توزیع انواع سیب زمینی اردبیل اعلا

سیب زمینی خام در هر اندازه و شکل آن، گیاه خوراکی پر مصرفی بوده و در آشپزی ایرانی و فرنگی و همچنین انواع فست فود، به وفور استفاده می شود. دارای ارزش غذایی بالا و حاوی پروتئین گیاهی، فیبر و ویتامین C و B6 می باشد.

یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع این محصول در شهر اردبیل کشت می شود. سیب زمینی اردبیل اعلا در تمامی نقاط کشور، توزیع و حتی به کشور های همسایه صادر نیز می گردد.

توزیع انواع سیب زمینی اردبیل اعلا

سیب زمینی برای درمان چین و چروک

سیب زمینی برای درمان چین و چروک

امروزه در دنیا استفاده از محصولات گیاهی و ارگانیک برای سلامت و زیبایی، بسیار رواج یافته است. کرم ها و داروهای شیمیایی حاوی مواد نگهدارنده مضر برای بدن هستد اما گیاهان فاقد این مواد مضر بوده و بسیار سالم ترند. ضمن آن که محصولات گیاهی ارزان تر و در دسترس تر نیز می باشند.

سیب زمینی آگریا به دلیل دارا بودن املاح و مواد معدنی مفید و همچنین انواع ویتامین از جمله C و B6، برای سلامت و زیبایی پوست بسیار مفید است. نشاسته موجود در سیب زمینی به کاهش و از بین بردن چین و‌ چروک پوست کمک می کند. استفاده روزانه از ماسک سیب زمینی روند پیری پوست صورت را کاهش می دهد.

برای این منظور ابتدا سیب زمینی را به شکل ورقه ای ببرید و داخل پارچه سفید گذاشته و برای ۱۵ دقیقه روی چین و چروک های صورت خود قرار دهید. اگر به طور روزانه این عمل را انجام دهید پس از مدتی چین و‌چروک های پوست شما بسیار کمتر می شوند و پوست صاف و شفافی را برایتان به ارمغان می آورد.

یک ماسک بسیار مفید دیگر مخلوط آب سیب زمینی با روغن زیتون و کشک می باشد که اگر این مخلوط را به طور مرتب بر روی چروک های پوستی و به خصوص اطراف چشم های خود بزنید، چین و چروک های صورت را به طور قابل توجهی کاهش داده و از ایجاد چروک های جدید نیز جلوگیری می کند.

سیب زمینی برای از بین بردن لکه های سیاه

سیب زمینی برای از بین بردن لکه های سیاه

اغلب لکه های سیاه پوستی، با دارو و کرم های شیمیایی رفع نمی شوند و درمان آنها با مواد شیمیایی علاوه بر آن که می تواند برای سلامت بدن مضر باشد، بسیار پر هزینه نیز هست. لذا بسیاری از افراد درمان گیاهی و ارگانیک را برای این منظور ترجیح می دهند.

برای رفع لکه های تیره پوست خود می توانید از ماسک سیب زمینی استفاده کنید. مقداری آب سیب زمینی را با چند قطره آب لیموی ترش تازه مخلوط کرده و‌ روی لکه های سیاه پوست خود قرار دهید و به مدت ۵ دقیقه صبر کرده و سپس شستشو دهید. تکرار این عمل به طور روزانه، لکه های سیاه و تیرگی پوست شما را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. همچنین می توانید از مخلوط سیب زمینی رنده شده به اضافه چند قطره گلاب و کمی عسل نیز، ماسک صورت بسازید ‌ برای درمان لکه های پوستی خود به کار ببرید.

تولید کنندگان سیب زمینی اردبیل باکیفیت

تولید کنندگان سیب زمینی اردبیل باکیفیت

امروزه با توجه به بازار پر رونق انواع محصولات خوراکی اورگانیک و از جمله سیب زمینی که هم گیاهی مفید و سالم است و هم کاربرد گسترده ای در انواع غذا دارد، لذا تولید کنندگان و عرضه کنندگان بسیاری در زمینه این محصول فعالیت می کنند. از آن جایی که شهر اردبیل از نظر آب و هوا و نوع خاک، شرایطی مناسب برای تولید سیب زمینی مرغوب دارد، لذا به یکی از مهم ترین مراکز کشت این محصول تبدیل شده است.

جهت خرید سیب زمینی اردبیل باکیفیت می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آگاهی از محصولات ما و لیست قیمت آنها، از مشاوره خرید با کارشناسان مجرب ما نیز بهرمند گردید.

همچنین امکان خرید به صورت آنلاین از طریق وب سایت ما نیز جهت رفاه حال مشتریان فراهم است. ضمن آن که می توانید از مزایای خرید عمده سیب زمینی اردبیل با قیمت مناسب نیز برخوردار گردید که به خصوص برای رستوران داران، تولید کنندگان چیپس سیب زمینی و سایر صنایع خوراکی؛ بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

  • تبلیغات: 
    1. تجارت اینترنتی زرشک تازه خراسان
    2. قیمت عمده خیارشور صنعتی ترد
    3. آیا مصرف زرشک باعث افزایش قد می شود؟
    4. زرشک، یاقوت سرخ