سفارش انواع سیب زمینی تازه مرغوب

سیب زمینی حدود ۸ هزار سال پیش برای بار اول کشف و در این مناطق خشک و خنک کشت شد.

نخستین جایی که در ایران سیب زمینی کاشته شد، روستای پشند در استان البرز بوده‌است. به همین دلیل همچنان سیب زمینی پشندی در ایران معروف است.

یش از 400 نوع سیب‌زمینی با طعم، اندازه، رنگ و استفاده‌های متفاوت در جهان وجود دارد. سیب زمینی ها بر اساس طعم، اندازه، شکل، رنگ و میزان محتوای نشاسته ای به انواع گوناگونی تقسیم بندی میشوند. پوست سیب زمینی به رنگهای زرد، قهوه ای، صورتی، قرمز و ارغوانی (آبی) موجود میباشد. خود سیب زمینی نیز یا سفید است و یا همرنگ پوست خود.

چند نمونه از سیب زمینی ها:سیب زمینی پوست قهوه ای،سیب زمینی طلایی،سیب زمینی شیرین،سیب زمینی قرمز،سیب زمینی انگشتی یا استانبولی

فصل برداشت سیب زمینی تازه مرغوب استانبولی در مناطق گرم، قبل از گرم شدن هوا و در مناطق سرد، قبل از سرد شدن هوا می باشد. سیب زمینی استانبولی راهیچ گاه در مجاورت رطوبت قرار ندهید چون به سرعت فاسد می شود.

دونوع اصلی سیب زمینی مومی و آردی نام دارند

سفارش انواع سیب زمینی تازه مرغوب

خواص سیب زمینی برای چاقی صورت

خواص سیب زمینی برای چاقی صورت با سیب زمینی، صورت را پرتر و زیباتر کنید . متخصصان پوست مصرف آب سیب زمینی را براي پرشدن صورت موثر می دانند.

سیب زمینی بعنوان یک عامل ضدپیری بسیار مؤثر شناخته شده است و نقش بسیار موثری در کاهش چین و چروک پوست دارد. استفاده از آب سیب زمینی سبب درخشش بیش تر و نرمي پوست می شود. از بین رفتن چروک صورت باعث ميشود تا بافت پوست پر شده و صورت چاق بنظر برسد و از این رو چاقی صورت با سیب زمینی امکان پذیر خواهد شد.

یک روش ديگر استفاده از سیب زمینی براي چاقی صورت استفاده از آن بصورت ماسک می باشد. ماسک سیب زمینی خواص فوق العاده ای براي پوست دارد. مصرف سیب زمینی بصورت موضعی بر روی پوست صورت، سبب روشن شدن پوست، از بین رفتن لکه های پوستی، کاهش چروک های پوستی و چاقی آن می شود.

براي چاقی صورت با ماسک سیب زمینی شما میتوانید هنگام استفاده از آب سیب زمینی براي چاقی صورت قدری از آنرا به صورت خویش بمالید. یا روزانه یک سیب زمینی کوچک را رنده نموده با قدری عسل ترکیب کنید و به صورت خویش بزنید. استفاده از این شیوه در چاقی صورت مؤثر است.

حداقل براي یک ماه، روزانه یک عدد سیب زمینی آب پز بخورید. درصورتی که سیب زمینی آب پز دوست ندارید میتوانید یک بشقاب سیب زمینی سرخ نموده جایگزین آن کنید.

فواید سیب زمینی چیست ؟

فواید سیب زمینی چیست ؟ سیب زمینی غنی از بتاکاروتن ( پیش ساز ویتامین A ) است که وقتی پخته می شود به آسانی جذب می شود.

سیب زمینی تقویت کننده قلب، محکم کننده لثه، مسکن درد و زخم معده است.

سیب زمینی پخته شده یا کباب شده با پوست، بیشترین مقدار ویتامین ها را داراست.پس بهتر است بزرگسالان و افراد مسن حداقل هفته ای یک بار سیب زمینی را جایگزین دیگر مواد نشاسته ای کنند.

سیب زمینی علاوه بر ویتامینC حاوی مواد مفید دیگری مثل پتاسیم ، فسفر ، آهن و منیزیم است.

اگر خورشت یا آش شما کمی شور شد، تکه های سیب زمینی را در آن بریزید تا نمک اضافی را به خود جذب کند. – پوره خام آن با شیر ماسک خوبی برای پوست شماست. – اگر پوست سیب زمینی را در کتری جرم گرفته بجوشانید قشر آهکی را بر طرف می کند.

مرکز فروش سیب زمینی تازه مرغوب

مرکز فروش سیب زمینی تازه مرغوب یکی از بهترین سیب زمینی تازه در کشور توسط شهر همدان عرضه می شود.

از آنجا که دیگر مناطق کشور از کیفیت سیب زمینی همدان راضی هستند، متقاضی آن بوده و آن را خریداری می کنند. لذا می توان گفت بازار خرید و فروش سیب زمینی مرغوب همدان در داخل کشور بسیار داغ است.

طبیعتا کیفیت بسیار خوب سیب زمینی همدان را می توان یکی از مهمترین عواملی دانست که سبب فروش سیب زمینی عمده در بازارهای مختلف گردیده است. تا جایی که می توان در بازار شهرهای بزرگ نیز این محصول را دید.

مشتریانی که به مقدار زیادی از این سیب زمینی ها احتیاج دارند می توانند این محصولات را در بالاترین کیفیت و با قیمت بسیار مناسب تری از طریق سایت های فروش خریداری کنند و به این صورت تا حدود زیادی هزینه های خرید خود را کاهش دهند.