تامین سیب زمینی جلی تازه

سیب زمینی دارای انواع متفاوتی است که یکی از انواع بسیار مشتری پسند و پر طرفدار آن، سیب زمینی جلی می باشد. این گونه سیب زمینی دارای رنگ زرد بوده و بخش اصطلاحا گوشتی زیر پوست آن نیز زرد پر رنگ است که به این محصول محبوبیت بخشیده است. همچنین شکل ظاهری آن بیضی متوسط تا بزرگ است که کاربرد فراوانی در آشپزی داشته و مناسب تهیه چیپس و یا سیب زمینی سرخ کرده فست فودی است.

سیب زمینی جلی تازه به طور کلی مقاومت بالایی در مقابل بیماری های گونه سیب زمینی دارد و از این رو بسیار مناسب انبار کردن و همچنین صادرات می باشد.

تامین سیب زمینی جلی تازه

درمان سوء هاضمه با مصرف سیب زمینی

درمان سوء هاضمه با مصرف سیب زمینی

سیب‌ زمینی برای درمان سوء هاضمه از طریق رفع التهاب و تورم روده و در نتیجه رفع یبوست مفید است. در سیب زمینی میزان زیادی از فیبر وجود دارد که باعث بهبود عملکرد روده می‌شود. فیبر می تواند حرکات روده را کنترل کند. همچنین به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی از ابتلا به بسیاری از سرطان ها از جمله سرطان دستگاه گوارش ممانعت به عمل می آورد.

همچنین سیب زمینی حاوی میزان زیادی نشاسته نیز می باشد‌. این نشاسته برای درمان مشکلات گوارشی بسیار مفید بوده ‌و التهاب روده و سایر بخش های دستگاه گوارش را بهبود می‌بخشد. انواع مشکلات معده و روده از قبیل یبوست، گرفتگی و سوء هاضمه با مصرف سیب‌ زمینی بهبود می یابند.

یک توصیه پزشکی به افرادی که دارای سوء هاضمه می باشند این است که سیب‌ زمینی پخته و خنک مصرف کنند. این توصیه نیز دلیل علمی دارد. در اصل پس از سرد شدن، نشاسته غیر قابل هضم در سیب‌ زمینی بیشتر و حرکات روده راحت‌ تر می‌شود.

5 خاصیت سیب زمینی برای سلامتی بدن

5 خاصیت سیب زمینی برای سلامتی بدن

سیب زمینی دارای ارزش غذایی بالا و حاوی پروتئین گیاهی، فیبر و ویتامین C و B6 می باشد. پروتئین این محصول باعث ایجاد احساس سیری طولانی مدت در بدن می شود در حالی که مدل آب پز، بخار پز و یا گریل آن کالری بالایی ندارد. از این رو بسیار مناسب رژیم های کاهش وزن بوده و مصرف منظم آن در برنامه غذایی سبب کنترل وزن و تناسب اندام می گردد. همچنین مصرف این محصول به دلیل تامین انرژی بالا به ورزشکاران نیز توصیه می گردد.

همچنین تمامی گونه های سیب زمینی دارای خاصیت آنتی اکسیدانی نیز می باشند. آنتی اکسیدان ها در بدن با موادی به نام رادیکال آزاد مبارزه کرده و با خنثی نمودن اثر آنها از تشکیل انواع سرطان در بدن جلوگیری می کنند.

ضمن آن که سیب زمینی دارای کربوهیدرات، کلسیم، پروتئین، نیاسین و ویتامین C نیز می باشد. این ترکیبات در کنار یکدیگر باعث تقویت قلب و پیشگیری از بیماری های قلبی شده و همچنین فشار خون را متعادل نگه می دارند. در ساختار سیب زمینی ماده کاروتنوئید نیز وجود دارد که به حفظ سلامت و تقویت دستگاه قلبی عروقی بدن کمک می نماید.

