواره رونق فراوان دارد، از این رو این مرکز در تلاش است با کیفیت ترین سیب زمینی مرغوب را با بهترین قیمت و با حذف واسطه ها به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه ی خریدار محترم، عرضه نماید.

  • تبلیغات: 
    1. خواص گریپ فروت
    2. ضرر مصرف موسیر در بارداری
    3. موسیر کوهی + قیمت خرید فروش
    4. مرجع پخش شوید خشک ارگانیک