سفارش سیب زمینی آگریا لوکس

سفارش سیب زمینی آگریا لوکس به صورت عمده و با قیمت ارزان تولیدی با کیفیتی استثنایی از طریق سایت پیشرو انجام می پذیرد. سیب زمینی به دلیل سرشار بودن آن از ویتامین‌های مفیدی همچون ویتامین c، تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از پیشرفت بیماری های عفونی و سرماخوردگی برای بدن دارد. شما میتوانید برای خرید سیب زمینی لوکس، از طریق سایت با همکاران بخش بازرگانی ما در تماس باشید.

سفارش سیب زمینی آگریا لوکس

تقویت ایمنی بدن با استفاده از سیب زمینی

تقویت ایمنی بدن با استفاده از سیب زمینیسیب زمینی خام و آب آن سرشار از ویتامین های گروه B است که به تبدیل کربوهیدرات ها به انرژی کمک می کند. آنها همچنین به بهبود عملکرد مغز کمک می کنند. این منبع ویتامین C است که متعلق به آنتی اکسیدان های طبیعی است.

این ترکیب اثرات مضر رادیکال‌های آزاد اکسیژن را خنثی می‌کند و در نتیجه روند پیری پوست را به تاخیر می‌اندازد و ظاهری سالم‌تر ایجاد می‌کند. به عنوان یک قاعده، یک لیوان آب سیب زمینی تقریبا نیاز روزانه شما به ویتامین C را برآورده می کند.

وجود ویتامین C در رژیم غذایی می تواند به بهبود جذب آهن کمک کند و در خون سازی نقش دارد. علاوه بر این ویتامین C تولید کلاژن را تحریک می کند که پوست را محکم نگه می دارد.

روی، کلسیم و ویتامین K مواد مغذی هستند که در سیب زمینی نیز یافت می شوند. آنها برای حفظ استخوان های سالم ضروری هستند. علاوه بر این ویتامین K در لخته شدن خون نقش دارد. آب سیب زمینی یک داروی موثر برای بیماری ها و بیماری های دستگاه گوارش است.مصرف فقط چند قاشق غذاخوری بعد از غذا احساس سنگینی را کاهش می دهد و تولید اسید معده را تنظیم می کند.

آب سیب زمینی خام جذب باکتری های پروبیوتیک مانند لاکتوباسیلوس و بیفیدوباکتریوم را افزایش می دهد. آنها مسئول حمایت از سیستم ایمنی، بهبود فرآیندهای گوارشی و جلوگیری از عفونت های دستگاه ادراری هستند.

علاوه بر این، باکتری های پروبیوتیک به کاهش سطح کلسترول “بد” کمک می کنند، که عامل آترواسکلروز و سایر بیماری های قلبی عروقی است. آب سیب زمینی خاصیت ضد سرطانی به ویژه سرطان معده دارد.

به دلیل اثرات ضد التهابی آن برای تسکین دردهای عضلانی و مفاصل استفاده می شود. علاوه بر این، مصرف منظم آن می تواند به درمان نقرس (همچنین به عنوان آرتریت شناخته می شود) و محافظت در برابر سنگ کلیه کمک کند. آب سیب زمینی همچنین می تواند به افراد مبتلا به پسوریازیس، اگزما و شوره سر کمک کند.

انتخاب درست ترین سیب زمینی هنگام خرید

انتخاب درست ترین سیب زمینی هنگام خرید حالی که سیب زمینی های بزرگ پوست کندن آنها خوشایندتر است، غده های متوسط ​​تا کوچک بسیار مغذی تر هستند، بنابراین اگر هدف شما انتخاب نوع سیب زمینی برای ذخیره سازی در زمستان است، به دنبال اندازه نباشید و همچنین به ضخامت پوست توجه کنید که هر چه ضخیم تر باشد سیب زمینی بالغ تر است، یعنی شانس بیشتری برای ماندن تا بهار دارد.

سیب زمینی سبز یا جوانه زده نخرید، زیرا حاوی آلکالوئیدهایی است که می تواند باعث مسمومیت شود. سوراخ های کوچک روی سطح غده ها نشان می دهد که یک سوسک سیمی سیب زمینی را “چشیده”، لکه های قهوه ای نشانه ای از دلمه، بیماری ناشی از میکروارگانیسم های قارچی و شیارهای عمیق ردی از لارو سوسک می است.

