توزیع مستقیم سیب زمینی جلی

سیب زمینی جلی که در کل کشور توسط اکثر کشاورزان کشت می شود و از بهترین نوع سیب زمینی است و با آب و هوای ایران نیز سازگاری زیادی دارد و در واقع بیشتر سیب زمینی موجود در بازار سیب زمینی جلی است که طعم و مزه ی بسیار خوبی دارد.

این سیب زمینی هم توزیع مستقیم دارد و هم غیر مستقیم، در واقع بازدهی این محصول در داخل ایران به قدری خوب است که صادرات عمده ای نیز به خارج از کشور داریم به ویژه در زمان برداشتش.

توزیع مستقیم سیب زمینی جلی

چاقی صورت با مصرف سیب زمینی

چاقی صورت با مصرف سیب زمینی سیب زمینی گیاهی است که سرشار از فواید و خاصیت است که با آن می توان انواع غذاها را درست کنیم و قیمت بالایی نیز ندارد چرا که ایران تولید کننده اصلی سیب زمینی است،بنابراین بهتر است با فواید مختلف سیب زمینی آشنا شوید،یکی از فواید اصلی سیب زمینی چاق کننده طبیعی صورت است.

امروزه اکثر خانم ها دوست دارند که صورتی چاق و پر داشته باشند بنابراین سیب زمینی را جزوه مصارف روزانشون قرار می دهند،چند روش استفاده از سیب زمینی برای چاقی صورت:1.از آب سیب زمینی اگر به مدت دو هفته هر روز استفاده کنید تاثیرات مثبتش را می بینید،بدین صورت که هر روز دو عدد سیب زمینی بردارید رنده کنید و آب را به صورت ماسک روی پوستتان بمالید.

2.در روش دوم می توانید هر روز صبح دو عدد سیب زمینی را آب پز کنید و بخورید که در این صورت امکان دارد هم صورتتان چاق شود و هم سایر اعضای بدنتان،پس بهتر است اگر از روش دوم استفاده می کنید حداکثر تا چند ماه ادامه دهید و ورزش هم یادتان نرود.

علت اینکه سیب زمینی چاق کننده صورت است به دو دلیل است یکی کلاژن فراوانی که دارد و دوم به دلیل نشاسته فراوانی که دارد،همانطور که می دانید کلاژن یک مواد خیلی عالی برای محافظت پوست در برابر آلودگی ها و آفتاب است و حتی در صنعت بهداشتی آرایشی نیز از کلاژن استفاده می کنند،بنابراین سیب زمینی را زمانی که مصرف کنید هم از چین چروک صورتتان جلوگیری می کند و هم پوستتان را شفاف می کند.

نشاسته نیز مانند کلاژن عمل می کند و بهترین داروی طبیعی برای پوستتان است،به مرور زمان پوست انسان دچار افتادگی و چین و چروک می شود پس بهتر است سیب زمینی را هر روز مصرف کنید تا هم سلامت بدنتان را تضمین کند و هم سلامتی پوستتان را تضمین کند.

خواص سیب زمینی برای نوزادان

خواص سیب زمینی برای نوزادان سیب زمینی در کنار همه ی خاصیتی که دارد مصرفش برای نوزادان نیز مفید است بدین صورت که یک مادر از زمان بارداری با مصرف کردن سیب زمینی می تواند به سلامت جنینش کمک کند.

خواص سیب زمینی در دوران بارداری برای جنین:1.گلوکز موجود در سیب زمینی باعث انرژی گرفتن جنین میشود،2.همچنین باعث افزایش وزن جنین میشود.

3.فیبر موجود در سیب زمینی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن مادر و جنین می شود.4.اهن،کلسیم و پتاسیم مواد اصلی در سیب زمینی هستند که همگی باعث رشد و تکامل بهتر جنین می شود.

خواص سیب زمینی برای نوزادان:نوزادان در زمان نوزادی دستگاه گوارشی حساسی دارند و هر مواد غذایی را نمی توانند به راحتی هضم کنند بنابراین پوره سیب زمینی یک مواد غذایی کامل و سرشار از مواد عالی برای نوزاد به حساب می آید.

