خرید عمده سیب زمینی لوکس

سیب زمینی نوعی محصول گیاهی است که حاوی نشاسته می باشد. این نوع گیاه از پر مصرف ترین محصول برای مردم می باشد. اگر به طور کامل نگاه کنیم، چهارمین محصول بعد از گندم ، ذرت و برنج می باشد که کاشت می شود. سیب زمینی از انواع مختلفی برخوردار است از جمله: سیب زمینی لوکس ، سیب زمین درجه ۱ ، درجه ۲ و درجه ۳. درجه سه به ریز و کوچکی آن ها گفته می شود که هر کدام در تهیه انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید عمده سیب زمینی لوکس

درمان اسهال با مصرف سیب زمینی

درمان اسهال با مصرف سیب زمینی همان طور که گفته شد سیب زمینی جلی درجه1 از فواید بسیاری برخوردار است. سیب زمینی جلی یکی از بهترین ، با مرغوب ترین ، با کیفیت ترین و … آنها است که از بهترین نژاد این محصول می باشد، اندازه آن ها بزرگ بوده و در تمام کشور ها شناخته شده است، اکثر کشور ها تقاضای فراوانی از این محصول را دارند در مقابل آن عرضه کنندگان این محصول نیز از سود آوری فوق العاده ای برخوردارند. نکات مهمی که مورد توجه بسیاری از کشاورزان قرار گرفته است عبارت است از:

۱. مقاومت بالا در برابر انواع آفات و بیماری ها

۲. قابلیت انبار داری برای مدت طولانی

۳. تقاضا کنندگان بالا و …

برای درمان اسهال و پیشگیری از یبوست تاثیر فراوانی دارد. ویتامین ث موجود در این گیاه باعث می شود تا بدن به صورت کامل سم زدایی انجام دهد، همچنین برای پاک سازی روده مفید است، البته پاکسازی در صورتی انجام می شود که سیب زمینی به طور کامل سالم باشد. مثلا در بعضی مواقع مشاهده شده است که قسمتی از سیب زمینی تغییر رنگ پیدا کرده است، به رنگ سبز یا بنفش. در این صورت نباید مصرف شود زیرا باعث مشکل در قسمت هایی از بدن می شود که عبارت است از:

۱. سیستم گوارشی خون وتنفس

۲. گرفتگی عضلات ماهیچه ای

۳. اسهال

۴. التهاب در بدن

۵. حساسیت پوستی

۶. حساسیت معده

۷. و …

گفته شد سیب زمینی جلی درشت درجه ۱ برای درمان اسهال تاثیر دارد. چرا؟ به دلیل داشتن کالری و کربوهیدرات می تواند ریکاوری بدن را به صورت دقیق انجام دهد.

خواص باورنکردنی سیب زمینی لوکس

خواص باورنکردنی سیب زمینی لوکس طبق گفته های فوق، می توان به این نکات مهم اشاره کرد. هر چقدر از خواص و فواید این محصول گفته شود باز کم است زیرا سرشار از ویتامین ب۶ و ث می باشد که برای صحت و سلامتی بدن تاثیر شگفت انگیزی دارد. از سایر فواید سیب زمین لوکس به موارد زیر اشاره شده است که عبارت است از:

۱. حاوی فیبر

۲. حاوی پتاسیم

۳. کاهش فشار خون

۴. جلوگیری از بیماری قلب

۵. درمان التهاب

۶. جلوگیری از انواع سرطان ها

۷.جلوگیری از بیماری روماتیسم

طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است پوست سیب زمینی درجه ۱ از پتاسیم بسیار زیادی برخوردار است در واقع می توان گفت یک سیب زمینی متوسط پخته شده تقریبا حاوی ۵۳۸ میلی گرم پتاسیم می باشد که هر چقدر پتاسیم در بدن بیشتر باشد آب بیشتری در کلیه ها و خون وجود دارد، این کار باعث کم شدن فشار خون می شود.

