توزیع سیب زمینی جلی درجه1

سیب زمینی کبابی، دارای انواع متفاوتی است، که یکی از گونه‌های پرطرفدار آن، سیب زمینی جلی می‌باشد. این محصول، زرد رنگ بوده و بخش اصطلاحا گوشتی زیر پوست آن نیز، زرد پررنگ است. همچنین، شکل ظاهری آن بیضی با سایز متوسط تا بزرگ است، این محصول کاربرد فراوانی در آشپزی داشته و مناسب تهیه چیپس و سیب زمینی سرخ کرده رستورانی می‌باشد. جهت خرید بی واسطه سیب زمینی جلی درجه1 به صورت عمده، می‌توانید به مراکز معتبر توزیع این محصول، که خود تولیدکننده نیز می‌باشند، مراجعه نمایید.

توزیع سیب زمینی جلی درجه1

نکاتی درباره خرید سیب زمینی جلی

نکاتی درباره خرید سیب زمینی جلی

برای خرید سیب زمینی عمده جلی، باید به کیفیت آن توجه نمایید. هنگام خرید، محصول را لمس نموده و میزان سفتی آن را کنترل کنید. سیب زمینی تازه و سالم، نباید هنگام فشردن فرو برود یا نرم باشد، بلکه باید سفت و محکم باشد. همچنین سیب زمینی هایی که بر روی آن‌ها، لکه و تیرگی وجود داشته باشند، کیفیت مطلوبی ندارند. لک های سیاه بر روی سیب زمینی، نشانه بیماری های این محصول و کیفیت پایین آن، می باشد.

همچنین انواع خراش، بریدگی و چروک بر روی پوست سیب زمینی جلی، میزان ماندگاری آن را کاهش داده و سبب فاسد شدن سریع تر این محصول می گردد. باید، به رنگ پوست آن نیز توجه کنید، که سبز رنگ نباشد، زیرا مصرف سیب زمینی جلی سبز رنگ، می تواند باعث اختلالات گوارشی گردد. مورد مهم دیگر در خرید سیب زمینی جلی، توجه به بوی محصول می باشد، این سیب زمینی، نباید بوی ناخوشایندی داشته باشد. بوی سیب زمینی تازه، کمی رایحه خاک را در خود دارد و نباید بوی گندیدگی بدهد؛ در نهایت مهم ترین نکته این است، که امروزه، مراکز پخش کننده سیب زمینی بسیاری در سراسر کشور وجود دارند. برای خرید این محصول، بهتر است به مراکز فروش سیب زمینی مراجعه نمایید، که معتبر و مورد اطمینان هستند، تا از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان کافی داشته باشید.

بهترین روش نگهداری سیب زمینی جلی

بهترین روش نگهداری سیب زمینی جلی

مهم ترین شرط نگهداری سیب زمینی، که بر روی ماندگاری آن تاثیر زیادی دارد، دمایی است که این محصول را در آن نگه می دارید. سیب زمینی در دمای مناسب تا یک ماه نیز سالم و باکیفیت باقی می ماند. از ویژگی ها و مزایای این محصول، این است که سیب زمینی جلی درجه یک، به طور کلی، مقاومت بالایی در مقابل بیماری های گونه سیب زمینی دارد و از این رو، بسیار مناسب انبار کردن و همچنین صادرات می باشد.

به طور کلی، سیب زمینی را نباید داخل یخچال بگذارید. دمای یخچال، از دمای بهینه پایین تر بوده و در این شرایط، نشاسته داخل سیب زمینی به قند تبدیل شده و کیفیت آن را پایین می آورد. باتوجه به موارد ذکر شده، نگهداری سیب زمینی داخل فریزر نیز اصلا کار درستی نیست. همچنین، سیب زمینی را نباید در زیر نور مستقیم خورشید و نور فلورسنت نگهداری کرد؛ زیرا این کار، سبب ساخته شدن ماده سولانین در سیب زمینی می شود، سولانین ماده ای سمی است و مصرف آن سبب بیماری های بسیاری می شود.

آخرین نکته در مورد شرایط نگهداری سیب زمینی، خشک و به دور از رطوبت بودن محیط است، زیرا رطوبت زیاد، سبب جوانه زدن سیب زمینی می شود، که از اولین نشانه های فساد و پوسیدگی این محصول می باشد.

