توزیع کننده سیب زمینی جلی فله

سیب زمینی جلی درجه یک ، یکی از انواع سیب زمینی ها که توسط کشاورزان ، در شرایط اقلیمی مناسب کشت می شود. سیب زمینی جلی فله ارگانیک ، نیز در بازار طرفداران زیادی دارد، از این رو کشاورزان با وجود دیررس بودن آن به کشت آن می پردازند. از ویژگی های ظاهری این نوع سیب زمینی می توان موارد زیر را نام برد.

سیب زمینی جلی ، بیضی شکل است و تقریبا اندازه ای متوسط تا بزرگ دارد، رنگ پوست و گوشته آن نیز زرد است، بعد کشت شاخه و برگ وسیعی خواهد داشت. اندازه چشم ها در آن کم عمق است. سیب زمینی جلی ، معمولا دیر به بازار عرضه می شود، چون که دوره خواب طولانی دارد، و دیررس می باشد. اما یکی از سیب زمینی های مرغوبی است، که عملکردی خوبی داشته، و میزان برداشت از آن بالا است، از این رو برای کشاورز سود آور است.

توزیع کننده سیب زمینی جلی فله

بهبود عملکرد دستگاه گوارش با مصرف سیب زمینی

بهبود عملکرد دستگاه گوارش با مصرف سیب زمینی سیب زمینی دارای فیبر می باشد، که فیبر ها آب را به خود جذب می کنند، و باعث عملکرد بهتر روده ها و کاهش یبوست، و درنتیجه بهبود عملکرد دستگاه گوارش نیز می شوند.

فیبر در پوست سیب زمینی موجود است، پس برای عملکرد بهتر دستگاه گوارش، و کاهش کلسترول و حتی قند نیز ، میتوان آن را با پوست آب پز کرد. و در روغن های سالم و مناسب، مثل روغن زیتون درست و مصرف کرد. غذاهایی با فیبر بالا، مثل سیب زمینی ، علاوه بر بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کاهش کلسترول خون ، به کاهش فشار خون و التهاب هم کمک می کند.

بسیاری از افراد، که مبتلا به کولیک روده هستند ، و همچنین زنان باردار،و که به علت تغییرات هورمونی، و افرادی که از فست فود زیاد استفاده می کنند، مبتلا به یبوست و مشکل های گوارشی، شده اند، با مصرف سیب زمینی ، به روش پخت درست ، می توانند به کاهش ، مشکلاتی که با آن مواجه هستند، کمک کنند.

خیلی از افراد با تغییر سبک زندگی خود، و یک رژیم غذایی پر فیبر، و سالم توانسته اند ، مشکلات گوارشی خود را ، حتی بدون نیاز به مراجعه به پزشک، رفع کنند.

سیب زمینی مفید برای درمان آفتاب سوختگی

سیب زمینی مفید برای درمان آفتاب سوختگی سیب زمینی در کنار خواص خوراکی، که برخی از آن ها را شرح دادیم ، نیز خواص دیگری را نیز دارا است. از این ویژگی ها سیب زمینی، می توان به خاصیت روشن کنندگی پوست و تیرگی دور چشم، و خاصیت درمانی آفتاب سوختگی و… نام برد.

برای رفع این موارد، از جمله آفتاب سوختگی ، قرمزی و التهاب پوست، می توان سیب زمینی را رنده کنیم، آب آن را خارج کنیم، سپس با کمک یک پنبه، آب سیب زمینی را به آن آغشته کنیم و روی محل های، مورد نظر قرار دهیم، یا خود سیب زمینی را برش دهیم ، و آن ها روی پوست قرار دهیم.

پوست یکی از اعضای مهم بدن می باشد، که حفظ سلامت و شادابی آن برای اکثر افراد ضروری و مهم می باشد، اما با مرور زمان، و افزایش سن، تغذیه نامناسب و عواملی طبیعی مانند آفتاب سوختگی، پوست دچار التهاب و مشکلاتی مانند تیرگی و… می شود. از این رو در تلاش هستند چه به روش های پزشکی که پرهزینه هستند، چه با روش های مثل ماسک های طبیعی در دسترس به بهبود وسلامت، پوست خود نیز کمک کنند.

