خرید ارزان سیب زمینی درشت

سیب زمینی درشت از پرطرفدارترین و بهترین نوع سیب‌زمینی می‌باشد که فروش این محصول در بازار رونق بسیار زیادی گرفته است، ما به عنوان بزرگترین مرکز تولید کننده کیفیت انواع سیب زمینی را مدنظر کار خود قرار دادیم و این محصولات را در سایز ریز و همچنین سایز درشت ارائه می‌دهیم، بیشتر کشورهای همسایه تمایل به خرید سیب‌زمینی آگریا سایز درشت دارند که در فرآیند پخت سیب زمینی خلالی سرخ شده اهمیت زیادی دارد ،صادرات انواع سیب زمینی به صورت مستقیم میباشد که باعث شده است تمامی کشورها بتواند از مرکز توزیع سیب زمینی بهترین نوع این محصول را با قیمتی مناسب تهیه نمایند، با ما همراه باشید تا با خواص و ویژگی های سیب زمینی بیشتر آشنا بشوید

خرید ارزان سیب زمینی درشت

سیب زمینی سرشار از ویتامین سی

سیب زمینی سرشار از ویتامین سی ارزش غذایی سیب زمینی شامل گزینه های زیر می شوند: ویتامین های گروه B و ویتامین C ویتامین A و فسفر کلسیم و آهن فیبر و پتاسیم آهن و کربوهیدرات وجود ترکیبات بالا باعث شده سیب زمینی خاصیت های درمانی و دارویی فراوانی پیدا کند به عنوان نمونه به سلامت مغز کمک می کند و اسید آلفا لیپویک موجود در آن باعث بهبود حافظه می شود و به درمان آلزایمر کمک می کند.

علاوه بر این به درمان افسردگی هم کمک می نماید از آسیب های سلولی به ویژه در مغز جلوگیری می کند و ویتامین ث موجود در آن هم باعث شده نقش مهمی روی سلامت مغز ایفا کند فیبر موجود در سیب زمینی باعث کاهش کلسترول بد خون شده است دارای فیبر، ویتامین ث، پتاسیم و ویتامین ب 6 می باشد که همه این ها روی سلامتی قلب تاثیر گذار هستند.

سیب زمینی می تواند خطر ابتلا به سرطان ها را کاهش دهد و برای این که بتوانید از این خاصیت مهم سیب زمینی بهره مند شوید باید آن را به صورت آب پز یا پخته مصرف نمایید و به هیچ عنوان آن را سرخ کرده میل نکنید به سلامت استخوان ها کمک فراوانی می نماید زیرا منبع منیزیوم و پتاسیم می باشد مصرف سیب زمینی ارغوانی و زرد می تواند به کاهش تورم مفاصل کمک کند چون خاصیت ضد التهابی دارد و از آسیب های التهابی بدن جلوگیری می کند برای تقویت سیستم ایمنی بدن می تواند مفید واقع شود.

برای این که بتوانید وزن خود را کاهش دهید می توانید سیب زمینی میل کنید چون باعث می شود شما به مدت طولانی احساس سیری کنید به دلیل این که پتاسیم دارد به بهبود خواب کمک فراوانی می نماید مصرف آب سیب زمینی می تواند علائم قبل از قاعدگی را کاهش دهد از عود سنگ کلیه جلوگیری می کند زیرا منبع زیادی از منیزیوم می باشد.

برای از بین بردن پف و سیاهی دور چشم می توانید سیب زمینی خام را پوست کنده و برش دهید و داخل پارچه ای تمیز و نازک بگذارید و زیر پوست چشم خود قرار دهید به رفع چین و چروک صورت کمک می کند برای این منظور می توانید خمیر سیب زمینی را روی پوست خود بگذارید و همین ها باعث شده اند خرید سیب زمینی آگریا ریز و سیب زمینی آگریا تازه رونق فراوانی پیدا کند.

