توزیع بدون واسطه سیب زمینی صادراتی عمده

سیب زمینی صادراتی عمده دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و در مقایسه به خرده فروشی قیمت پایین تری دارد. سیب زمینی ها از مزراع و کشاورزان خریداری و روانه ی بازار مصرف می شوند، این فرآیند به دو روش مستفیم و غیر متسقیم انجام شده که روش اول علاوه بر صرفه ی اقتصادی، زودتر و بهتر انجام می شود. بدین صورت که محصولات و سیب زمینی ها توسط کشاورزان پاکسازی و بسته بندی شده و سپس به دست متقاضیان می رسد. کشاورزان که تولید کننده ی سیب زمینی محسوب می شوند، بدو دخالت واسطه ها محصولات را وارد بازار مصرف می کنند.توزیع بدون واسطه سیب زمینی صادراتی عمده

اصول مهم نگهداری سیب زمینی صادراتی

اصول مهم نگهداری سیب زمینی صادراتی سیب زمینی اعلا هر چند هم که کیفیت بسیار خوبی داشته باشد، اگر در شرایط و محیط غیر استاندارد نگهداری شود، در مدت زمان کمی پژمرده و حتی فاسد می شود. به همین دلیل می بایست به خوبی از آن ها نگه داری کرد. ممکن است زمان نقل و جا به جایی سب زمینی ها از مزرعه تا بازار مصرف طولانی شود، باید شرایطی فراهم شود تا کپک زدن و پژمردگی آن ها جلوگیری کرد.

  • اولین نکته در نگهداری از سیب زمینی ها از بین بردن رطوبت آن هاست. ممکن است زمان برداشت، زمین کشاورزی آبیاری شده باشد، با این وجود کاملا آن ها خیس بوده و یا مقداری از گل به آن ها چسبیده باشد. رطوبت باید کاملا برطرف شود.
  • بعضی از سیب زمینی ها هنگام برداشت، دچار آسیب می شود، باید سیب زمینی های سالم را از ناسالم جدا کرد.
  • سیب زمینی ها را نباید در نایلون و پلاستیک بسته بندی کرد. چرا که پلاستیک تمام هوا را درون خود حبس کرده و سبب ایجاد ایزوله و گرم شدن محیط داخلی خود می شود. با گرم شدن سیب زمینی ها شروع به جوانه زدن کرده و در مدت زمان کمی فاسد می شوند.
  • کارتون های کاغذی و تور های مخصوص بسته بندی برای سیب زمینی ها مناسب بوده و دمای محیط می بایست کاملا خنک باشد. به هیچ عنوان نباید سیب زمینی را در محیط گرم قرار داد.
  • پس از رسیدن به دست مصرف کننده، بهتر است سیب زمینی را در محیط خنک و بدون هیچ پلاستیکی قرار داد و از نگهداری در یخچال خود داری کرد.

اهمیت بسته بندی سیب زمینی صادراتی عمده

اهمیت بسته بندی سیب زمینی صادراتی عمده محصولات با کیفیت و مرغوب همگی از یک بسته بندی خوب بهره مند هستند. خریدار ها و مشتریان قبل از خرید یک محصول ابتدا به ظاهر ان توجه دارند، بعد از اینکه ظاهر کالا مورد پسند واقع شد، کیفیت آن بررسی می شود. مهم نیت که کالا چه چیزی است، ظاهر زیبا دل فریب بوده و مخاطبانی را به سمت خود جذب می کند.

برای توزیع سیب زمینی به کشور های خارجی می بایست از بسته بندی های کاملا مناسب استفاده کرد، این عمل فواید بسیاری دارد؛

  1. جا به جایی و انتقال محصول به بازار فروش راحت تر انجام می شود.
  2. از فاسد شدن و کپک زدن سیب زمینی ها ناشی از بسته بندی غلط جلوگیری می شود.
  3. خریداران بسیاری به دلیل بسته بندی زیبا نظرشان سمت کالا جذب می شود.
  4. بسته بندی خوب و زیبا، سرعت خرید و فروش را بیشتر کرده و در نهایت سود آوری بهتر و سریع تر اتفاق می افتد.

عرضه کنندگان سیب زمینی صادراتی عمده

عرضه کنندگان سیب زمینی صادراتی عمده سیب زمینی های تولید شده به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارند، علاوه بر فروش در بازار داخلی، در بازار های خارجی نیز خریداران بسیاری دارند. عرضه سیب زمینی توسط افراد مختلفی انجام می شود. بعضی از مواقع کشاورزانی که سیب زمینی ها را پرورش می دهند، محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه وارد بازار مصرف داخلی و خارجی می کنند.

علاوه بر ان، کمپانی و شرکت های بازرگانی مختلفی که در زمینه ی خرید و فروش انواع سبزیجات و میوه ها فعالیت می کنند، سیب زمینی های مرغوب را از کشاورزان و مزارع تحت کشت خریداری کرده و در بازار مصرف توزیع و پخش می کنند.