وقتی پوست در معرض آفتاب قرار گیرد، و آفتاب سوخته شود، بعد مدتی دچار قرمزی و حرارت می شود، که برای رفع آن می توان، سیب زمینی را که سرشار از ویتامین C، است با روش های که توضیح داده شد، روی پوست قرار داد، تا حرارت پوست را بگیرد، و قرمزی ایجاد شده به علت، آفتاب سوختگی را کم کند.

یکی از علت های مفید بودن سیب زمینی، برای رفع آفتاب سوختگی خاصیت ضد التهابی است که سیب زمینی دارد، که با قرار دادن آن ، روی پوست باعث رفع، التهاب و قرمزی ایجاد شده، نیز می شود.

سیب زمینی منبع غنی از ویتامین C

سیب زمینی منبع غنی از ویتامین C سیب زمینی، از خانواده صیفی جات بوده ،و سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی لازم برای سلامت بدن است. یکی از ویتامین های موجود در سیب زمینی، ویتامین C می باشد. که ویتامین مهم و لازم برای سلام مو و ناخن و شادابی پوست نیز می باشد.

همچنین ویتامین C ، ویتامینی است ، که برای بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن لازم بوده، که در صورت مواجه با انواع بیماری های باکتریایی ، ویروسی و… بدن بتواند در مقابل این بیماری ها، مقاومت لازم را داشته و بتواند آن ها را، نیز سرکوب کند.

سیب زمینی علاوه بر ویتامین C، دارای سایر مواد مغذی ، که برای سلامت عمومی بدن لازم هستند می باشد. سیب زمینی به دلیل داشتن ویتامین C، خاصیت ضد التهابی داشته، و برای افرادی که دچار بیماری های التهابی شده اند و هم چنین همان طور که گفته شد دچار التهاب پوست به علت آفتاب سوختگی و… شده اند، مفید واقع شده است.

برای قرار دادن سیب زمینی در رژیم غذایی خود، باید به گونه آن را تهیه کرد، که نه تنها خواص مفید خود را از دست ندهد ، بلکه باعث ضرر رساندن به بدن نشود، مثلاً سرخ کردن سیب زمینی در روغن های، بی کیفیت و ناسالم، بسیار مضر است، برای بهره مندی از خواص سیب زمینی بهتر است آن را همراه با پوست ، آب پز کرد.

بازار خرید سیب زمینی جلی فله

بازار خرید سیب زمینی جلی فله پخش بی واسطه سیب زمینی ، به دلیل حذف واسطه ها، دارای قیمت مناسبی برای خریداران نیز است.سیب زمینی جلی صادراتی ، را می توان به صورت مستقیم از کشاورزان ، خریداری کرد. سیب زمینی فله جلی را نیز می توان هم به این شکل تهیه کرد، یا آن را از بازار های میوه و تره بار خریداری کرد.

کارخانه ها و شرکت های تولید کننده چیپس، بیشتر از سیب زمینی فله ای استفاده می کنند. چون برای این کار مناسب تر می باشد. سیب زمینی فله ای جلی مرغوب ، را که پوست و گوشت زرد رنگ دارد، و همچنین اندازه ای متوسط تا بزرگ دارد، را به صورت عمده از کشاورزان و یا منابع فروش آن، خریداری می کنند، سپس آن را به کارخانه های مربوطه انتقال می دهند. و طی مراحلی و در محیطی بهداشتی، آن را به چیپس تبدیل می کنند.

قیمت سیب زمینی جلی ، به صورت عمده مقرون به صرفه تر بوده، و نسبت به سیب زمینی در حجم کم ، ارزان تر است. سیب زمینی جلی با کیفیت، به کشور های دیگر هم صادر می شود ، که خود نیز موجب رونق کسب و کار، عرضه کننده سیب زمینی، و رونق اقتصادی کشور خواهد بود