بازار فروش سیب زمینی آگریا صادراتی

سیب زمینی آگریا محصولی پرفروش در بازار است و در سبد غذایی خانواده های ایرانی اهمیت ویژه ای دارد. این امر سبب شده تا تولید کنندگان سیب زمینی، توجه بیشتری به کیفیت برداشت این محصول که جز جدا نشدنی از آشپزخانه های ایرانیان است، داشته باشند. تولید کنندگان سیب زمینی با برداشت کاملا ارگانیک و بدون هیچ ماده شیمیایی از انواع ارقام سیب زمینی آگریا صادراتی که یکی از نوع مرغوب و درجه یک آن می باشد در صادرات هم موفق شده اند.

بازار فروش سیب زمینی آگریا صادراتی

بررسی دوره رشد سیب زمینی آگریا

بررسی دوره رشد سیب زمینی آگریا به منظور بررسی شاخص‌های رشد و روند تغییرات برخی صفات در سیب زمینی کبابی آگریا پژوهش هایی در قالب طرح کرت‌های خرد شده با طرح پایه بلوک‌های کامل تصادفی با سه تکرار در مزرعه پژوهشی 400 هکتاری مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر کرج در سال‌های 1382 و 1383 اجرا شد. تاریخ کاشت در پنج سطح (بیست فروردین، پنج اردیبهشت، بیست اردیبهشت، پنج خرداد، بیست خرداد) به عنوان کرت اصلی و ارقام (آگریا، پیکاسو و مارفونا) در سه سطح به عنوان کرت فرعی درنظر گرفته شدند.

نتایج بررسی‌ها برای رقم آگریا نشان داد که عملکرد و اجزای عملکرد در تمام طول رشد گیاه تحت تاثیر محیط بوده و تغییر در تاریخ کاشت باعث تغییر در روند تغییرات عملکرد و اجزای آن گردید. مقایسه روند تغییرات درصد ماده خشک غده و عملکرد نشان داد، زمانی که مجموع درجه روز رشد بعد از گلدهی به 1000 درجه روز رشد رسید، میزان عملکرد همانند درصد ماده خشک بالا و در حد قابل قبول بود. مقایسه روند تغییرات عملکرد با سرعت رشد غده و سرعت رشد نسبی غده در تاریخ‌های مختلف کاشت نشان داد، روند تغییرات عملکرد همخوانی مستقیم و بالایی با آنها داشت و تغییر در تاریخ کاشت باعث تغییر در سرعت رشد غده و سرعت رشد نسبی غده و متعاقب آن باعت تغییر در عملکرد گردید. سرعت رشد غده بین 5/1 –2/1 گرم بر مترمربع بر درجه روز رشد متغییر بود و حداکثر تقریبی سرعت رشد نسبی نیز 125/0 گرم بر گرم بر درجه روز رشد بود. نتایج این پژوهش نشان داد تاریخ کاشت سوم (بیست اردیبهشت) و پنجم (بیست خرداد) برای کاشت رقم آگریا مناسب می‌باشد.

بهبود التهاب مفاصل با مصرف سیب زمینی

بهبود التهاب مفاصل با مصرف سیب زمینی منیزیم و پتاسیم موجود در سیب زمینی می توانند به سلامت استخوان کمک کنند. این دو ماده معدنی می توانند به جلوگیری از پوکی استخوان در مردان و زنان کمک کنند. سیب زمینی آگریا و ارغوانی می تواند تورم را کاهش دهد. این می تواند به معنای حفاظت از ورم مفاصل و روماتیسم باشد. سیب زمینی حاوی موادی است که خاصیت ضد التهابی دارد، مصرف سیب زمینی می تواند آسیب های التهابی در مردان را تغییر دهد.

سیب زمینی آگریا لوکس یکی از معروف ترین سیب زمینی های بازار ایران است که محبوبیت زیادی برای کشاورزان در هنگام کشت دارد خریدار خوبی در بازار دارد به همین خاطر هست که کشاورزان تمایلی زیادی به کشت این محصول دارند و بیشترین کشت در ایران را به خود اختصاص داده است . پتاسیم موجود در سیب زمینی ها مثل آرام بخش ماهیچه عمل می کند و به خواب بهتر کمک می کند. آب سیب زمینی خام می‌تواند به خلاص شدن از درد و ناراحتی ناشی از روماتیسم و آرتریت روماتوئید کمک کند. البته پیش از آغاز دوره درمان با آب سیب‌زمینی لازم است با یک پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

