تولید انواع سیب زمینی گلخانه ای درجه1

تولید انواع سیب زمینی گلخانه ای درجه1 به منظور زیر کشت بردن زمین های بایر و افزایش سطح تولید سیب زمینی در سطح کشور انجام می شود تا ازین طریق چند کار مهم رخ داده باشد، قیمت سیب زمینی افزایش نیابد، رونق اقتصادی و کشاورزی رخ داده و نیروهای بی کار زیادی جذب کار در گلخانه ها شوند، از طرفی تولید این وعده غذایی کامل کمک می کند تا خانواده هایی که بضاعت مالی چندانی ندارند، بتوانند ازین محصول استفاده کنند‌ و سود سرشاری نصیب تولید کنندگان شود، هم چنین تولید کنندگان بتوانند بازار های خارجی را حفظ کرده و صادرات هم داشته باشند.

تولید انواع سیب زمینی گلخانه ای درجه1

سیب زمینی برای از بین بردن لکه های سیاه

سیب زمینی برای از بین بردن لکه های سیاه

لکه های سیاه صورت که پس از تابش نور خورشید بیشتر شده و زیبایی پوست صورت را تهدید می کند، به علت افزایش رنک دانه یا ملانین پوست اتفاق می افتد، این لکه ها پس از اینکه ملانین بدن به صورت یک نواخت ترشح نشوند، به وجود می آید که یکی از درمان ها مصرف سیب زمینی است،

سیب زمینی دارای نشاسته است که باعث سفیدی ملایم پوست می شود، از طرفی وجود ویتامین های A,B,C که از ویتامین های مورد نیاز برای پوست است که در سیب زمینی به وفور دیده می شود.از طرفی سیب زمینی باعث جوان سازی پوست شده و از پیری پوست جلوگیری می کند.

از طرفی نوعی ماسک با آرد برنج و ماست موجب کم شدن رنگ، رنگ دانه ها شده و به عادی شدن پوست صورت هم کمک می کند، گاهی گذاشتن سیب زمینی رنده شده با کمی آب لیمو برای صورت مفید است.

مزایای استفاده از سیب زمینی گلخانه ای درجه1

مزایای استفاده از سیب زمینی گلخانه ای درجه1

سیب زمینی گلخانه ای مرغوب دارای مزایای زیادی است،این نوع سیب زمینی تمام یک دست بوده و رنگ زرد و مناسبی دارد، لک و آفت ندارد، کرم زدگی ندارد، داخل آن زرد و کهربایی است،هنگام سرخ شدن رنگ مطلوبی دارد، پوستش با یک اسکاچ ساده کنده می شود .

این سیب زمینی در فصولی که سیب زمینی عادی در بازار موجود نیست، به داد سفره مردم رسیده و تمام ویتامین ها، آنتی اکسیدانها، را دارد، ضد افسردگی است و باعث چاقی صورت می شود، حالت آب پز آن با سفیده تخم مرغ برای ورزشکاران و بدن سازان توصیه می شود.

سیب زمینی به دلیل داشتن نشاسته برای کودکانی که تازه از شیر گرفته می شوند، توصیه شده و اکثر کودکان به راحتی آن را می خورند، از جمله در دوره سیب زمینی، سرخ شده و همراه با نون ساندویچ با اشتیاق مصرف می کنند.

سیب زمینی آنتی اکسیدان است و مصرف به اندازه ی آن ضد سرطان است و حاوی مقدار زیادی فیبر که باعث جذب آهن مواد غذایی در روده می شود.ضد افسردگی بوده و در انواع کتلت ها و کوکو، همراه با خیار شور بسیار خوشمزه است.

پخش سیب زمینی گلخانه ای درجه1

پخش سیب زمینی گلخانه ای درجه1

سیب زمینی یک گیاه یک ساله است که هر سال با زیر خاک کردن سیب زمینی جوانه زده به دست می آید، این گیاه در مناطق سرد و مرطوب کوهستانی به فراوانی یافت می شود،پخش آن در سر تا سر کشور در هر فصل لازم و ضروری است زیرا از غذاهایی است که در اکثر وعده های غذایی مردم دیده می شود.

پخش سیب زمینی در تمام فروشگاه‌های و میدان بارها، میوه فروشی ها ، بازار روزهای تره بار، ماشین های بین راهی به صورت تک بار موجود بوده و فروشگاه‌های بزرگ و میدان بارها با شناسایی گلخانه های زیر کشت سفارشات خود را به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت کرده و با کامیون یا قطار باری دریافت می کنند.

این محصول خوشمزه در کل ساندویچی ها، فست فودها، رستورانها، غذاپزی ها، مهمان پذیرها، هتل ها ، برای مصرف مورد نیاز است که نیاز به عرضه در بازار دارند.این مکانها هم محصول مورد نیازشان را به صورت لاقه یا کیلویی خریداری می کنند، گاهی با عقد قرار داد کوتاه مدت مصارف خود را از میوه فروشی ها یا تره بار جزئی دریافت می نمایند.