سیب زمینی با کیفیت خوب باید سفت و سفت، با پوست صاف و بدون عیب خارجی باشد. بهترین انواع سیب زمینی برای پخت و پز سیب زمینی هایی هستند که پوست قرمز و صورتی دارند، زیرا خیلی نشاسته ای نیستند و شکل خود را به خوبی حفظ می کنند.

درباره خواص سیب زمینی بیشتر بدانیم

درباره خواص سیب زمینی بیشتر بدانیم ظاهر سیب زمینی در زندگی خود را مدیون کریستف کلمب هستیم که در قرن شانزدهم این محصول را از آمریکای جنوبی به اسپانیا آورد. در سال 1710، شهروندان ایالت روسیه نیز برای اولین بار سیب زمینی را امتحان کردند و به لطف پیتر اول، که محصول ریشه عجیب و غریب را از هلند آورد و در نهایت در پایان قرن نوزدهم به باغ سبزیجات محبوب تبدیل شد.

.طعم مطبوع سیب زمینی، ارزش غذایی بالای آن و همچنین محتوای بالای ویتامین های B و C، پتاسیم، فسفر، منیزیم و اسیدهای آمینه آن را به یکی آنتی محبوب ترین غذاهای کشورمان تبدیل کرده است

بااین حال، افراد کمی فکر می کنند که سیب زمینی منبع ارزشمند ویتامین C است. درست است، محتوای ویتامین بسیار متغیر است و به تنوع سیب زمینی، خاک و شرایط آب و هوایی در منطقه رشد، استفاده از کود، بلوغ غده ها، دوره و شرایط نگهداری آنها بستگی دارد. با این حال، با در نظر گرفتن سهم قابل توجهی که در رژیم غذایی ما دارد، منبع اصلی ویتامین C برای برخی از اقشار مردم است.

اب سیب زمینی اثر مفیدی بر ورم معده با اسیدیته بالا، یبوست دارد. به منظور رفع بیماری گاستریت هیپراسید، نوشیدن آب از غده های سیب زمینی توصیه می شود. اما طبیعتا سیب زمینی باید بدون استفاده از سموم دفع آفات و با حداقل مقدار کود کشت شود.

مصرف آب تازه فشرده از 25-50 گرم شروع می شود و به تدریج دوز را به 100 گرم در روز افزایش می دهد. بهبود معمولا در روز پنجم مشاهده می شوددر طب عامیانه، سیب زمینی خام رنده شده را برای سوختگی، اگزما و سایر بیماری های پوستی به نواحی آسیب دیده پوست می زنند. درمان سوختگی با سیب زمینی تازه نتایج عالی می دهد.

برای این کار، غده های پوست کنده روی یک رنده ریز مالیده می شوند و غده حاصل روی پوست آسیب دیده اعمال می شود. هرچه این روش زودتر انجام شود، نتیجه بهتری خواهد داشت. پزشکان هندی معتقدند که پوست کندن سیب زمینی آب پز برای سوختگی های جزئی موثر است و درد را به خوبی تسکین می دهد.

یک روش شناخته شده برای درمان آب مروارید دستگاه تنفسی فوقانی، استنشاق بخار سیب زمینی است که از مالیدن سیب زمینی تازه آب پز شده تولید می شود. و اگر یک حبه سیر له شده را نیز روی آن بریزید، نتیجه حتی بهتر خواهد بود.

مراکز عرضه سیب زمینی آگریا لوکس

مراکز عرضه سیب زمینی آگریا لوکس مراکز عرضه سیب زمینی آگریا صادراتی لوکس از طریق سایت پیشرو اقدام به معرفی و عرضه سیب زمینی تازه عمده خود به مشتریان داخلی و خارجی نموده اند و از این طریق توانسته اند ارتباط خوبی با تجار برقرار نمایند. خرید سیب زمینی فله و فروش آن به کشورهای همسایه به خصوص کشورهای عربی به دلیل ظرفیت بالای تولید این محصول در داخل کشور می تواند حاشیه سود بالایی برای تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان آن فراهم نماید و این محصول را به محصولی مناسب جهت رونق صادرات تبدیل کند.

  • تبلیغات: 
    1. فروش عمده موسیر | فروشنده بزرگ موسیر تازه و خشک در ایران
    2. فروش عمده سیر خام تازه
    3. قیمت لیموشیرین خونی
    4. فروش سبزی خورشتی آماده تازه