کربوهیدرات‌ها بخش مهمی از وعده غذایی ریکاوری بعد از ورزش هستند. گلیکولیز یا قندکافت واکنش تجزیه کربوهیدرات‌ها است و مهم است که با مصرف میزان کافی از کربوهیدرات سوخت گلیکولیز در حین فعالیت و بعد از آن تامین شود. کربوهیدرات‌های موجود در نشاسته‌های سالم مثل سیب زمینی می توانند به سرعت ذخایر گلیکوژن کبد را پر کنند. همچنین پتاسیم موجود در سیب زمینی برای کشش عضلات مهم و حیاتی است. سیب‌زمینی در صورتی که با روش‌های سالم طبخ و استفاده شود نه تنها باعث چاقی و اضافه وزن نمی‌شود، بلکه سلامت بدن را نیز تضمین خواهد کرد.

سیب زمینی دارای چه مواد معدنی است؟

سیب زمینی دارای چه مواد معدنی است؟ مواد معدنی موجود در سیب زمینی چون فسفر، منیزیم و کلسیم به حفظ استحکام و ساختار استخوان‌ها کمک می‌کنند. همچنین روی و آهن موجود در این گیاه نیز نقش مهمی در تولید کلاژن ایفا می‌کنند که یکی از بلوک‌های اصلی سازنده استخوان‌ها است. سیب زمینی سرشار از مواد مغذی و عناصر ارگانیک گیاهی است که برای بهبود وضعیت سلامتی مفید هستند. سیب زمینی حاوی مواد مغذی بسیاری همچون ویتامین C، ویتامین B۶، فیبر، پتاسیم، اسید آلفا لیپویک، منگنز، فسفر، نیاسین، اسید پانتوتینک، فسفر، آهن و منیزیم است که فواید بسیاری برای سلامتی بدن به همراه دارد.

مقدار زیادی کربوهیدرات در سیب زمینی به سوخت واکنش ها در بدن برای فرآیندهای مختلف کمک می کند که یکی از آن ها هضم است. فیبر هضم را بهبود می بخشد. بیشتر فیبر در سیب زمینی در پوست آن پیدا می شود. و نشاسته موجود در سیب زمینی، حجم زیادی به مدفوع اضافه می کند، چون غیرقابل هضم است. سیب زمینی می تواند اسهال را درمان کند. مصرف کالری و کربوهیدرات در طول اسهال می تواند به احیای سریع سطح انرژی کمک کند. می تواند روند ریکاوری را تسریع کند. سیب زمینی غنی از منیزیم است و کلسیم کم دارد زیاده روی آن می تواند به سنگ کلیه بیانجامد .

مرکز پخش سیب زمینی آگریا صادراتی

مرکز پخش سیب زمینی آگریا صادراتی فروش سیب زمینی آگریا خوراکی با قیمت عمده به شکل بسته بندی های سورت و تمیزه شده از طریق مراکز فروش آنلاین انواع ارقام گوناگون سیب زمینی آگریا ریز و درشت صورت می پذیرد. خریداران می توانند با در نظر گرفتن کاهش هزینه های رفت و آمد، سفارش عمده سیب زمینی خود از بهترین رقم سیب زمینی آگریا را از طریق سایت های آنلاین سیب زمینی به ثبت برسانند. سیب زمینی آگریا از جمله مهم ترین محصولات صادراتی تولید شده در کشور محسوب می شود که با قیمت مناسب در دسترس مصرف کنندگان می باشد.

تامین کنندگان سیب زمینی به صورت عمده نیاز خود را از طریق نمایندگی های فروش و فروشگاه های اینترنتی تهیه می کند. این محصولات در کشور ایران دارای بازار فروش بسیار عالی هستند و در شهر های مختلف تولید می شوند. ارقام مختلف سیب زمینی جلی، آگریا و غیره به کشور های پاکستان و و ترکیه ،جمهوری آذربایجان و ارمنستان، گرجستان،آسیای مرکزی و عراق و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با بسته بندی های صادراتی مناسب و زیبا صادر شده و فروش عمده ای دارد. این محصول سالانه در حجم عمده ای به سایر کشور های صادر می گردد و دارای فروش قابل ملاحظه ای می باشد.

  • تبلیغات: 
    1. فروشگاه اینترنتی کیوی هایوارد طلایی
    2. قیمت خرید فلفل قرمز مرغوب
    3. خیار گلخانه ای گالاردو صادراتی + مشخصات بسته بندی عمده فله
    4. قیمت عرضه انواع گیلاس باغی