تولید کنندگان سیب زمینی ارگانیک درجه یک

بهترین سیب زمینی ارگانیک با قیمت مناسب و اندازه ای متوسط توسط تولیدکنندگان این محصول تولید و در اختیار مشتریان آن در سراسر کشور قرار می‌گیرد و خریداران می‌توانند برای تهیه این سیب زمینی درجه یک با این تولیدکنندگان به طور مستقیم ارتباط برقرار کنند و اطلاعات بیشتری را در مورد این سیب زمینی و قیمت روز آن کسب کنند و به این ترتیب از این سیب زمینی ارگانیک درجه یک برای تجارت این محصول به کشورهای دیگر نیز استفاده نمایند.

تولید کنندگان سیب زمینی ارگانیک درجه یک

معرفی انواع سیب زمینی ارگانیک

معرفی انواع سیب زمینی ارگانیک انواع بسیار مختلفی از سیب زمینی ارگانیک وجود دارد که در واقع هر یک از رقم های سیب زمینی که در شرایط مناسب و بدون استفاده از کودهای شیمیایی و سموم نباتی پرورش یافته باشند ارگانیک محسوب می‌شوند و از ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی برخوردار است.

انواع مختلف این سیب زمینی ها می توانند رنگ‌های متفاوتی داشته باشند به طوری که برخی از آنها قرمز، برخی قهوه‌ای یا سفید و برخی قرمز می باشند و دسته بندی آنها بر اساس رنگ، شکل و اندازه صورت می‌گیرد و محتوای نشاسته نیز می تواند در تقسیم بندی این محصولات تأثیرگذار باشد به طوری که حدود ۴۰۰ نوع سیب زمینی وجود دارد که دارای تفاوت هستند اما تنها چند رقم تنها در کشور ما پرورش داده می شود و بازار مصرف بهتری دارند که از جمله آنها می‌توان به سیب زمینی قهوه ای و سیب‌زمینی طلایی ارگانیک اشاره کرد.

انواع مختلف این سیب زمینی ها در شرایط ایده‌آل کشاورزی پرورش داده شوند و طی دوران پرورش به جای استفاده از کودهای شیمیایی از کودهای طبیعی در تولید آنها استفاده کرده‌اند همچنین اگر در این محصولات به جای استفاده از سموم شیمیایی از روش‌های بیولوژیک برای درمان بیماری‌ها استفاده شود آنچه که به دست می آید انواع مختلفی از سیب زمینی ارگانیک هستند که برای سلامتی می توانند بسیار مفید و عالی باشند.

بررسی ارزش غذایی سیب زمینی

بررسی ارزش غذایی سیب زمینی ارزش غذایی سیب زمینی می تواند بسیار متفاوت باشد و به این معنی که این محصول بیشتر به خاطر نشاسته موجود در آن شناخته می‌شود و میزان این نشاسته بر سطح کالری و انرژی این محصول و تاثیرگذار خواهد بود و میزان کالری این محصول نسبتا قابل توجه است اما از نظر میزان پروتئین و چربی فوق العاده فقیر است به همین دلیل است که سیب زمینی محصولی تعیین کننده انرژی مورد نیاز بدن است و از آن برای تامین برخی مواد مغذی استفاده نمی شود.

این محصول از نظر ویتامین ها فوق العاده فقیر است و تنها مقدار محدودی ویتامین C را دارد اما چند نوع از ویتامین‌های گروه B را در خود دارا است که از جمله آنها می‌توان به ریبوفلاوین، نیاسین، کولین، اسید پانتوتنیک، ویتامین B6، فولات و ویتامین B12 اشاره کرد همچنین از نظر مواد معدنی نیز تا اندازه ای غنی است و کلسیم، آهن، منیزیم، سدیم و روی را به مقدار کم و بیش زیاد دارد.

بنابر آنچه گفته شد سیب زمینی از محصولاتی است که به خاطر وجود کربوهیدرات بیشتر مصرف می شود و از نظر میزان قند و چربی نیز فقیر است و از این بابت مصرف آن در حد نرمال ضرری برای افراد دیابتی ندارد.

شرکت فروش سیب زمینی ارگانیک اعلا

شرکت فروش سیب زمینی ارگانیک اعلا سیب زمینی ارگانیک اعلا توسط شرکت فروش این محصول در انواع مختلف آن به خصوص رنگ قهوه ای که خود دارای رقم های گوناگونی است عرضه می‌شود و خریداران می‌توانند این سیب زمینی را صرفاً به خاطر کیفیت بالا و ارگانیک بودن برای صادرات مورد استفاده قرار دهند.

فروش داخلی این محصول نیز به خاطر داشتن این خصوصیت می‌تواند بازار فروش خوبی داشته باشد و خریداران می‌توانند در ارتباط مستقیم با این شرکت فروش نسبت به سفارش آن برای خود و به مقدار اقدام کنند و به این ترتیب این سیب زمینی را در بسته بندی های مخصوصی که برای آن در نظر گرفته شده است به دست آورند و این بسته بندی این سیب زمینی در فروش سیب زمینی می‌تواند موثر باشد و در دو نوع کارتنی و کیسه‌ای ارائه می گردد.

خرید از این شرکت فروش به دلیل کیفیت اعلا سیب زمینی می تواند برای صادرات این محصول نیز بسیار مناسب باشد زیرا نرخ عرضه توسط آن پایین است.