تامین کننده سیب زمینی درشت مرغوب

سیب زمینی ازجمله سبزیجاتی دسته بندی میشود که در زیر زمین رشد میکند.این محصول ازنظر ظاهری دارای پوست قهوه ای و گوشتی زرد رنگ است ،پرورش سیب زمینی بسیار ساده است .

سیب زمینی دارای گونه های مختلفی است و هرکدام از انها دارای ویژگی های خاص کشاورزی یا اشپزی هستد.سیب زمینی به اقلام زودرس و معمولی و اصلی طبقه بندی میشوند،قرار دادن در هر یک از دسته ها نشان دهنده ی این است که سیب زمینی چه موقع محصول میدهد. همچنین به نوع مصرف آن و مناطقی که کاشته میشود بستگی دارد.کاشت سیب زمینی درشت مرغوب نیاز به رعایت اداب و اصول مخصوص به خود است و به راحتی میتوان ان را در یک محیط خشک و تاریک نگهداری کرد به همین علت ایران تولید کننده خوبی دراین زمینه است.

تامین کننده سیب زمینی درشت مرغوب

رفع تیرگی دور چشم با سیب زمینی

رفع تیرگی دور چشم با سیب زمینی

تیره شدن پوست دورچشم یکی از مشکلات پوستی است که میتواند دلایل مختلفی داشته باشد،اما دلیل عمده ی آن تولید بیش از حد ملانین است .

یک روش درمان طبیعی تیرگی دورچشم استفاده از سیب زمینی است که بطور شگفت انگیزی در بهبود آن موثراست.این روش علاوه برهزینه ی کم و طبیعی بودن آن تاثیرات زودهنگامی نیز دارد که باعث سفید شدن پوست میشود و تیرگی دورچشم را از بین میبرد.

سیب زمینی دارای مقدار زیادی نشاسته است که باعث کاهش رنگدانه های پوست میشود روش استفاده ان بصورت زیراست:

سیب زمینی را نصف کرده و نازک برش دهید و بر روی تیرگی قرار داده وبعد از ۱۵ دقیقه پوست را با اب ولرم شستشو داده بعد از چند روز تاثیرات شگفت انگیز ان نمایان میشود.توجه داشته باشید همیشه قبل از استفاده از ماسک های خانگی ابتدا ان را برروی پوست دست خود امتحان کنید تا از نداشتن الرژی نسبت به ان اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر ان ویتامین c داخل سیب زمینی محرک اصلی برای تولید کلاژن است که در تقویت بافت پوست و رفع چروک ها کمک بسزایی میکند.سیب زمینی باعث میشود تا سلول های مرده روی پوست از بین برود مصرف آن برای افرادی که از مشکلات پوستی رنج میبرند شدیدا توصیه میشود.

درمان التهاب مفاصل با سیب زمینی

درمان التهاب مفاصل با سیب زمینی

رژیم غذایی میتواند نقش بسیار زیادی در سطوح التهاب بدن ایفا کند،به همین دلیل افراد باید رژیم غذایی خود را رعایت کنند و از مصرف مواد التهاب زا بپرهیزند.سیب زمینی یکی از خوراکی هایی است که خواص ضد التهابی بسیار قوی دارد و هیچگونه عوارض جانبی ندارد.سیب زمینی دارای مواد مغزی فراوانی است از جمله فیبر،ویتامین،موادمعدنی،منیزیم،پتاسیم که به سلامت استخوان کمک میکند واز پوکی استخوان نیزجلوگیری میکند.سیب زمینی زرد و ارغوانی رنگ تورم را کاهش میدهد و در درمان التهاب بسیار کمک می کنند.

سیب زمینی یکی از مواد غذایی است که به هر روشی که پخته و سرو شود دوست داشتنی و لذیذ است،همچنین با ان میتوان هزاران غذای مختلف طبخ کرد.سیب زمینی خواص فراوانی دارد ازجمله موارد زیر را میتوان نام برد:منبع غنی ویتامین,نشاسته،بتاکارون و … است.سیب زمینی درسلامت سیستم گوارش،سلامت قلب و عروق ورفع لک های پوستی و درمان چین و چروک موثر است.همچنین سیب زمینی باعث کاهش ریزش مو،بهبود فشارخون و درمان زگیل ورفع خشکی پوست و…میشود.

فروشنده سیب زمینی درشت مرغوب

فروشنده سیب زمینی درشت مرغوب فروش عمده سیب زمینی در ارقام مختلف ازجمله اسپریت و بانبا وجلیوسانته و….به کشورهای خارجی ارسال میگردد . فروش و تامین انواع سیب زمینی اعلا در کیفیت سوپر درجه یک و لوکس با بسته بندی زیبا برای بازار صادرات در تناژ بالا به کشورهای همسایه انجام میگیرد.همچنین در داخل کشور برای مصارف مختلف از جمله فروشنده سیب زمینی و کارخانجات چیپس و میادین میوه….است

امروزه با استفاده از بازار عمده باسکول میتوان به راحتی با تعداد زیادی از کشاورزان و تامین کنندگان عمده و درجه یک بصورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کرد.صادرات سیب زمینی یکی از کارهایی است که همیشه باید انجام شود.زیرا به تعادل قیمت سیب زمینی در بازار کمک کرده و صادرات ان توسط افرادی که در این زمینه متخصص هستند به نفع کشاورزان است.

کشت این محصول پرخاصیت در فصل بهار و برداشت ان در دو فصل تابستان و پاییز انجام میشود.و عمدتا اراضی کشت ان در مناطق سردسیر و کوهستانی هستند به همین خاطر بیشتر کشاورزان دراین مناطق مشغول به کشت ان هستند.