بازار فروش سیب زمینی بسته بندی

سیب زمینی بسته بندی را عمدتا به شکل انبوه از کشاورزان با کیفیتی عالی خریداری و در بازار فروش مرکزی انواع میوه و تره بار در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهند. توزیع سیب زمینی به شکل مستقیم و از سوی فروشندگان اصلی، کمک می کند این محصول بدون واسطه و با حذف دلالان به مشتری عرضه شود. برای خرید سیب زمینی درشت در حجم عمده، بهترین راه مراجعه به مراکز فروشی است که در هر شهر مشغول به فعالیت بوده و محصول را با کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب در اختیار خریدار قرار می دهند.

بازار فروش سیب زمینی بسته بندی

بررسی ارزش غذایی سیب زمینی

بررسی ارزش غذایی سیب زمینی سیب زمینی از جمله محصولات کشاورزی پرطرفداری است که در اکثر کشورهای جهان به عنوان یک ماده اولیه ثابت در طبخ بسیاری از غذاها به حساب می آید. سیب زمینی را می توان به شکل های مختلفی از جمله آب پز، سرخ کرده، تنوری و یا کبابی مصرف کرد. ارزش غذایی سیب زمینی با توجه به نحوه طبخ آن متفاوت خواهد بود، به عنوان مثال نوع سرخ کرده دارای چربی و کلسترول بالاتری در مقایسه با نوع تنوری و یا آب پز است.

بیشترین حجم کالری در سیب زمینی سرخ کرده و کمترین حجم آن در سیب زمینی آب پز است. به همین دلیل توصیه می شود مصرف سیب زمینی سرخ کرده را به حداقل رسانده تا از چاقی، فشار خون و کلسترول بالا در امان بود. سیب زمینی سطح کربوهیدرات بالایی دارد و به سرعت موجب سیری می شود. سیب زمینی حجم قابل توجهی ویتامین K در خود جای داده اما مقدار مواد معدنی در آن متنوع و فراوان تر است.

پتاسیم، فسفر و سدیم سیب زمینی زیاد و چشمگیر است. البته در این ماده غذایی مقداری کلسیم و منیزیم هم وجود دارد. نکته قابل توجه این است که پوست سیب زمینی هم سرشار از مواد مغذی می باشد و به اشتباه دور انداخته می شود. بهتر است سیب زمینی همراه با پوست آن که به خوبی شسته شده، پخته و مورد مصرف قرار بگیرد.

بهترین روش نگه داری از سیب زمینی

بهترین روش نگه داری از سیب زمینی برای نگهداری بلند مدت سیب زمینی باید شرایط مناسبی از لحاظ دمای محیط و نور کم فراهم شود. سیب زمینی در دمای زیر ۱۰ درجه سانتیگراد و به دور از نور، تا چند ماه قابلیت انبارسازی دارد.برای فراهم کردن چنین شرایطی در محیط خانه ، می توان از انباری، زیرزمین و یا گاراژهای خنک استفاده کرد. به این ترتیب جوانه زدن سیب زمینی که عامل اصلی پوسیده و فاسد شدن آن است، به تاخیر می افتد.

در صورتیکه سیب زمینی در محیط گرم نگهداری شود، علاوه بر کوتاه شدن عمر مفید آن، از حجم ویتامین C موجود در سیب زمینی کاسته می شود. به یاد داشته باشید هرگز سیب زمینی خام را در یخچال و یا فریزر نگهداری نکنید. درست است که سیب زمینی در هوای خنک بهتر باقی می ماند، اما منظور دمای کمتر از ۵ یا ۶ درجه سانتیگراد نیست ، بخچال و با فریزر دمای سردی دارند که موجب شیرین شدن سیب زمینی شده و در حقیقت نشاسته آن به قند تبدیل می شود.

برای نگهداری سیب زمینی خام در منزل، هرگز پیش از مصرف آنها را نشویید. بهتر است در محل قرار دادن سیب زمینی ها، هوا در جریان باشد تا از ایجاد رطوبت و کپک زدگی آن جلوگیری شود.

توزیع کنندگان سیب زمینی بسته بندی درشت

توزیع کنندگان سیب زمینی بسته بندی درشت فروش سیب زمینی مرغوب توسط پخش کنندگان عمده انواع محصولات کشاورزی با قیمتی ارزان در سراسر کشور انجام می شود. توزیع کنندگان سیب زمینی بسته بندی درشت، این محصول را در میادین اصلی تره بار در هر شهر یا استانی عرضه کرده و اغلب آن را به شکل انبوه به فروش می رسانند. با خرید مستقیم از فروشندگان اصلی، دلالان از مسیر رسیدن محصول به دست مصرف کنندگان اصلی حذف می شوند و قیمت سیب زمینی دستخوش نوسانات متعدد نخواهد شد.

سیب زمینی های مرغوب و درجه یک علاوه بر فروش در بازارهای داخلی، برای صادرات به دیگر کشورها، به ویژه کشورهای همسایه، آماده سازی می شوند. نحوه بسته بندی محصول در حفظ تازگی و کیفیت آن تاثیرگذار خواهد بود، به همین دلیل کار بسته بندی به شکلی دقیق و استاندارد انجام می شود.