خرید انواع سیب زمینی مرغوب

حدود 4000 نوع سیب زمینی در جهان وجود دارد که برای مصارف مختلف آشپزی و کشاورزی استفاده می شود. سیب زمینی چهارمین محصول پر کاربرد در زندگی بشر بعد از گندم، برنج، ذرت می باشد. سیب زمینی مرغوب یکی از اقلامی است که حتما در سبد خرید افراد حضور دارد. چراکه علاوه بر داشتن مواد مغذی که مورد نیاز بدن انسان ها می باشد، با استفاده از آن می توان انواع غذاها را پخت و تنوع غذایی را با آن تجربه کرد.

خرید انواع سیب زمینی مرغوب

خواص سیب زمینی برای سلامت روده ها

خواص سیب زمینی برای سلامت روده ها دانشمندان آمریکایی طی تحقیقات که در زمینه قدمت سیب زمینی به عمل آورده اند دریافته اند که سیب زمینی بیش از 7000 سال پیش در پرو کشت شده است و اینکه چگونه به ایران رسیده است باید گفت که فتحعلی شاه قاچار بذر سیب زمینی را به ایران آورد و نخستین بار در زمین های استان البرز در روستایی به نام پشند کاشته شد. دلیل معروفیت سیب زمینی پشند همین است که قدمت طولانی دارد.

کشور چین یکی از پرجمعیت ترین کشور های جهان است و به همین دلیل بزرگترین تولیدکنند سیب زمینی اعلا در جهان است بعد از آن هند، روسیه، اوکراین، ایالات متحده در کشت این محصول اساسی رکورد دار هستند.

زمین مناسب کشت سیب زمینی باید منطقه ای باشد که دارای زمستان های سرد و تابستان های گرم باشد دلیل مطلوب بودن این زمین این است که در زمستان سردی هوا باعث کشته شدن آفت ها می شود و آفتاب طولانی مدت تابستان به رشد جوانه ها کمک می کند. پرورش سیب زمینی باید در محیط عاری از هرگونه بیماری باشد. سیب زمینی تازه مواد مغذی فراوانی دارد از جمله نشاسته، پروتئین، ویتامین ب6 و ویتامین سی و همچنین مواد معدنی. همانطور که می دانید سیب زمینی را به صورت خام نمی توان مصرف کرد چراکه در این صورت نشاسته آن غیر قابل هضم برای انسان می باشد.

از خواص درمانی سیب زمینی می توان به کاربرد آن در سلامت بودن روده ها اشاره کرد، در سیب زمینی فیبر فراوانی وجود دارد که این باعث می شود حرکات روده ها به خوبی انجام شود و از سرطان روده پیشگیری به عمل آورد. بتاکاروتن سیب زمینی یک آنتی اکسیدان قوی می باشد که در سیستم ایمنی بدن نقش اساسی دارد.

رفع سلول های مرده پوست با سیب زمینی

رفع سلول های مرده پوست با سیب زمینی برای داشتن زیبایی نیز باید به سراغ سیب زمینی رفت یکی از کاربرد های آن رفع چین و چروک پوست است. اگر نقاط تیره در پوست خود دارید و انواع داروهای شیمیایی را برای رفع آن استفاده کرده اید این بار به شما توصیه می کنم که از سیب زمینی به این طریق که بعد از پوست کندن آن را در مخلوط کن ریخته و پس از له شدن آنها را روی صورت خود به مدت 10 دقیقه قرار داده و پوست را ماساژ دهید، سپس صورت را شسته و از نتیجه مطلوب آن لذت ببرید.

اگر میخواهید از پاک کننده طبیعی برای صورت خود استفاده کنید از ترکیب پوره خیار و سیب زمینی به همراه یک قاشق جوش شیرین و مقداری آب غافل نشوید.

آسان ترین راه برای ازبین بردن سلول های مرده پوست این است که سیب زمینی را رنده کنید و سپس روی پوست خود بگذارید و در نهایت بعد از 10دقیقه شسته شود.

ورقه های نازک سیب زمینی اگر در روی پوست آفتاب سوخته گذاشته شود باعث بهبود سریع پوست آسیب دیده میشود.

فروش انواع سیب زمینی مرغوب

فروش انواع سیب زمینی مرغوب تابستان فصل فروش سیب زمینی است .وقتی که سیب زمینی به مرحله برداشت می رسد تولید کنندگان با جمع آوری سیب زمینی ها از دل خاک، آن ها را روانه بازار های داخل و خارج از کشور می کنند. ایران یکی از کشور هایی است که کشت سیب زمینی در آن به صورت انبوه انجام می شود که این امر می تواند نیاز داخل کشور و همچنین صادرات این محصول را به دنبال داشته باشد. به طور مثال کشور همسایه ما، عراق یکی از مشتری های ثابت این محصول می باشد.

  • تبلیغات: 
    1. خیار خاردار بوته ای گلخانه ای درختی
    2. تجارت اینترنتی هویج شیرین
    3. صادرات میوه جنگلی فیسالیس به عراق
    4. لیمو ترش خارکل صادراتی