بشکه فلزی و معجزه چشم گیر آن در درمان کمر درد

بشکه فلزی همیشه آن طور که باید توجه نمی کنند. و این خیلی بد است، زیرا پولی وجود دارد که باید از همان ابتدا صرفه جویی کرد

سطل ها به سختی روی طیف وسیعی از ماشین ها کار می کنند، از بیل مکانیکی، بیل مکانیکی چرخ و لودر مسیر تا لودر چرخ، بیل مکانیکی و در عملیات دراگلین. در همه این برنامه ها فضای زیادی برای بهبود وجود دارد.

به طور طبیعی، تمام سطل ها در معرض سایش هستند.

حتی اگر سطل های معمولی یا سنگین با مواد ساینده کمتر مانند خاک و خاک رس کار کنند، از فولاد مقاوم در برابر سایش سخت تری بهره مند می شوند زیرا عمر مفید افزایش می یابد در حالی که هزینه های نگهداری کاهش می یابد.

در مقایسه با استفاده از فولاد ملایم، اثرات مثبت آن می تواند چشمگیر باشد.

هنگام کار در مواد ساینده تر، مانند سنگ و شن، یک سطل با کارایی شدید یک انتخاب ایده آل است. برای یک سطل سنگین، فولاد مناسب بسیار مهم تر می شود.

سطل

استفاده از فولاد مقاوم در برابر سایش درجه یک حس تجاری خوبی دارد.

یک سطل سخت ساخته شده با فولاد با سختی برینل 400 تا 500 HBW بسیار بیشتر دوام می آورد و با به حداقل رساندن زمان خرابی برای نگهداری و تعمیرات، در هزینه اپراتور صرفه جویی می کند.

مزیت دیگر این است که سطل‌های با کارکرد شدید، انعطاف‌پذیری را به اپراتورها اضافه می‌کنند. آن‌ها بیشتر از سطل‌های عمومی و سنگین، چند کاره هستند.

ظرفیت یک سطل با کارکرد شدید ممکن است برای کار در مواد نرم تر بهینه نباشد، اما تطبیق پذیری کلی آن برای انواع مواد ساینده اغلب سطل سخت کار را به یک انتخاب مقرون به صرفه تبدیل می کند. ارزش فولاد

سطل بیل مکانیکی عمدتاً در معرض دو نوع سایش است: سایش کشویی، بالا و ضربه. هنگام کار با سنگ یا شن، معمولاً ترکیبی از هر دو نوع است.

سطل بیل مکانیکی عمدتاً در معرض دو نوع سایش است: سایش کشویی، بالا و ضربه. هنگام کار با سنگ یا شن، معمولاً ترکیبی از هر دو نوع است.

هرچه مواد ساینده سخت تر باشد، انتخاب دقیق فولاد در سطل اهمیت بیشتری دارد.