سفارش خرید سیب زمینی آگریا

سیب زمینی، ماده ای مفید و انرژی زا در بین مواد غذایی و خوراکی ها است. سیب زمینی از دیرباز غذای مفیدی برای انسان ها بوده به طوری که رتبه چهارم محصولات کشاورزی پس از ذرت، برنج و گندم را در دنیا از آن خود کرده است. سیب زمینی آگریا، از بهترین و سالم ترین سیب زمینی های موجود در بازار است که در ادامه این مقاله هم به ویژگی های آن و هم به بهترین و مطمئن ترین عرضه کننده این سیب زمینی خواهیم پرداخت.

سفارش خرید سیب زمینی آگریا

تامین انرژی مورد نیاز بدن با مصرف سیب زمینی

تامین انرژی مورد نیاز بدن با مصرف سیب زمینی سیب زمینی، دارای ارزش غذایی بالا و خاصیت های درمانی بسیار زیادی است. خاصیت های ضد فشار خون بودن، ضد اسپاسم بودن، ضد التهاب و درد بودن از مهم ترین خواص سیب زمینی است.

برای بهره‌گیری بیشتر از خاصیت ها و مواد مغذی سیب زمینی بهتر است پوست سیب زمینی ها را که داراری مواد مفید و موثر هستند، نگیرید و سیب زمینی ها را با پوست مصرف کنید. بهترین روش مصرف سیب زمینی استفاده کردن از آن به صورت آب پز یا کباب می باشد. سیب زمینی دارای كربوهیدرات های پیچیده است، قند موجود در سیب زمینی ها به صورت تدریجی و آرام تر از كربوهیدرات های تصفیه شده مانند کربوهیدرات های موجود در نان ،در بدن آزاد می شوند. كه همین ازادسازی تدریجی به تامین پایدار و طولانی تر انرژی منجر می شود.

سیب زمینی های شیرین و کربوهیدرات دار پر از فیبر هستند، پس نه تنها باعث تقویت انرژی می شوند، بلكه به كاهش وزن شما هم كمك زیادی می كنند چرا که سبب سیری طولانی مدت تری خواهند شد. سیب زمینی ها از جمله بهترین كربوهیدرات هایی هستند كه انسان می تواند از آن مصرف كند که پر از ویتامین C، بتا كاروتن، منیزیم و آهن می باشد.

پاکسازی سلول های مرده با مصرف سیب زمینی

پاکسازی سلول های مرده با مصرف سیب زمینی سیب زمینی، پوست صورت شما را روشن می‌کند اثرات مثبت سیب زمینی، در روشن شدن پوست صورت را نمی توان نادیده گرفت؛ اگر می خواهید پوست صورت صاف و روشنی داشته باشید یک عدد سیب زمینی را برش دهید و بر روی پوست صورتتان بمالید همچنین می‌توانید سیب زمینی را رنده کنید و سپس تفاله و آب سیب زمینی را بر روی صورتتان بمالید.

سیب‌زمینی، یک روشن‌کننده ارگانیک و طبیعی است که سبب شفافیت پوست خواهد شد. این ماده طبیعی پر از ویتامین‌هایی مانند ویتامین های گروه B، ویتامین C، آهن، کلسیم، پتاسیم و … است که همگی آن ها برای سلامت پوستی شما ضروری اند. برخی از فواید بی شمار سیب‌زمینی ها برای پوست شما عبارت‌اند از:

سیب‌زمینی ها شامل آنزیم کاتکولاز می باشند که به از میان بردن لکه‌های تیره روی صورت و گردن منجر می شود. سیب زمینی حاوی پتاسیم است و به همین خاطر پوست را آبرسانی می کند و آن را مرطوب نگه می دارد. بنابراین استفاده هفتگی از سیب زمینی جوانی پوست را حفظ می کند و علائم پیری در پوست و بدن را به تأخیر می‌اندازد. مصرف آب سیب‌زمینی بسیار مفید است چرا که سرشار از مواد مغذی و معدنی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات پوستی را مداوا کند.