ویتامین c به همراه ویتامین b۶ و فولات در این محصول فراوان هستند و همان طور که گفته شده پتاسیم ماده معدنی فراوان موجود در این محصول است؛ البته ترکیبات مختلف دیگری نیز در سی زمینی وجود دارند که از جمله آنها می‌توان به اسید کلروژنیک اشاره کرد که پلی فنول است و لوتئین نیز نوعی کاروتنوئید است که اغلب در گوشت سیب زمینی آگریا وجود دارد و برای سلامت چشم مفید می باشد.

بهبود عملکرد قلب با سیب زمینی

بهبود عملکرد قلب با سیب زمینی سیب زمینی جلی صادراتی یکی از محصولات کشاورزی پر خاصیت و پر مصرف است که در اکثر جوامع تولید و مصرف می شود. سیب زمینی یک ماده غذایی پر انرژی دارای ویتامین های زیادی با ارزش تغذیه ای بالا که در پخت انواع غذاها استفاده می شود و به روشهایی مختلفی پخت می شود. سیب زمینی آگریا منبعی غنی از انواع پروتئین ها ویتامین‌ها اسید آمینه ها فیبر و کالری می باشد که انرژی و مواد مغذی مورد نیاز بدن کودک جهت متابولیسم را تامین می‌کند.

سیب زمینی آگریا مرغوب سبب رشد بهتر و بیشتر و تقویت استخوانها و عضله های کودک می شود. ح افظه را تقویت می‌کند و از ابتلا به آلزایمر افسردگی پیشگیری می‌کند. سیب زمینی کلسترول ندارد اما حاوی مقادیر بالای ویتامین B6, سدیم و پتاسیم می باشد که به عملکرد بهتر سیستم قلب و عروق کمک می‌کند و از انسداد شریان ها و عارضه های قلبی پیشگیری می کند.

وجود آنتی اکسیدان ها در سیب زمینی سبب ایجاد اختلال در زنجیره فعالیت رادیکال های آزاد شده و از بروز و پیشروی سلول های سرطانی جلوگیری می کند. وجود مقادیر بالای آلفا کارتون بتاکاروتن در سیب زمینی سبب رشد، ترمیم اندام و اعضای بدن کودک می شود و همچنین وجود مقادیر بالای ویتامین آ در سیب زمینی سبب تقویت بینایی چشم کودکان میشود.

سیب زمینی منبع غنی ازآهن

سیب زمینی منبع غنی ازآهن کم خونی یکی از شایع ترین بیماری ها است که زمینه ساز بسیاری از بیماری ها می تواند باشد. به همین دلیل بدن ما نیاز به دریافت روزانه آهن دارد که این آهن مورد نیاز بدن از طریق غذا و میوه به بدن می رسد. سیب زمینی یکی از مواد غذایی غنی از آهن می باشد که گنجاندن آن به برنامه غذایی بسیار ضروری می باشد. به طور خاص، یک سیب زمینی بزرگ و پوست کنده (10.5 اونس یا 295 گرم) 3.2 میلی گرم آهن را فراهم می کند که 18 درصد از RDI را تشکیل می دهد. سیب زمینی شیرین حاوی اندکی کمتر است – حدود 2.1 میلی گرم برای همان مقدار، یا 12٪ از RDI ( 40 ، 41 ). سیب زمینی همچنین منبع عالی فیبر است. علاوه بر این، یک وعده می تواند تا 46 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C، B6 و پتاسیم را پوشش دهد.

مرجع پخش سیب زمینی درشت

مرجع پخش سیب زمینی درشت برای خرید سیب زمینی آگریا درجه یک می توانید با پخش کننده این محصول تماس بگیرید و از مشخصات آن به طور دقیق مطلع شوید مثلاً قیمت روز آن را بپرسید و یا از زمان برداشت محصول اطلاعات بیشتری را کسب کنید همچنین نحوه سفارش آن را جویا شوید و اینکه محصول سفارش داده شده چه زمانی به دست شما خواهد رسید. پخش کننده این سیب زمینی بهترین این محصول را می تواند با قیمت عمده سیب زمینی بسیار مناسب به شما ارائه کند و شما نیز در این پخش سیب زمینی آگریا فله ای قادر خواهید بود از تجارت آن سود مناسبی به دست آورید.