توزیع مستقیم سیب زمینی ارگانیک فله

سیب زمینی ارگانیک یک سیب زمینی محبوب و سالم است که به دلیل این که در روند تولید آن از مواد شیمیایی و غیر طبیعی استفاده نشده است هیچ تأثیر نا مطلوبی بر روی بدن نمی‌ گذارد. به همین جهت است که این سیب زمینی ها بیشتر از نمونه های شیمیایی به فروش می‌ رسند که البته به دلیل کیفیت بالا کمی گران تر هستند و می‌ توان با توزیع مستقیم سیب زمینی ارگانیک فله ای قیمت بالای این محصولات غذایی را تا حدی کاهش داد.

توزیع مستقیم سیب زمینی ارگانیک فله

روش های شناسایی سب زمینی ارگانیک

روش های شناسایی سب زمینی ارگانیک امروزه سیب زمینی ها نیز مانند سایر محصولات غذایی در دو دسته ارگانیک و گلخانه‌ ای دسته بندی می شوند. سیب های ارگانیک طبیعتاً به دلیل این که در روند تولید آن ها از مواد شیمیایی استفاده نمی شود، کیفیت بهتری دارند و نیز طعم آن ها واقعی تر و مطلوب تر است. به همین جهت اکثر مشتریان شیفته سیب زمینی های ارگانیک هستند.

اما تشخیص سیب زمینی های ارگانیک کار چندان راحتی نیست و شما با یک نگاه نمی توانید ارگانیک بودن و یا گلخانه ای بودن این محصول غذایی را تشخیص دهید. سیب زمینی هایی که با استفاده از کود های شیمیایی تهیه شده‌اند، ابعاد و اندازه بسیار بزرگی دارند.

پس شما به هیچ عنوان هنگام رویارویی با چنین سیب‌زمینی هایی نباید فریب پوست صاف و اندازه بزرگ شان را بخورید. سیب زمینی هایی که ارگانیک هستند معمولاً غده های کوچکی دارند و سایز آن ها متوسط است.

یکی از راه‌ هایی که از طریق آن می‌توانید سیب زمینی ارگانیک را شناسایی کنید این است که با استفاده از ناخن انگشت، روی پوست سیب زمینی یک خط ایجاد کنید. اگر پوست سیب زمینی خراش برداشت و کمی کنده شد مطمئن باشید که آن نمونه یک سیب زمینی ارگانیک است و از بابت خرید آن خیالتان راحت باشد.

فروشگاه بهترین سیب زمینی فله ای

فروشگاه بهترین سیب زمینی فله ای سیب زمینی ها اصولاً به صورت فله ای ارائه می شوند. خیلی کم پیش می‌آید که شما سیب زمینی ها را در بسته بندی های لوکس مشاهده کنید. معمولاً قیمت سیب زمینی های فله ای بسیار مناسب است و آن را در تمام نقاط ایران به راحتی می توانید بیابید. اما فروشگاه بهترین سیب زمینی فله‌ای باید شرایط و تمهیدات مناسبی را برای نگهداری این محصول غذایی در ویترین خود قرار دهد.

چرا که سیب زمینی های فله ای به طور طبیعی فاقد بسته‌بندی هستند و در معرض مستقیم با هوای آزاد قرار می‌گیرند. در نتیجه باید دمای هوا و شرایط محیطی برای بالا بردن ماندگاری این محصول مناسب باشد تا فروشگاه بهترین سیب زمینی فله ای بتواند محصول ممتازی را به دست مصرف کنندگان برساند.