سفارش انواع سیب زمینی جلی

سفارش و پخش سیب زمینی جلی می بایست به صورت مستقیم از طریق مراکز پخش و فروش این غله انجام شود، در خط مقدم توزیع کشاورزان سیب زمینی کار فعالیت می کنند.در وهله بعدی نمایندگی های عرضه سیب زمینی در اقصی نقاط ایران می باشند، که دارای شعب پخش فعالی هستند و سیب زمینی باکیفیت را با قیمتی مناسب به دست خریداران می رسانند.

سفارش انواع سیب زمینی جلی

خواص سیب زمینی برای سلامت قلب

خواص سیب زمینی برای سلامت قلب کلسترول نوعی چربی مضر می باشد که با تجمع در بدن موجب بروز بسیاری از بیماری های قلبی و عروقی می شود و روش های مختلفی برای کاهش کلسترول در بدن وجود دارد .استفاده از سیب زمینی از جمله روش های متداول کاهش کلسترول در بدن می باشد و دلیل این امر وجود املاح و ویتامین هایی می باشد که با مصرف آن بدن در شرایط مساعدی قرار می گیرد.

فیبر از جمله دلایل کاهش کلسترول در بدن می باشد، فیبرها دارای انواع مختلفی هستند که فیبر موجود در سیب زمینی از جمله موثرترین فیبرهای تاثیر گذار در کاهش چربی بد در بدن است.فیبر در واقع از جمله مواد غذایی می باشد که قابل هضم و گوارش نمی باشد و این موضوع سبب می شود که چربی های مضر بدن نیز به همراه آن دفع شود و میزان کلسترول خون کاهش یابد.

این محصول هم چنین سرشار از آنتی اکسیدان های فعالی هستند که وجود این آنتی اکسیدان ها موجب رفع کلسترول در بدن و در نتیجه رادیکال های آزاد در بدن می باشد.وجود ویتامین ث نیز در نقش یک آنتی اکسیدان فعال عمل می کند، به همین دلیل تاثیر مستقیمی بر روی کلسترول و چربی های مضر دارد و در از بین بردن کلسترول و چربی بسبار تاثیر گذار است.

بهبود گردش خون در بدن موجب می شود که کلسترول خون نیز دفع شده و از عوارض ناشی از آن نیز کاسته شود، این غله سرشار از آهن می باشد و موجب رفع کم خونی و بهبود جریان خون می شود.این محصول گیاهی دارای پروتئین های گیاهی نیز می باشد و جایگزین بسیار مناسبی برای گوشت می باشد، مصرف گوشت موجب افزایش کلسترول می شود و با مصرف سیب زمینی از این اتفاق جلوگیری می شود.

البته فیبر موجود در این محصول هم چنین موجب می شود که فرد احساس سیری طولانی مدت داشته باشد و این موضوع از بروز پر خوری نیز جلوگیری به عمل می آورد.

جلوگیری از آلزایمر با مصرف سیب زمینی

جلوگیری از آلزایمر با مصرف سیب زمینی ذهن و حافظه قابلیت رشد و بهبود عملکرد را دارا می باشد با مصرف سیب زمینی رشد ذهن نیز بهبود می یابد و با این رشد عملکرد حافظه نیز ارتقا پیدا می کند و در نتیجه موجب بهبود حافظه می شود.و این موضوع به دلیل وجود ویتامین B1 در این محصول می باشد، و مصرف سیب زمینی موجب رشد ذهن می شود به همین دلیل از این محصول به عنوان تقویت کننده حافظه نام می برند.

به همین دلیل موجب می شود که این محصول به خودی خود در بهبود عملکرد مغز و حافظه تاثیرات فراوانی داشته باشد. ویتامین ب در نقش یک انتقال دهنده عصبی عمل می کند.و سلول های مغز برای نقل و انتقال پیام ها به ویتامین ب فراوانی برای بهبود این عملکرد نیازمندند سیب زمینی نیز سرشار از ویتامین B1 است. گردش خون در مغز موجب بهبود عملکرد حافظه می شود.

زیرا موجب تامین نیاز سلول ها به غذا شده و هم چنین در نقل و انتقال پیام های عصبی نیز به صورت کاملا موثر عمل می کند. در صورت بروز کم خونی در عملکرد مغز نیز مشکل به وجود می آید.و کم خونی موجب بروز اختلالات فوق است، این محصول سرشار از آهن است و موجب رفع کم خونی و در نتیجه بهبود حافظه می شود و این موضوع در افرادی که دارای سنی بالا هستند بسیار حائز اهمیت است.

چند نکته خانه داری در مورد سیب زمینی

چند نکته خانه داری در مورد سیب زمینی امروزه استفاده از سیب زمینی فراتر از مصرف خوراکی آن می باشد و دارای استفاده های بی شماری در خانه داری می باشد که از جمله آن به شرح زیر است:واسه های سیب زمینی دارای خاصیت براق کنندگی می باشد و زمانی که بر روی کفش کشیده شود علاوه بر براق نمودن آن موجب می شود برخی از زدگی ها و آسیب های آن نیز بر طرف شود.

  • این محصول هم چنین دارای کاربردهای تمیز کنندگی نیز می باشد، نقره از جمله فلزاتی می باشد که به سرعت آلودگی به خود جذب می کند، و رنگ آن کدر می شود ورقه های سیل زمینی موجب تمیز شدن آن می شود .گاهی بر روی شیشه های خانه لکه هایی مشاهده می شود که به سختی پاک می شوند به کمک سیب زمینی می توان لکه ها را بر طرف نمود.
  • برای رفع لکه های ایجاد شده بر روی شیشه باید تکه ای از سیب زمینی بر روی لکه مورد نظر کشیده شود در این صورت قدرت پاک کنندگی فوق العاده سیل زمینی قابل مشاهده است.گاهی اوقات وسایل فلزی خانه دچار زنگ زدگی می شوند در این صورت باید آن وسیله دور انداخته شود ولی به کمک سیب زمینی و مقداری نمک می توان این مشکل را بر طرف نمود.
  • برای رفع زنگار در ابتدا می بایست سیب زمینی به دو تکه تقسیم شود و سپس کاملا باید درون نمک فرو برد و سپس بر روی سطح مورد نظر کشیده شود و با توجه به میزان زنگار این عمل باید چندبار تکرار شود.این محصول در باغداری نیز کاربرد دارد، سیب زمینی برای ریشه دار نمودن قلمه های رز کاربرد دارد.
  • برای ریشه دار نمودن باید قلمه را می بایست درون سیب زمینی که از وسط دو نیم شده فرو می کنند و قلمه با تغذیه از سیب زمینی ریشه دار می شود.برخی مواقع ممکن است در خانه دچار سوختگی شوین برای تسریع در روند بهبود می بایست یک سیب زمینی را موست گرفت و ورقه ورقه کرد.پس از ورقه ورقه نمودن و شستن می بایست بر روی محل سوختگی قرار داد و پانسمان نمود.

پخش انواع سیب زمینی جلی

پخش انواع سیب زمینی جلی پخش انواع سیب زمینی درجه یک جلی امروزه توسط میدان های میوه و تره بار انجام می شود که پس از خرید این محصول از کشاورزان و واسطه ها اقدام به عرضه گسترده آن در بین میوه فروشی ها و خریداران می کنند.سیب زمینی مرغوب از طریق وب سایت های اینترنتی فعال در زمینه عرضه این محصول نیز در اختیار خریداران قرار می گیرد، خریداران پس از ثبت سفارش می توانند از طریق باربری ها کالا را تحویل بگیرند.