سیب زمینی، یک تونر طبیعی و ارگانیک پوست است. اگر آب سیب زمینی را با آب لیمو و گلاب مخلوط کنید و آن را به پوست صورت تان اسپری کنید. این تونر طبیعی در مدت زمان کوتاهی التهاب ها، سوزش ها، خارش ها، جوش ها، زخم ها و کبودی های بدن شما را را کاهش خواهد داد.

1 ) درمان چین‌وچروک پوست با استفاده از ماسک سیب زمینی، شیر و گلیسیرین:

گلیسیرین و شیر دو ماده مفید و عالی برای تقویت زیبایی طبیعی پوست انسان اند، کار این دو ماده مفید تمیز و لطیف نگه‌داشتن پوست صورت و بدن می باشد. کسانی که به دنبال راهی برای درمان چین‌وچروک پوست، یا کاهش سیاهی دور چشم و گودی آن و حتی راهی برای سفتی پوست اند می‌توانند از این ماسک طبیعی استفاده کنند.

2 ) ماسک ضد پیری سیب‌زمینی و ماست :

ماست به تنهایی دارای خاصیت ضد پیریمی باشد و در از میان بردن سلول‌های مرده و پیر پوست بسیار مؤثر است. ماست از سلول‌های پوست مراقبت می کند و تمام رادیکال‌های مضر که منجر به عفونت و واکنش روی پوست ماند را از بین می ­برد.

سلامت قلب و عروق با مصرف سیب زمینی

سلامت قلب و عروق با مصرف سیب زمینی فیبر ها، پتاسیم ها، ویتامین C و ویتامین B6 موجود در سیب زمینی، همراه با کمبود کلسترول، همه این عوامل، عللی هستند که از سلامت قلب شما پشتیبانی می کنند. سیب زمینی، حاوی مقدار خیلی زیادی فیبر می باشد، فیبر در بدن به کاهش مقدار کلسترول خون منجر می شود، پس در نتیجه احتمال خطر ابتلا به بیماری های قلبی کاهش پیدا خواهد کرد. در نتیجه مصرف بیشتر پتاسیم و مصرف سدیم کم به کاهش خطر مرگ و میر از بیماری قلبی منجر خواهد شد.

دریافت سدیم کم در بدن برای حفظ فشار خون سالم لازم است، اما افزایش مصرف پتاسیم در بدن نیز ممکن است به همان اندازه مهم و ضروری باشد. ماده پتاسیم در بدن انسان باعث ترشح عروق یا گسترش عروق خونی می گردد. مواد پتاسیم، کلسیم و منیزیم موادی هستند که در سیب زمینی موجود می باشند. واین مواد به سلامت قلب و عروق کمک خواهد کرد.

سیب زمینی علاوه بر موارد بالا دارای خواص درمانی، بهداشتی و آرایشی متعددی است که در این مقاله کوتاه نمی توان به آن ها پرداخت. اما در مجموع باید گفت که بهتر است برای خرید سیب زمینی از یک مجموعه یا بازار مطمئن خریداری کنید. چرا که این روزها محصولات ارگانیک و طبیعی کمی پیدا می شوند که در آن ها از کود های شیمیایی استفاده نشده باشد و بتواند سلامت بدن و پوست را تامین کند. بنابراین با پیدا کردن یک مجموعه ی عرضه کننده سیب زمینی طبیعی، می توانید از خرید خود مطمئن شوید. در ادامه یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه های عرضه کننده سیب زمینی را معرفی می کنیم.

عرضه مستقیم سیب زمینی آگریا

عرضه مستقیم سیب زمینی آگریا مجموعه بهتا، بازاری است که به ارائه بهترین انواع سیب زمینی از جمله سیب زمینی جلی، سیب زمینی آگریا درشت، سیب زمینی اسپریت و سیب زمینی بامبا می پردازد. این مجموعه در جهت افزایش کیفی و کمی تولیدات سیب زمینی می کوشد و در تلاش است تا با ارائه بهترین محصولات بازار، رضایت مشتریان را به خود جلب نماید. مجموعه بهتا، همواره حامی کشاورزان بوده و رضایت مشتریان را نیز همیشه در نظر دارد. برای خرید و اطلاع از قیمت سیب زمینی آگریا می توانید به راه های ارتباطی مجموعه بهتا مراجعه کنید.