توزیع نبات کیلویی در عراق ممنوع شد

کارامل نوعی آب نبات است که از پختن شکر گرانول سفید و سپس افزودن لبنیات به دست می آید.

کارهای زیادی می توانید با این نبات شیرین انجام دهید: از مربع های کلاسیک آب نبات کاراملی به تنهایی لذت ببرید، یا از سس کارامل به عنوان یک ماده یا رویه برای دسرهای

دیگر، مانند این دستور العمل های کارامل نمکی استفاده کنید.

فرقی نمی‌کند یکی از دستور العمل‌های نبات کاراملی ما را درست کنید یا یک سس کارامل، مانند این سیب‌های کاراملی خانگی، درست کردن کارامل شامل پختن شکر است تا

زمانی که شروع به قهوه‌ای شدن یا کاراملی شدن کند.

سپس لبنیات (کره، شیر یا خامه) و همچنین نمک و وانیل را اضافه کنید تا قوام خامه ای و طعمی متعادل به دست آورید.

نکته آشپزخانه آزمایشی: برای اینکه نوع نبات کیلویی مناسب برای دستور پخت خود را بدست آورید، مهم است که مراحل مختلف کارامل، از روشن تا بسیار تیره را درک کنید.

شما همچنین می خواهید از این اشتباهات رایج در ساخت کارامل اجتناب کنید. پس از اتمام کار، در اینجا نحوه نگهداری کارامل آورده شده است.

در حالی که فاج، ترافل شکلاتی و کارامل از محبوب ترین انواع شیرینی های خانگی هستند، آب نبات ها در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند.

دسته بندی برخی از دستور العمل های آب نبات، مانند آب نبات های پنیر خامه ای آسان، دشوار است، اما بسیاری از محبوب ترین آب نبات های خانگی در دسته های زیر قرار می گیرند.

فراتر از اینها، برخی از آب نبات ها فصلی هستند برای الهام گرفتن، دستور العمل های آب نبات کریسمس و دستور العمل های آب نبات هالووین ما را بررسی کنید.

Butterscotch شبیه کارامل است، اما به طور کلی به جای شکر سفید با شکر قهوه ای درست می شود اگرچه انواع مختلفی دارد، مانند دستور پخت شیرینی سفت با شکر، عصاره رام و شربت ذرت.

مانند کارامل، کره کره می تواند یک آب نبات و همچنین یک ماده تشکیل دهنده دسرهای دیگر باشد، مانند این دستور العمل های کره ای قدیمی.