امروزه تعداد زیادی از افراد از سنگ کلیه رنج می برند که سیب زمینی به دلیل داشتن پتاسیم، ادرار آور است می توانند مصرف کنند البته لازم به ذکر است که سیب زمینی آب پز یا بخار پز این کار را انجام می دهد. همان طور که در بالا گفته شد سیب زمینی از خواص بسیاری برخوردار است اما این محصول باید به صورت آب پز یا بخار پز مصرف شود زیرا اگر سرخ کرده مصرف شود یک نوع مواد شیمیایی تولید می کند به نام آکریلامید که باعث انواع مختلف سرطان ها می شود.

سیب زمینی مفید برای التهاب مفاصل

سیب زمینی مفید برای التهاب مفاصل طبق تحقیقات هر سیب زمینی نام مخصوص خود را دارند، سیب زمینی آگریا درجه1 یکی از شناخته ترین آنها است و به دلیل یک رقم بودن اندازه آن ها کشاورزان تمایل فراوانی برای کاشت این نوع گیاه دارند. برای کاشت این محصول باید اطلاعات کافی دریافت کرد زیرا انواع مختلف سیب زمینی وجود دارد. اکثر مردم حداقل در دو وعده غذایی خود از این محصول استفاده می کنند و با سیب زمینی می توان غذاهای متفاوتی درست کرد از جمله:

۱. کوکوی سیب زمینی

۲.خورشت قیمه

۳. خورشت گوشت

۴. به عنوان ته دیگ

۵. انواع آبگوشت

۶. انواع آش

۷. و …

همان طور که گفته شد سیب زمینی خاصیت ضد التهابی بسیاری دارد، فرقی نمی کند التهاب چه داخلی باشد چه خارجی.برای تمام التهاب های بدن تاثیر گذار است. بسیاری از افراد برای بیماری میگرن از این گیاه استفاده می کنند، طریقه مصرف برای تسکین انواع درد ها طبق گفته های پزشکان طب سنتی این گونه می باشد، سیب زمینی خام را به طورت حلقه ای برش داده و به محل درد یا التهاب گذاشته شود که این روش تاثیر فوق العاده ای دارد، کسانی که از این روش استفاده کرده اند بسیار راضی می باشند.

مرکز سفارش سیب زمینی لوکس

مرکز سفارش سیب زمینی لوکس همان طور که گفته شد، کاشت این گیاه در مناطقی صورت می گیرد که از آب فراوانی برخوردار باشد تا به رشد کافی دست یابد، البته در تمام مناطق کشور ایران کاشت این گیاه امکان پذیر است. مثلا در سیستان و بلوچستان بیشترین کاشت صورت می‌ گیرد. کارخانه های چیپس یکی از پر فروش ترین کارخانه ها می باشد که به سیب زمینی بسیار زیادی نیاز دارند سفارش این گیاه برای چنین شرکت هایی مهم و ضروری است. افرادی که شغل دائمی آن ها کشت سیب زمینی است با چنین شرکت هایی قرارداد می بندند تا هنگام برداشت محصول به آن ها داده شود.

در هر کشوری افرادی وجود دارد که به کار تجارت مشغول می باشد که اسم آنها تجار است که تمام واردات و صادرات کشور را انجام می دهند کشور ایران هم به دلیل مساعد بودن آب و هوا، محصولات کشاورزی بسیاری کاشت می شود. به همین دلیل تقاضا از سایر کشور ها فراوان است تجار هایی که به خرید و فروش سیب زمینی مشغول هستند از درآمد زایی شگفت انگیزی بر خوردارند. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است به درگاه های اینترنتی و سایت های خرید و فروش مراجعه کرد تا بتوان شماره تماس از مرکز سفارش سیب زمینی های لوکس را تهیه کرد و با مسئول فروش آن ها تماس حاصل نمود تا بتوان اطلاعات لازم را درباره با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین محصول را با بسته بندی مرتب و منظم گسب نمود، بعد از کسب اطلاعات کافی می توان سفارش خود را طبق خواسته خود ثبت نمود.