توزیع سیب زمینی درشت درجه یک

در تمام کشورهای دنیا سیب زمینی یکی از مهم ترین و اساسی ترین مواد غذایی در برنامه غذایی افراد مختلف می باشد. سیب زمینی درشت در ایران با کیفیت خوب تولید شده و در بازارهای میوه و تره بار توزیع و پخش می گردد. سیب زمینی درشت و درجه یک در تولید انواع غذاها مانند فست فودها و سالادها کاربرد دارد و به همین دلیل یکی از مهم ترین اصناف برای توزیع سیب زمینی درشت، مراکز تهیه و عرضه غذا و فست فود است.

توزیع سیب زمینی درشت درجه یک

درمان التهاب مفاصل با سیب زمینی

درمان  التهاب مفاصل با سیب زمینی سیب زمینی ماده غذایی مفیدی است که مردم فکر می کنند ماده تشکیل دهنده آن فقط نشاسته است در صورتی که سیب زمینی منبع خوبی از فیبر ویتامین A و ویتامین C میباشد. وجود این ویتامین ها در غذای هر فردی کمک می کند که سیستم ایمنی بدن قوی شده و توان مقابله با انواع بیماری های عفونی و ویروسی بالا می رود. غیر از ویتامین ها و ارزش غذایی خوب سیب زمینی یکی دیگر از خواص سیب زمینی ضد التهاب بودن آن است.

به این معنی که مصرف سیب زمینی باعث می شود دردهای التهابی به خصوص در نواحی مفاصل کاهش یافته و در بهبود آرتروز مفصلی موثر است. ضد التهاب بودن سیب زمینی تنها محدود به کم کردن درد نیست بلکه می تواند حساسیت و عوامل آلرژی را نیز کاهش دهد. به همین سبب در صورتی که فرد دچار ورم مفاصل شده باشد و این ورم ناشی از بیماری های روماتیسمی و آب آوردن مفصل باشد، سیب زمینی می تواند یک داروی خوب برای کاهش ورم به شمار آید.

آب سیب زمینی در طب سنتی یکی از درمان های بالقوه برای بیماری های روماتیسم مفصلی و آرتریت بوده و اطبا سنتی بر این باورند در صورتی که آب سیب زمینی خام به صورت مرتب مصرف شود می تواند به عنوان یک مسکن قوی و درمان کننده این بیماری تاثیر بسیار خوبی داشته باشد. لازم به ذکر است که قبل از این که درمان آرتریت و یا روماتیسم را با آب سیب زمینی شروع کنید با یک متخصص تغذیه در این زمینه مشورت داشته باشید تا میزان مناسب مصرف این ماده را برای شما تعیین نماید.

همان طور که می دانید سیب زمینی در دسته نان و غلات قرار دارد و میزان نشاسته موجود در این ماده غذایی بسیار قابل توجه است و در انواع مختلف سیب زمینی میزان وجود نشاسته در این محصول بین 9 تا 25 درصد متغیر است. به همین دلیل میزان انرژی که برای بدن تامین می کند چشمگیر بوده و اگر انرژی دریافت شده مصرف نشود ممکن است باعث چاقی شود.

بنابراین در مصرف هر نوع ماده غذایی باید جانب اعتدال را رعایت نمود و در صورتی که ماده ای را با هدف درمانی مصرف می کنید حتما با پزشک متخصص مشاوره داشته باشید. البته به دلیل این که سیب زمینی پایه گیاهی داشته و فاقد چربی است مصرف آن باعث افزایش وزن سالم و مفید می گردد. که این موضوع برای افرادی که دچار کمبود وزن هستند بسیار مفید است.

پخش کننده انواع سیب زمینی درشت

پخش کننده انواع سیب زمینی درشت پخش کننده انواع سیب زمینی درشت در کشور بهترین اقسام سیب زمینی تازه و ارگانیک را به مصرف کنندگان ارائه می کند. پخش سیب زمینی در کشور به دو صورت سنتی و اینترنتی انجام می شود. امروزه می توان به راحتی در سایت ها موجود در سطح وب بازارهای فروش سیب زمینی را پیدا نمود و انواع سیب زمینی بذری و خوراکی را سفارش داد.

پخش عمده و خرده این محصول طی فرایند بسیار ساده و کوتاهی قابل انجام است به این ترتیب که محصولات با مشخصات کامل در سایت قرار داده می شوند و خریداران با ورود به سایت و مقایسه محصولات مختلف بهترین و مناسب ترین محصول را انتخاب نموده و خریداری می نمایند. به این ترتیب با صرف کمترین زمان و انرژی یک خرید خوب و مطمئن را تجربه خواهند کرد.