همچنین سیب زمینی سرشار از مواد معدنی آهن، فسفر، کلسیم، منیزیم و زینک می باشد که همگی در حفظ و تقویت ساختار استخوان بسیار مؤثر است. آهن و زینک نقش بسیار مهمی در تولید و بازسازی کلاژن پوست دارند. فسفر و کلسیم نیز هر دو در حفظ ساختار استخوان بسیار مؤثرند. مصرف منظم سیب زمینی در برنامه غذایی می تواند از شکستگی و پوکی استخوان جلوگیری کند.

ضمنا سیب زمینی منبع غنی ویتامین B6 نیز هست که این ویتامین نقش مهمی در سوخت و ساز بدن داشته و تسهیل کننده‌ی روند شکسته‌ شدن مولکول‌های کربوهیدارت و پروتئین و تبدیل آن به گلوکز می باشد. و در نهایت بیشتر نیاز بدن به انرژی از منبع گلوکز تأمین می‌شود.

راهنمای خرید سیب زمینی جلی

راهنمای خرید سیب زمینی جلی

برای خرید سیب زمینی جلی باید به کیفیت آن توجه نمایید. هنگام خرید، محصول را لمس نموده و میزان سفتی آن را کنترل کنید. سیب زمینی تازه و سالم نباید هنگام فشردن فرو برود و باید سفت و محکم باشد. همچنین سیب زمینی هایی که بر روی آنها لکه و تیرگی وجود داشته باشد. لک های سیاه بر روی سیب زمینی نشانه بیماری های این محصول و فساد و کیفیت پایین آن می باشد.

همچنین انواع خراش، بریدگی و چروک بر روی پوست سیب زمینی جلی، میزان ماندگاری آن را کاهش داده و سبب فساد سریع تر این محصول می گردند. ضمن آن که باید به رنگ پوست آن نیز توجه کنید که سبز رنگ نباشد زیرا مصرف سیب زمینی جلی سبز رنگ می تواند باعث اختلالات گوارشی گردد.

مورد مهم دیگر در خرید سیب زمینی جلی توجه به بوی محصول می باشد که نباید بوی ناخوشایندی داشته باشد. بوی سیب زمینی تازه کمی رایحه خاک را در خود دارد و نباید بوی گندیدگی بدهد.

و در نهایت مهم ترین نکته این است که امروزه مراکز پخش کننده سیب زمینی بسیاری در سراسر کشور وجود دارند. برای خرید این محصول بهتر است به مراکز فروش سیب زمینی مراجعه نمایید که معتبر و مورد اطمینان باشند تا از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان کافی داشته باشید.

صادر کننده سیب زمینی جلی تازه

صادر کننده سیب زمینی جلی تازه

امروزه با توجه به بازار پر رونق انواع محصولات خوراکی سالم و مقوی از جمله سیب زمینی که هم گیاهی مفید و سالم است و هم کاربرد گسترده ای در انواع غذا دارد، لذا تولید کنندگان و عرضه کنندگان بسیاری در زمینه این محصول فعالیت می کنند. از آن جایی که کشور ما از نظر آب و هوا و نوع خاک، شرایطی مناسب برای تولید انواع سیب زمینی از جمله نوع جلی دارد، لذا به یکی از مهم ترین مراکز کشت این محصول تبدیل شده است. که این محصول را به بسیاری از کشور های همسایه صادر نیز می نماید. در اصل مزیت مهم‌ سیب زمینی جلی که ماندگاری بالای آن است، صادرات این محصول را به میزان فراوان ممکن می سازد.

جهت خرید سیب زمینی جلی مرغوب می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا با محصولات ما از جمله سیب زمینی جلی درجه1 و سیب زمینی آگریا درشت آشنا شده و از لیست قیمت آنها اطلاع یابید. همچنین می توانید از مشاوره پیش از خرید با کارشناسان مجرب ما نیز بهرمند گردید. ضمن آن که امکان خرید به صورت غیر حضوری و آنلاین از طریق وب سایت ما نیز جهت رفاه حال مشتریان محترم فراهم است.

به علاوه می توانید از مزایای خرید عمده سیب زمینی جلی با قیمت مناسب نیز برخوردار گردید که به خصوص برای رستوران داران، تولید کنندگان چیپس سیب زمینی و سایر صنایع خوراکی؛ بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.