توزیع کننده سیب زمینی درشت مرغوب

سیب زمینی درشت و مرغوب که از مواد غذایی پرکاربرد و پرمصرف در اکثر جوامع می باشد خوانندگان زیادی نیز در داخل کشور در زمینه تولید سیب زمینی مرغوب فعالیت دارد که این ماده با ارزش غذایی را هم به بازارهای داخلی و هم به بازارهای خارجی صادر می کند.

توزیع کننده سیب زمینی درشت مرغوب با جمع آوری انواع سیب زمینی ها از مزارع تولید آنها را در انواع بسته بندی ها به عنوان سیب زمینی کیلویی یا سیب زمینی کیلویی با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب نسبت به بازار از طریق فروشگاهها و آنلاین مارکت ها در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.در اینجا قرار است شما را با انواع مختلف سیب زمینی سیب زمینی و خواص مفید آن و نحوه استفاده و تولید و توزیع این ماده غذایی با ارزش آشنا کنیم

توزیع کننده سیب زمینی درشت مرغوب

ویتامین های موجود در سیب زمینی

ویتامین های موجود در سیب زمینی

از و باید و ارزش غذایی سیب زمینی هر چه بگوییم کم است این ماده غذایی پر مصرف در می کشورهای جهان در انواع گوناگون تولید می‌شود.در کشور ایران نیز گونه‌های مختلف سیب زمینی در ایران در سایز رنگ و اندازه های مختلف تولید می شود گرچه این سرزمینی ها از نظر ظاهری باهم ویتامینهای موجود در آن در یک سد می باشد سیب زمینی خود به تنهایی به دلیل داشتن انواع ویتامین ها یک غذای کامل می باشد که در بیشتر جوامع سیب زمینی را به عنوان سرخ شده یا پوره سیب زمینی یا چیپس به تنهایی استفاده می کند.

ویتامین های موجود در سیب زمینی شامل ویتامین‌ ث و ویتامین B6 است که منبع غنی از نشاسته میباشد که ۲۵ درصد از سیب‌زمینی را نشاسته تشکیل می دهد.فیبر، پتاسیم، منگنز و مس از دیگر ویتامین های مفید سیب زمینی است که با داشتن فیبر زیاد زیاد و کالری یه کم در جلوگیری از بیماری هایی مانند سرطان و بیماری‌های قلبی و عروقی بسیار مفید و موثر است.

سیب زمینی حاوی آنتی اکسیدان فراوانی می باشد که در حفاظت از بدن در مقابل رادیکال های آزاد نقشی مهم دارد وجود بی تامین بشش در سیب زمینی نقش مهمی در بازسازی سلولهای مغزی و تقویت سیستم عصبی دارد و باعث جلوگیری از ناراحتی‌های عصبی و روانی می‌شود

درمان یبوست با مصرف سیب زمینی

درمان یبوست با مصرف سیب زمینی در جوامع امروزی به دلیل کم تحرکی و یکجا نشستن افراد و زندگی های آپارتمانی اکثر مردم با مشکل یبوست و ناراحتی‌های دستگاه گوارشی مواجه هستند یکی از مواد لازم که باعث رفع مشکلات گوارشی و یبوست در افراد می‌شود استفاده کردن از غذاها و سبزیجاتی هستند که حاوی فیبر می باشند.سیب زمینی یکی از مواد غذایی هست که به دلیل داشتن فیبر بالا باعث تقویت دستگاه گوارش و هضم آسان غذا و رفع یبوست میشود چون سیب زمینی در گروه غذایی کربوهیدرات ها قرار دارد با داشتن فیبر و نشاسته به عنوان یک محرک رودهای عمل کرده اختلالات دستگاه گوارش و روده ای را تا حدودی تنظیم می‌کند.

سیب زمینی حاوی آنتوسیانین می باشد که در رفع التهابات بدنی کمک می‌کند و کسانی که با مشکل التهابات روده ای و و کولیت روده و نفخ و ورم روده مواجه هستند با مصرف سیب زمینی تا حدودی این مشکل را می‌توانند رفع کنند.

