تولید کنندگان سیب زمینی درشت مرغوب

تولید کنندگان سیب زمینی درشت مرغوب با هدف زیر کشت بردن مزارع ایران و ایجاد کشاورزی صنعتی و مکانیزه اقدام به تولید سیب زمینی اصلاح شده و مرغوب می نمایند تا از طرفی به اشتغال زایی کمک کرده باشند و از طرفی سبد غذایی ایرانیان از سیب زمینی مرغوب و مناسب خالی نباشد، این تولید کنندگان با انجام مطالعات زمین شناسی و گیاه شناسی اقدام به رفع آفات خاک نموده و با تهیه بهترین سیب زمینی قابل کشت، بهترین محصول را کاشت، داشت و برداشت می کنند و با عرضه آن در داخل و صادرات این محصول پر مصرف در اشتغال زایی و رونق در آمد کشاورزی قدمی مفید برداشته اند.

تولید کنندگان سیب زمینی درشت مرغوب

چندخاصیت سیب زمینی برای سلامتی بدن

چندخاصیت سیب زمینی برای سلامتی بدن

سیب زمینی یک محصول و وعده غذایی پر کار برد و ارزان قیمت است که در تمام سفره های ایرانیان با شیوه های پخت مختلف دیده می شود، این غذای دوست داشتنی سرشار از ویتامین هاست و مقدار زیادی کربوهیدرات است که در بدن سازی ورزشکاران مورد سفارش برای تغذیه می باشد.

سیب زمینی حاوی مقدار زیادی پتاسیم است که در کنترل فشار خون موثر است، مصرف این محصول به صورت آب پز برای بیماران فشار خون، قلبی و عروقی سفارش شده است،در بیماران قلبی هم به عنوان کاهش دهنده چربی خون در برنامه غذایی بیماران گنجانده شده است.

این محصول پر از فیبر در ابتلا به سرطان هم مفید است به شرطی که با روغن سوخته سرخ نشده و مانده نباشد، هنگام خرید سیب زمینی باید دقت شود تا به سبز رنگ نبوده و یک دست و صاف و کرم زدگی نداشته باشد، در کنترل وزن هم مفید و موثر می باشد، به طوری که مصرف اندازه آن باعث کاهش وزن می شود، هم چنین فیبر فراوان آن باعث جذب مواد غذایی دیگر می شود، این ماده سرشار از ویتامین A می باشد که در ترمیم و زیبایی پوست موثر است.

املاح موجود درسیب زمینی

املاح موجود درسیب زمینی سیب زمینی گیاهی یک ساله است که سرشار از فیبر، ویتامین c است که باعث جذب آهن موجود در مواد غذایی می شود، علاوه بر آن حاوی مقدار زیادی نشاسته است که برای کودکان بسیار توصیه شده است، این گیاه پر ویتامین باعث جذب مواد مغذی شده و به انسان شادابی می دهد.

از طرفی سیب زمینی دارای B6 است که مصرف متعادل آن باعث جلوگیری از ابتلا به سرطان می شود، نوع کم روغن آن برای بیماران خاص مورد استفاده قرار می گیرد، نوع کبابی آن با پوست هم حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات است که برای بدن سازان سفارش شده و همراه سفیده تخم مرغ به عنوان وعده کامل مورد استفاده قرار می گیرد.

این گیاه خوشمزه دارای فیبر کافی می باشد که وجود فیبر در غذا باعث جذب مواد مغذی دیگر غذاها شده و آهن موجود در تمام محصولات غذایی را به طرز چشم گیری جذب می کند.

سیب زمینی درشت اعلا با توجه به دارا بودن ویتامین ها نباید مدت زمان زیادی در انبار بماند، زیرا جوانه زدن یا بد بو شدن باعث از دست دادن مواد اولیه این گیاه می شود، از طرفی دمای آن نباید خیلی سرد و یا گرم باشد، زیرا در دو حالت خراب خواهد شد.

شرکت فروش سیب زمینی درشت مرغوب

شرکت فروش سیب زمینی درشت مرغوب شرکت فروش سیب زمینی با توجه به کشت مکانیزه و صنعتی دارای مقدار زیادی سیب زمینی است که باید در شرایط خوب نگه داری شده و قبل از فصل سرما به فروش برسد، به همین منظور در تلاش برای جذب بازار داخلی و خارجی بوده و اقدام به صادرات این محصول به کشورهایی مانند عراق می نمایند.

این شرکتها با هدف اشتغال زایی، رونق کشاورزی و افزایش درآمد اقدام به کاشت و داشت و برداشت نموده تا میزان زیادی از سهم بازار داخلی و خارجی را از آن خویش ساخته و سود فراوان ببرند که در مجموع به رونق بازار کمک کرده و تعداد زیادی از مهندسان فارغ التحصیل در رشته کشاورزی را جذب کنند.