بدین گونه که از هفت ماهگی شما می توانید سیب زمینی تازه بخرید و به شکل پوره در بیاورید و به نوزاد بدهید،خاصیت همین پوره سیب زمینی برای نوزاد عبارت است از:

عملکرد دستگاه گوارش نوزاد را بهتر می کند،باعث افزایش وزن نوزاد می شود و مهمتر از همه اینکه از سرماخوردگی مکرر نوزاد جلوگیری می کند.

مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که سیب زمینی لک دار را برای نوزاد انتخاب نکنید،همچنین سیب زمینی سبز و کرچ را به هیچ عنوان استفاده نکنید چرا که نه تنها برای بدن مضر است بلکه سمی نیز هستند.

مزایای مصرف سیب زمینی آب پز

مزایای مصرف سیب زمینی آب پز سیب زمینی را میتوان به دو روش استفاده کنیم،یا سرخ شده یا آب پز،امروزه روش تغذیه به گونه ای شده که بیشتر افراد جذب سیب زمینی سرخ شده می شوند و اغلب در کنار غذاهایشان سیب زمینی را سرخ می کنند.

معایب سیب زمینی سرخ شده این است که نه تنها مواد مفید داخل سیب زمینی به بدن نمی رسد بلکه چربی مضر نیز به بدن وارد می شود.

یکی دیگر از معایبش این است که اگر در کودکان مصرف سیب زمینی سرخ شده زیاد باشد افزایش وزن زیادی پیدا می کنند و رشد مناسبی نخواهند داشت.

اما روش اصولی و درست پخت سیب زمینی،نوع آب پزش است،سیب زمینی آب پز مزیت فراوانی دارد از جمله،افزایش طبیعی وزن،سیستم ایمنی بدن را بالا می برد،هضم غذا را راحت می کند.

از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می کند،یک غذای خوش خوراک است که میتوان با طعم دهی به آن کودکان را علاقه مند به آن کنیم.

چند روش نگه داری سیب زمینی در خانه:اگر در خانه انباری دارید بهتر است سیب زمینی ها را داخل یک گونی بریزید تا سالم بمانند و سبز نشوند.

یا اینکه سیب زمینی ها را شسته و خشک کنید و در یخچالتان نگه داری کنید،اما بهترین کار برای نگهداری سیب زمینی کیلویی این است که به صورت تازه خریداری کنید تا اضافه نماند.

صادرکننده سیب زمینی جلی با کیفیت

صادرکننده سیب زمینی جلی با کیفیت ایران یکی از بزرگترین صادرکننده سیب زمینی در جهان است که کیفیت بالایی سیب زمینی ها دارد و شما نیز در داخل کشور به دو روش مستقیم و غیر مستقیم می توانید این محصول با کیفیت را خریداری کنید و مصرف کنید.

در روش مستقیم شما باید وقت زیادی را صرف کنید و همچنین قیمت زیادی را پرداخت کنید تا سیب زمینی جلی باکیفیت بخرید و این در صورتی است که یک بازار تروبار خوب پیدا کنید در غیر این صورت نمی توانید سیب زمینی جلی با کیفیت خریداری کنید،بنابراین پیشنهاد ما به شما این که به روش غیر مستقیم خرید کنید که یکب از روش های غیر مستقیم این است که وارد سایت ما شوید.

مجموعه سایت ما یکی از مطمئن ترین سایتهای کشور است که به صورت 24ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است،شما با ورود به سایت ما می توانید هم زمان کمی را مصرف کنید و هم قیمت ها را مقایسه کنید و محصولی را بخرید که مناسبتان است،سایت ما سیب زمینی ها را کاملا بهداشتی شسته و بسته بندی کرده تا شما عزیزان با خیال راحت خریداری کنید،شما هم می توانید عمده و هم فله ای سیب زمینی جلی بخرید.

در هنگام خرید و پرداخت قیمت یک محصول به ویژه سیب زمینی به دو عامل باید توجه کنید،یکی اینکه کیفیت سیب زمینی چگونه است و دوم اینکه چه زمانی کشت شده است که اگر این دو عامل مد نظرتان باشد می توانید همیشه با قیمت مناسب محصولاتتان را بخرید.