بواسیر مشکل و بیماری رایج است که در افرادی که دارای یبوست های طولانی مدت و حاد هستند ایجاد می شود برای جلوگیری ازبیماری بواسیر سیب زمینی مخصوص سیب زمینی قرمز را که حاوی کربوهیدرات و فیبر زیادی است و هضم غذا را آسان می کند و در دفع آسان مواد زائد بدن کمک می کند در طول روز سیب زمینی را به صورت پخته مصرف کنند

کاهش کلسترول با مصرف سیب زمینی

کاهش کلسترول با مصرف سیب زمینی

همانطور که همانطور که اشاره کردیم سیب زمینی علاوه بر مصرف غذایی که دارد در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها مفید و موثر است.زمینی به دلیل داشتن فیبر های محلول و نامحلول نقش مهمی در کاهش کلسترول خون دارد. اکثر افراد چاق و کسانی که با افزایش کلسترول خون مواجه هستند می‌توانند بدون ترس لرز می توانند سیب زمینی را به دلیل داشتن فیبر که نقش مهمی در پایین آوردن کلسترول دارد استفاده کنند.

بیشتر فیبرهای نامحلول سیب زمینی که نقش مهمی در پایان آوردن کلسترول خون دارد در پوست سیب زمینی وجود دارد که با پوست کندن سیب زمینی این فیبر ها از بین می روند.

و فیبرهای محلول که باعث رفع یبوست میشود در خود گوشت سیب زمینی وجود دارد کسانی که با مشکلات قلبی و عروقی مواجه هستند یا دارای دیابت و اضافه وزن زیادی هستندبیشتر با مشکل بالا بودن کلسترول مواجه هستند این افراد می‌توانند سیب زمینی را به صورت آبپز یا کبابی استفاده کنند.

یکی ازمزایای سیب زمینی به عنوان اینکه بتواند کلسترول خون را پایین بیاورد این است که خود سیب زمینی شامل گروهی از سبزیحات است که میتوان آن را با سبزیحات مفید دیگر مانند گوجه، کدو، بادمجان و انواع دیگر سبزیجات و صیفی جات ترکیب کرد و مصرف این سبزیجات با هم خواص بسیار زیادی برای بدن دارند و یک نوع غذای سالم و رژیمی است.

فروشندگان سیب زمینی درشت مرغوب

فروشندگان سیب زمینی درشت مرغوب سیب زمینی یکی از پرمصرف ترین مواد غذایی در بین تمامی جوامع می باشد ایران نیز به نوبه خود یکی از کشورهایی است که مصرف سالانه سیب زمینی در آن در حجم بسیار بالایی است و یکی از مواد غذایی اصلی در بین تمامی افراد جامعه است و به دلیل قیمت مناسب آن و استفاده‌های گوناگونی که از این محصول می‌توان کرد.

در تمامی خانواده ها مصرف به آن وجود دارد به همین دلیل کشاورزان و تولیدکنندگان زیادی در زمینه تولید انواع سیب زمینی فعالیت دارند و علاوه بر تامین بازارهای داخلی ارسال کننده نمونه های مرغوب آن به کشورهای خارجی نمی باشند ایران یکی از صادرکنندگان عمده سیب زمینی به کشورهای همسایه می باشد.

قیمت سیب زمینی در بازار در طول سال یک سان میباشد و هر ساله با نوسانات قیمت سیب‌زمینی روبرو هستیم میزان تولیدات داخلی و صادرات آن به کشورهای خارجی مرغوب بودن سیب زمینی همه اینها در تعیین قیمت سیب زمینی تاثیر گذار است.

فروشندگان سیب زمینی هر سال این محصول را از محل تولید آن به صورت عمده از تولیدکنندگان خریداری کرده و آنها را در در بسته بندی های متنوع با حجم های دلخواه با قیمتی مناسب و ارزان نسبت به بازار از طریق فروش مستقیم و غیر مستقیم در اختیار مردم قرار می دهد یکی از راه های خرید آسان و مقرون به صرفه این محصول خرید از طریق اینترنتی می باشد که می توان این محصول را با قیمت مناسب در انواع حجم های دلخواه در کوتاه ترین زمان خریداری کرد.

  • تبلیغات: 
    1. بازار فروش لیمو ترش تازه صادراتی
    2. انجیر سیاه پلدختر گچساران جیرفت
    3. خرید بذر گیاه پنبه
    4. قیمت کنسانتره لیمو ایرانی