خواص سیب زمینی برای ریزش مو

خواص سیب زمینی برای ریزش مو

سیب زمینی، دارای انواع ویتامین ها، املاح و مواد معدنی می باشد. این محصول سرشار از ویتامین C و ویتامین های خانواده B بوده و آهن و زینک نیز به وفور در آن وجود دارند. این ریز مغذی ها، در کنار یکدیگر، فولیکول مو را تغذیه کرده و سبب تقویت و رشد مو می شوند. همچنین، سیب زمینی موجب دفع انواع ناخالصی از فولیکول مو شده، شوره سر را رفع می کند و جلوی ریزش مو را نیز می گیرد.

سیب زمینی، حاوی میزان زیادی ویتامین B6 می باشد. این ویتامین، از مهم ترین ریز مغذی ها برای سلامت و تقویت ساختار مو است. معمولا یکی از دلایل اصلی ریزش مو، کمبود ویتامین B6 بوده، که با مصرف آن، ریزش مو متوقف می گردد. این ویتامین به فولیکول های مو کمک می کند تا اکسیژن کافی دریافت کنند و از این طریق، ریزش مو را کاهش دهند.

ماده بسیار مهم دیگر در جلوگیری از ریزش مو، زینک می باشد، که به وفور در سیب زمینی موجود است. کمبود زینک نیز سبب ریزش مو می گردد، از این رو مصرف خوراکی های حاوی زینک از جمله سیب زمینی، ریزش مو را کاهش می دهد. همچنین ماده بتاکاروتن به میزان زیادی در سیب زمینی وجود دارد، که این ماده، در اصل نوعی رنگیزه گیاهی بوده، که در بسیاری از میوه ها و سبزیجات، رنگ نارنجی و زرد متمایل به نارنجی را پدید می آورد. بتاکاروتن پیش ساز ویتامین A بوده و پس از مصرف، در بدن به ویتامین A تبدیل می گردد. بتاکاروتن و ویتامین A، هردو برای حفاظت و تقویت ساختار مو بسیار سودمند بوده و از ریزش مو جلوگیری می نمایند. مصرف ویتامین A به میزان کافی، مانع ایجاد خشکی پوست سر و شوره شده، و از این رو با ریزش مو مقابله می کند. همچنین بتاکاروتن، با تقویت ساختمان مو و افزایش ضخامت ساقه آن، ریزش مو را کاهش می دهد.

بازار فروش سیب زمینی جلی درجه1

بازار فروش سیب زمینی جلی درجه1

امروزه با توجه به بازار پررونق انواع محصولات خوراکی سالم و مقوی، از جمله سیب زمینی، که هم گیاهی مفید و سالم است و هم کاربرد گسترده ای در انواع غذاها دارد، تولید کنندگان و فروشندگان بسیاری، در زمینه تولید و فروش این محصول، فعالیت می کنند. از آن جایی که کشور ما از نظر آب و هوا و نوع خاک، شرایطی مناسب برای تولید انواع سیب زمینی، از جمله نوع جلی دارد، لذا به یکی از مهم ترین مراکز کشت این محصول تبدیل شده است.

جهت خرید سیب زمینی جلی تازه و درجه1، می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید، تا با محصولات ما از جمله سیب زمینی درشت صادراتی آشنا شده و از لیست قیمت آن اطلاع یابید. همچنین می توانید، از مشاوره پیش از خرید با کارشناسان مجرب ما نیز بهرمند گردید. ضمن آن که امکان خرید، به صورت غیر حضوری و آنلاین، از طریق این وب سایت، جهت رفاه حال مشتریان محترم فراهم است. به علاوه می توانید از مزایای خرید عمده سیب زمینی جلی مرغوب، با قیمت مناسب نیز برخوردار گردید؛ این روش خرید، به خصوص برای رستوران داران، تولید کنندگان چیپس سیب زمینی و سایر صنایع خوراکی؛ بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

  • تبلیغات: 
    1. خواص گریپ فروت
    2. ضرر مصرف موسیر در بارداری
    3. موسیر کوهی + قیمت خرید فروش
    4. مرجع پخش شوید خشک ارگانیک